Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.
Rekomenduojami straipsniai
viceministre paskui rusų karinį rusų laivą. Vilniuje aplink Girtekos ar Transimeksos terminalus jau sunku išlaviruoti aplink lengvąsias (daugiausiai papigiaiskas dyzelines) mašinas su bielarusiškais ir ukrainietiškais numeriais ir bet kaip numestas fūras su nuimtais puspriekabių numeriais, o jos jau pakelėse nakvoja ne viena savaitė. Ypač aplink Metalo, Geologų, Meistrų, Dariaus ir Girėno ir pan.
Kazin tie azijatai kur teises nusipirke uz baronus jei taip jiem surengus teorini ir praktini egzamina kiek is ju islaikytu ta egzamina? Is tukstancio vienas ar nei vienas?
Mokėsite tiek kiek moka britai, problemos baigsis
tesinys.Isivaizduokit ,imones apyvarta pusantro milijardo,imone perka simtais nauju vilkiku,ir tokia firma dejuoja ,kad jai gresia bankrotas??Tokia firma dirba del 1-2 procentu pelno nuo apyvartos???Cia ka bandoma padaryti kvailiais,VMI,vyriausybe,transporto ministerija,Lietuvos skaitytojus???Gal zmones su transportu nesusidure ir neikanda tokio masto afioru,bet kurie susidure su transporto veikla,tokiais skaiciukais neapgausi.Planuojant imone ,planuojant versla,darbo jegos resursai planuojami pirma eilute.
Kiek galima Lietuvos zmonems kabinti makaronus?Zurnalistai,jus pradekit savo darba dirbti saziningai ir garbingai,o ne rasyneti vis tapati,vis pagal valdzios padugniu uzsakymus.Va ir sita rasini ,reikejo pradeti nuo faktu,pvz,kiek transporto kompanijoms Lietuvoje ir tu lietuvisku filialu sukurtu uzsienio valstybese,vyriausybe skyre miijonu ,kad jos plandemijos metu "nebankrutuotu",kad "issilaikytu" ??Kiek suprantu,dalis tu milijonu sugrizo valdziagyviams i ju turimas saskaitas ofshoru bankuose,o skirtos sumos tiesiog sukrito i firmu vadovu kishenes.??Taip reikalingu vairuotoju skatinimui ,galim deretis,kliuvo tik zodiniai pinigai,ar tik kapeikos.O dabar jau akivaizdziai matome,kad tai tiesa??Juk vairuotojas tarptautiniu pervezimu dykai nedirba??Paziurekit vaizdeliu kaip elgesi transporto imoniu "prezidentai" su vairuotoju,kuris dirbo du menesius ir negavo ne kapeikos??O kai paprase algeles ,susilauke grasinimu .O ar kas uzstojo ta uzsienieti vairuotoja??
Seku. Kils algos grįšiu į LT dirbti.