„Linava“ apie komandiruojamų darbuotojų dienpinigių apmokestinimą: tai tapo vienu didžiausių iššūkiųnuotraukos (2)

2019 gruodžio mėn. 05 d. 15:31:48 Perskaitė 1558

Vežėjų asociacijos „Linavos“ nariai priėmė rezoliuciją, kurioje atkreipia dėmesį, kad visi Lietuvoje svarstomi ir planuojami verslo aplinkos teisinio reglamentavimo pakeitimai turi būti orientuoti į transporto sektoriaus apsaugą, o ne, anot asociacijos, į naikinimą.

 

„Linavos“ nariai ragina minimaliosios mėnesinės algos (MMA) koeficiento klausimą vertinti kompleksiškai ir neatsietai nuo ES Mobilumo paketo poveikio Lietuvos kelių transporto sektoriui ir šalies ekonomikai.

„Lietuvos valdžios institucijų iniciatyva vienašališkai, skubos tvarka, remiantis išimtinai valstybės biudžeto surinkimo motyvu, nuo 1,3 iki 1,65 didinti MMA koeficientą, taikomą apskaičiuojant darbo užmokesčio ribą, nuo kurios darbuotojui gali būti mokama neapmokestinamųjų dienpinigių suma, iš esmės reiškia – didinti minimalų mėnesinį darbo užmokestį krovininio kelių transporto tolimųjų reisų vairuotojams ir tai tapo vienu didžiausiu pastarųjų dienų iššūkiu Lietuvos vežėjams.

Be to, šis sprendimas buvo priimtas be jokių konsultacijų su socialiniais partneriais, taip pat neatlikus pagrįsto, kvalifikuoto ir autoritetingo poveikio vertinimo Lietuvos ekonomikai, eksportui, investicijoms, viešiesiems finansams ir socialiniams veiksniams“, – rašoma priimtoje rezoliucijoje.

Vežėjai taip pat pakvietė valdžios institucijas atviram dialogui.

ELTA primena, kad Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ atstovai, susitikę su Seimo pirmininku Viktoru Pranckiečiu, jam įteikė deklaraciją, pasirašytą 279 šalyje veikiančių logistikos įmonių vadovų.

Deklaracijoje rašoma, kad Vyriausybės nutarimas, numatantis nuo 1,3 iki 1,65 didinti koeficientą, taikomą apskaičiuojant minimalų darbo užmokesčio dydį, buvo priimtas skubos tvarka.





"Respublikos" leidiniai", Smetonos g. 2, Vilnius, Tel. , Faks. , El. paštas info@respublika.net