Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.
Rekomenduojami straipsniai
Susiję straipsniai
apie situacija transporte,mano paties issiustas ponui "Respublikos" redaktoriui ir "Vakaro ziniu" redakcijai - demesio nesulauke... Kiek pakeistas yra tik cia : https://infa.lt/56829/atviras-vilkiko-vairuotojo-laiskas-profsajungoms/
kad mus valdo verslo klanai! Lietuvos Respublika gina verslo teise i vergu prekyba! Lietuviskas "Melo paketas" vs Europos "Mobilumo paketas"! Vilkikas tersia tiek pat,kur bevaziuotu! Juk nestoves jis Vakaruose ta laika,ka vaziuotu namo,o dirbs ten! Kabotazas atima krovinius is vietiniu vezeju ir palieka juos be darbo,tuo paciu numusdamas pervezimo kainas net zemiau savikainos! Jei lenkui,issikrovus Vilniuje,reikes pasikrauti namo is Klaipedos,jis paims pakeleivinga krovini netgi pigiau uz degalu sanaudas! Juk jam vistiek ten reikia. O vietinis lietuvis,dirbantis Lietuvoje - liks apziojes organa... Nauda tik krovinio logistui,kuris susides skirtuma i kisene,nurasydamas realia,o ne lenkui moketa kaina. Tikroji priezastis yra reikalavimas moketi vairuotojui vakarietiskai ir grizti kas menesi. Pirmu atveju,gausis apie 20 euru valanda,antru - nebedirbs vergai is Rytu,nes jiems per brangu daznai vazineti namo. Va visa tiesa! Ir tame nusikaltime - tiesiogiai dalyvauja Lietuvos Respublika!