Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.
Rekomenduojami straipsniai
Susiję straipsniai
paskaičius visas tas pavadintas blogybes taip rodos kad seniau nebuvo , o prisiminti reiktu 1965m, 1968m, 1970m ir eiles metu kaip tik pasirodė JAVA , čekiški motociklai su priekabikemis, ten juk ir buvo pilnos palatos traumotu ir žuvusiu o skaičiai kad mes kas diena ryte darbe aptardavome kad karo metais mažiau žūdavo kaip su motocilkais greičius javos kaip sėda taip į palanga nuvaro per2 valadas iš kauno, girdavosi, o kokie po to žiguliuku avaringumo nuostoliai ir nuotykiai tragiški prasidėjo, kokie aukšti dirktoriai, ponai ,volgos10, žiguliukai 3,6, modeliai taip juk buvo traumu pilnos ligoninės, prisimename tos laikus , bet kas buvo merginu moteru nesimatė kaip dabar kas antra mašina sėdi pana, tada nebuvo merginu, kauno mieste ant pirštu ranku vietos užtektu,juk iki 1989m moteris ir nesimokė nei dosav nei kauno auto mokykloj, jeigu buvo grupei trys iš 40 , vyru o taip daug, , o dabar juk ir mes seniai tie kurie dar sovietu laiku esame juk ir jau nusenome, kabliai likom,
Tai ne mažas melas,o sąmoningas *****inimas.JIEMS toks išsireiškimas kaip SAUGUS GREITIS yra NEPRIIMTINAS! Nes tai toks greitis,kuriuo važiuojant nekeliamas pavojus sau ir kitiems.Ir tai yra ne kažkokiame kelyje kažkoks konkretus greitis (kaip leistinas),o kintamas dydis nuo nulio iki maksimalaus automobilio greičio,priklausomai nuo važiavimo sąlygų,automobilio techninės būklės,bei vairuotojo sugebėjimų. Šiuos teiginius ne aš sugalvojau ,o kažkada perskaičiau Sobieslavo Zasados knygoje "Saugus greitis".Deja,internetiniame variante to NEBĖRA! Jeigu kas prisimenate,ar turite galimybe,patikrinkite! Vadinasi JIEMS reikalingi gaideliai,nesugebantys pasirinkti saugaus greičio,kad anuos rodydami pavyzdžiu, galėtų smaugti pasirinkusius saugų greiti diesnį nei leistinas. Kaip rašo komentatorius KADA,tai jei nėra avarijų,tai nėra biznio.
PUTINAS SAVIŠKIŲ NEPULS. PŪTI NIECIU PLANTACIJA.
i pogrindi nustumta eismo inzinerija,logika,visuomenes mokymas KET nuo darzelio,palikus tik pinigu plovima ir baudu surenkamuma - rezultatai dar pakankamai geri! Siaubingai ignoruojamas butent mokymas,nes dabar joks pestysis nezino tu KET. Vairuojantis velgi ruosiamas egzaminui,o ne praktiniam KET pritaikymui. Pinigu isisavinimas vyksta nuo virsuniu,besidalijanciu lesas infrastrukturai,iki kebulininku,tampriai besifursetinanciu su draudikais. Nebyra juodi milijonai,jei nera avariju ir baudu! Todel niekada neturesime civilizuoto eismo...
Kaip šaukštas deguto pagadina medaus statinę, taip ir mažas melas sugadina visą straipsnį. Esu tikras, kad nei vienas eismo įvykis neįvyko dėl viršyto leistino greičio. Tačiau tikrai nemažai jų buvo dėl viršyto saugaus greičio. Būtent dėl viršyto SAUGAUS greičio turime pačius skaudžiausius įvykius su žmonių aukomis. Jaučiate skirtumą? Kai šitai supras Grašys ir kiti eismo organizatoriai- važinėsime saugiai ir ramiai.