respublika.lt

Ar medikai gydys nepasiskiepijusius? - straipsnio komentarai:

  • P
    Pilietis 2021 liepos 28 15:56:37

    Nepasiskiepijusiems darbas tik nuotolinis. Gydymas, jei yra vietu ir tik paskutinej eilej ir tik mokamas… Prisiminkim, kaip buvo savo laiku elgiamasi su raupsuotais… Tada net skiepu nesiule… Nori dvesti,- dvesk, o kitiems netrukdyk. Ir prie ko cia konstitucija? Nepilnaprocius juk izoliuoja ir neklausia, nori jie to ar ne.

    4 68
    Atsakyti
    • n
      nemąstančiam 2021 liepos 28 16:02:57

      Jei besąlygiškai tiki vakcina, tai ko taip kakoji iš baimės į kelnes ir pergyveni,kad tave užkrės antivakseriai?

      78 0
      Atsakyti
    • P
      Piliečiui 2021 liepos 28 17:07:01

      Žinok, sutinku, kad nepilnapročius reikia izoliuoti. Tik kur rasime tiek vietos visų vakcinuotų nepilnapročių, legaliai platinančių virusą ir jo atmainas, priverstinei izoliacijai iki gyvos galvos? Nes vakcinuotieji nepilnapročiai susileisto GMO nuodo niekaip nebeišims, todėl platins virusą ir jo atmainas tol, kol patys užvers kojas.

      27 0
      Atsakyti
  • J
    Jei 2021 liepos 28 17:30:48

    Nepasiskiepijes jokiu gydymu ir jokiu greitukiu kvietimu, niekas nesiruošia rizikuot dėl bonkiagalviu

    3 65
    Atsakyti
    • I
      Iš šalies 2021 liepos 28 17:34:11

      Tai ko triedi, jeigu esi pasikiepijęs, fašiste.

      55 0
      Atsakyti
  • M
    Medikas 2021 liepos 28 20:27:03

    Juokdariai tie antivakseriai, jie tikisi, kad susirgus covid 19 apie juos labai bus šokinėjama. Jau dabar puikiai matau, kaip mano kolegos žūri į juos-kaip į prietrankas. Kaip į Jehovos liudininkus, kurie net mirties akivaizdoje atsisako kraujo perpylimo, kaip į segančiys vėžiy, atsisakančius modernaus gydymoir pasirenkančius šarlatanus žolininkus ir užkalbėtojus. Išdirbus keliasdešimt metų absoliučiai ramiai žiūri į tokius nes supranti, kad durnumas negydomas. Žmogus laisvas rinktis-gyventi ar mirti. Ir jei jis atsisako profilaktinių patikrinimų, skirto gydymo ar rekomenduojamos vakcinacijos, nė vienas medikas nė kiek nepergyvens dėl jo likimo. Padarys, ką reikia, be emocijų ir užuojautos-empatija skiriama žmonėms, kovojantiems už savo sveikatą o ne sąmoningai ją naikinančius. Empatijos negaus ir narkomanai su nupuvusiomis galūnėmis, ir alkocholikai su pragertomis kepenimis. Jei pasirenkate savo kelią, ignoruodami medikų nurodymus, ieškokite motinos Teresės, kad jus užjaustų

    6 63
    Atsakyti
    • R
      Reliktas 2021 liepos 28 20:31:40

      Koks cvidas ,lerva tu, nueik į slaugos skyrių... Kartais net vandens nepaduoda. Šiaip ""medikams"" po..ui kuo kas serga - net ir savi - svarbu atvėpti kišenę ,kad įdėtų.

      50 1
      Atsakyti
    • g
      galvok ir rink žodžius 2021 liepos 28 20:33:26

      Pasiskiepijai ar nepasiskiepijai,tai tavo pasirinkimas.Tik kodėl įžeidinėji kitus? Gal geriau pasimokyk mandagumo.

      29 3
      Atsakyti
    • R
      Reliktas > galvok 2021 liepos 28 20:38:58

      manau tai ''m[p]edikui''...

      10 1
      Atsakyti
    • M
      Medikas 2021 liepos 28 20:41:14

      Respublikos komentarų skiltis-puiki vieta, norint atsikratyti perdėto dėmesio pacientams. Reiks pasiklausinėti pacientų, kas iš jų yra respublikos gerbėjai ir pasiūlyti su savo bėdomis kreiptis pas veterinorių

      4 32
      Atsakyti
    • S
      Sizifas 2021 liepos 28 20:43:01

      Aš tai laukiu kol per teliką pradės rodyti krokodilo ašaromis verkiančius antivaxerius kurie ką tik prasirgo, ir kaip jie kitiems rekomenduos pasiskiepyti, nes kokia šūdina šita liga. Jau buvo tokia Bičkutė, savaitė sirgo, ir dar į Santariškes nuvyko lašelinei. Po to matai supyko, kad ją apkrėtė.

      5 22
      Atsakyti
    • t
      to Medikas 2021 liepos 28 20:46:25

      Parasyk savo adresa. Ateisiu tavo pasiulymo isklausyti.

      18 1
      Atsakyti
    • t
      too medikui 2021 liepos 28 20:46:36

      Juokiasi tas, kas juokiasi paskutinis. Nereikia čia sveikai mąstančių ir sveikai gyvenančių kvailinti ir niekinti, nes mes jau pamatėme, koks "gėris" yra vakcinos. Gal Tamsta, medike, turite vaiką nuo skiepų patapusį autistu? Neturite? Na, tada ir teisės niekinti nesiskiepijančius - neturite.. Užuojautos jūs visi jau seniai neturite,"užuojautą" jums sukelia tik kišenę pasunkinantys pinigai. Jūs, medikai, nesate jokie stebukladariai, retais atvejais pagydote žmones, o dabar pasirodo apskritai galite "gydyti" kaip kašpirovskiai - per internetą! Taip, kad su savo dabartiniu gydymu geriau patylėkit. Keista, bet yra kartais žmonių, kurie yra kaip robotai - be jokių emocijų, be nukrypimų darys tik tai, kas numatyta knygose, įstatymuose, remiasi tik tuo ką mato. O jūs nesusimąstote nors retkarčiais, kad yra ir dvasinis, paralelinis pasaulis, kuris, beje yra daug svarbesnis už materiją? Žmonės, kurie domisi plačiau, jie suvokia ir dvasinio pasaulio, visatos įstatymus ir jų laikosi.

      35 0
      Atsakyti
    • R
      Reliktas 2021 liepos 28 20:50:18

      Aš pasiskiepyjęs. Medikais tampa beširdžiai.

      13 0
      Atsakyti
    • M
      Medikui ir Sizifui 2021 liepos 28 20:53:34

      aš nuo perdėto dėmesio žiūriu reportažą iš Izraelio "Shamir" medicinos centro, kur gydomi nuo "vakcinų" susirgę žmonės - trombozė su trombocitopeniniu sindromu (TTP).

      26 0
      Atsakyti
    • t
      to medikas 2021 liepos 28 21:02:05

      Medike, gal galėtumėt paaiškinti savo postringavimus, kad neturintis ligos požymių žmogus apkrečia kitus? Aš išklausiau medikės-virusologės-imunologės atvirą nuomonę, kur ji išaiškino, kad mūsų kūne gyvena šimtai virusų ir kol mes jiems nesutarome palankių sąlygų, jie nesidaugina ir mums žalos nedaro. Ir tik sudarius jiems sąlygas (pvz. persišaldžius, nusilpus imunitetui ir pan.) virusai pradeda daugintis ir žmogus reaguodamas į tai čiaudi ir kosti. Nes tai yra organizmo gynybinė reakcija, jos metu į aplinką yra išmetama daug virusų. Va tada ir galima apsikrėsti virusais oro-lašeliniu būdu. Žinoma yra ir kitų būdų pvz. hepatitu B apskikrečiama per atviras žaizdas, lytiniu keliu ir pan. Ir ši medikė pabrėžė, kad šiuo metu paskleista žinia, kad žmogus net paprasčiausiai kvėpuodamas jau apkrečia kitus, yra didžiausia nesąmonė.Taip kad, medikai, surenkite atvirą diskusiją su tais specialistais, kurie drąsiai sako priešingą nuomonę.

      34 0
      Atsakyti
    • A
      As 2021 liepos 28 21:04:19

      Is taves medikas kaip is asilo zirgas,gydisi ir niekur nedingsi

      13 1
      Atsakyti
    • j
      jeronimas 2021 liepos 28 21:13:01

      medike,ar paciam ta motina terese kolege,bendradarbe,ar siaip paciam pavyzdys?? jeigu sendien butu gyva si gyvastis,ji sedetu kalejime,arba butu dar grieztesne bausme.Paskaityk,rasi apie sia "motina" apie jos "nuveiktus" darbus.

      9 0
      Atsakyti
    • i
      iš kur jam žinoti toookius dalykus? 2021 liepos 28 22:46:47

      Jis mokėsi kaip "gydyti" pagal PSO nurodytas schemas. Pagal jo triedaliojimus, vienas kitaicas, suėdęs šiknosparnį, visą pasaulį apkrėtė, išskyrus Afrikos negrus...

      15 0
      Atsakyti
    • "
      "medikui" sizifui 2021 liepos 29 00:44:24

      o kada Napoleonu Bonapartu ar kardinolu Rišelje pasivadinsi, kosmonaute?

      3 0
      Atsakyti
    • R
      RT 2021 liepos 29 08:36:21

      Na va. Bent teisybę medikas pasakė. Tik gal nedidelei daliai medikų rūpi ir žmogus, kovojantis už savo sveikatą. O daugumai tai rutina, kasdieninis darbas ir nulis emocijų visiems pacientams. Taigi, nedėkit vilčių ir nereikalaukit iš jų kažkokių teigiamų jausmų sau.

      6 0
      Atsakyti
    • D
      Dievas 2021 rugpjūčio 07 14:34:13

      Tu "medike" pamiršai Hipokrato priesaiką , vykdai "mobingą" ir vykdai nusikalstamą propogandą eksperimetuoti - atleidimo nelauk.

      0 0
      Atsakyti
  • M
    Medikas 2021 liepos 28 17:58:18

    Galiu pasakyti tik tiek-gydysime, bet ypatingos meilės ir rūpesčio nesitikėkite. Medikai yra absoliutūs realistai ir šiek tiek cinikai, mes užjaučiame nelaimingus ir likimo nuskriaustus žmones ir dėl jų padarome dažnai daugiau nei įmanoma bet labai nemėgstame kvailių ir dėl nepasiskiepijusių idiotų nesiruošia plėšytis nei gydytojai, nei seserys nei pampersus keičiančios sanitarės.

    3 61
    Atsakyti
    • T
      Tu ne medikas 2021 liepos 28 17:59:59

      O pinigus megstanti zmogiukas, nuomone

      62 1
      Atsakyti
    • M
      Medikai nukentės patys 2021 liepos 28 18:01:03

      Nežino su kuo prasidėjo. Atsirūgs patiems už tą cinizmą. Seniai prašiau eiti iš vien. Niekas nereagavo. Dabar kentės patys. Ir manau, kad dabar ims viešinti viską po truputį

      50 1
      Atsakyti
    • M
      Medikas 2021 liepos 28 18:01:42

      pamiršau pridėti, kad mes ant tokių nuomonių dedame

      4 33
      Atsakyti
    • n
      ne mandravokit, 2021 liepos 28 18:02:35

      visko pasitaiko.Pirmiausia,tai ne mediko kalba.Medikai mato,net nutyli mirtis pi skiepo.Norite pagreitinti mirtis?

      35 1
      Atsakyti
    • D
      Daktaras 2021 liepos 28 18:09:29

      Neskiepintus gydyti uz savo lesas, kaip indijoje - jokio nemokamo gydymo . Paskiepintus- nemokamai! Neskiepintus uzdaryti i konc. stovyklas ,kai pavojingus visuomenei! Vatnykus,koloradus ir visa penktaja kolona SOCHIPUOTI prievarta nemokamai!

      3 33
      Atsakyti
    • L
      Lina 2021 liepos 28 18:12:13

      Pampersų sanitarės nekeitė ir žiemą, gydytoja ateidavo kartą per parą porai minučių, garbaus amžiaus moteris skambindavo dukrai ir prašydavo, kad pasiimtų iš ligoninės ir leistų numirti namuose, Iškrito iš lovos ir visą naktį pragulėjo ant žemės su plaučių uuždegimu, apsišlapinusi. Kai pavyko susisiekti su gydytoja, ši pasake, kad jei mama dar skambina, reiškia nėra taip blogai. Paskui nustojo skambinti, o po savaitės mirė. Esate be sąžinės, be moralės, kalviai, o ne gydytojai, seni žmonės jums šiukšlės, nereikalingas balastas. P.S? Beje, duktė pati medikė ir nuvo persirgusi covidu, siųlësi savanoriauti, nešioti basonus ir dirbti kitą darbą, tai ligoninė kategoriškai atsisakė ir neleido ateiti.

      35 0
      Atsakyti
    • l
      lauk juraiti 2021 liepos 28 18:20:37

      Kysininke dasizaisi, sekanti karta gausi ne kysi.

      8 0
      Atsakyti
    • z
      zxc 2021 liepos 28 18:26:35

      Jau geriau mirt negydomam, nei būt liečiamam šundaktario...

      19 0
      Atsakyti
    • S
      Ss 2021 liepos 28 18:29:49

      Tavo meilės gaus tik raskevičiai su piš'iais:)) Imbecilicus medicus pae..darastikus :))

      10 0
      Atsakyti
    • M
      Medikas 2021 liepos 28 18:31:34

      Žinoma, medikai visi už tai, niekas ir nesiruošia artyn eiti, gydysime nuotoliniu būdu. Tik nepamiršk garsiai pareikšti savo valią, kol sugebėsi

      1 14
      Atsakyti
    • B
      Bobulyte 2021 liepos 28 19:15:15

      ,,Medike,, juk niekam nepaslaptis , kad jus ir taip nesiplesot kol negaunat ,,i kisene,, Niekam nepaslaptis , kad jus su Hipokrato priesaika nusivalet sub...e (atsiprasau).Jus sutinkat su eksperimentine vakcina -tai jusu teise . As nesutinku - tai mano teise . Kiekvienas zmogus asmeniskai atsako uz savo likima. O laikas parodys kas buvo teisus. Todel dyrbkit savo tiesiogini darba,o smegeniszmonem yra kas plauna ir be jusu .

      22 0
      Atsakyti
    • >
      >Medikas. 2021 liepos 28 19:39:49

      Noriu paklausti, kodėl Jūs rinkotės šitą specialybę. Vadovaujantis Jūsų komentaru tai ir auto avarijose sužeistų gydyti nereikia, jie gi kvailiai, tai greitį viršija, tai nesaugiai lenkia. Ypač dabar Jūs" padarot daugiau negu įmanoma ", gydydami telefonu ir algoritmais ( vienas giminaitis mirė nuo infarkto ,nes telefonu išklausius simptomus užrašė covid testui ir liepė stebėti temperatūrą. Temperatūra nepakilo, o vakare prarado sąmonę. Ligoninėj covid nepasitvirtino ir po trijų dienų komoje mirė).

      19 0
      Atsakyti
    • >
      >Medikas 2021 liepos 28 19:48:54

      Šiuo komentaru Jūs parodėte "labai aukštą lygį"!!!!!

      8 0
      Atsakyti
    • >
      >Daktaras 2021 liepos 28 19:53:50

      "Daktare", tai vakcinuotus reikia uždaryti, nes jie besimptomiai sirgdami užkrečia kitus. Nesiskiepijęs susirgęs iškart izoliuojasi.

      14 0
      Atsakyti
    • n
      nebūkite naivūs 2021 liepos 29 00:33:23

      joks čia daktaras, joks medikas. Ar mažai matėte bepročio sizifo-rinkėjo-zigmo-pR-ziomos-be emocijų kličkų priklausomai nuo mėnulio fazės. Rytoj jau puls ministru ar premjeru pasirašinėti. Sunkus atvejis, nepagydomas.

      5 0
      Atsakyti
  • S
    Sizifas 2021 liepos 28 14:54:48

    Ir teisingai sako, 50 metų nėra tymų, poliomielito, nes visi nuo to paskiepyti. Ai nuo šito covid negalima skiepyti, nes eksperimentinė vakcina ane? Milijardas žmonių paskiepyti, bet vis tiek dar eksperimentinė? Ar kas nors labai jau pasikeis, kai pasakys, kad jau vakcina nebeeksperimentinė? Nu niekas. Nueini pasiskiepyji, bac ir viskas.

    2 55
    Atsakyti
    • S
      Sizifui 2021 liepos 28 15:04:19

      Tai genomodifikuota vakcina ir niekada nebuvo leista tokiais skiepais žaloti žmones - didysis žinovas, po velnių. Gal pasidomėkit užsienio spauda, o ne vietinių šulerių rašliavomis.

      47 0
      Atsakyti
    • .
      ... 2021 liepos 28 15:17:32

      Skirtumas tas, kad už šitas "vakcinas" niekas neprisiima atsakomybės, nei gamintojai, nei valdžia. Reikalas ne tame, kad bac ir viskas, o kad tiktai pats būsi kaltas, jei kas atsitiks, pvz kraujo krešumo sutrikimai, perikarditai ar kraujo vėžys po poros metų. O ir veiksmingumas 95proc niekada nebuvo įrodytas nepriklausomais tyrimais, nes gamintojų apmokėtais tyrimais tikėti negalima.

      30 0
      Atsakyti
    • S
      Sizifas > ... 2021 liepos 28 15:25:34

      Amerikoje skiepų gamintojai yra atleisti nuo teisinės atsakomybės, Europos Sąjungoje – ne. Realiai, jeigu tau pasireiškia kokie nors simptomai kurie nėra nurodyti informaciniame lapelyje, gali eiti drąsiai bylinėtis. Jeigu bijai širdies uždegimo nuo vakcinų (Amerikoje buvo keli šimtai jaunuolių, visi pagydyti) tai tikrai turėtum ir viruso išsigąsti, kuris labai mėgsta širdį žaloti.

      0 12
      Atsakyti
    • d
      delfinazifui 2021 liepos 28 15:41:03

      čiuožtum tu į delfį, troli, a? Čia tavo koncervdegeneratinės pasakalijos niekam neįdomios.

      8 0
      Atsakyti
    • t
      tai jei viskas OKI 2021 liepos 28 15:47:25

      Prašau užbaigti informacinius skiepų lapelius: Kiek veikia imunitetas po skiepo? Koks skiepo poveikis alergijomis sergantiems žmonėms? Koks poveikis širdies ligas turintiems žmonėms? Kaip skiepas paveikė žmogaus reprodukcinę sistemą? Ir t.t.

      13 0
      Atsakyti
    • S
      Sizifui 2021 liepos 28 16:38:15

      Dar ne vakaras. Manau po metu isryskes visi salutiniai reisliniai bei ligos. Ka tada kalbesi?

      8 0
      Atsakyti
  • t
    tu tiek durnas 2021 liepos 28 22:32:26

    kad net nesugebi suvokti kad visiems giliai px skiepysies ar ne. Tiesiog tavęs kaip šuns kai kur neįleis. Be tokių kaip tu tiesiog daugelyje vietų ramiau gyventi. O jei padvėsi kaip šuo-niekas neverks. Ar aišku, debiliuk, ar pakartoti?

    5 55
    Atsakyti
  • l
    lok, lok 2021 liepos 28 17:02:44

    bet teks susmokėti. arba pasisiepyti. o tavo lojimas čia tik juoką kelia

    3 47
    Atsakyti
  • t
    tai kad 2021 liepos 28 22:57:33

    visų antivakserių protas šuns nesiekia... nebent jūrų kiaulytės

    5 43
    Atsakyti
  • X
    XD 2021 liepos 28 17:04:58

    dėl pirmo - taip, todėl skatina skiepytis (rūpinasi sveikata). dėl antro - taip pat. na o tavo "įskaitant" tėra tavo paties išmislas

    2 42
    Atsakyti
  • O
    O kur paskyta? 2021 liepos 28 17:16:27

    O kur pasakyta, akd jie atleisti nuo atsakomybes? Aš galiu paskaityti? Nes aš nežinau. Šito aš negirdėjau.

    3 40
    Atsakyti
  • R
    Rasai 2021 liepos 28 17:11:27

    Rasa, jei nežinai, kokia yra sudėtis šito vaisto, tai nereikiasakyti, kad marmalas. ;) Atsisakyt reikia tokio kritiško mąstymo.

    0 38
    Atsakyti
  • S
    Sizifas 2021 liepos 28 14:56:22

    Nesvaik, Amerikoje, Italijoje, Anglijoje, Ispanijoje beveik visi gulintys ligoninėse dėl covido šiuo metu neskiepyti. Jau jau ir Lietuvoje beveik tas pats, dar palaukit mėnesiuką.

    1 38
    Atsakyti
  • Q
    Qqq 2021 liepos 28 15:35:51

    Todėl, kad tai netiesa ir jie skiepytis neatsisakė. Tai, kad paimtas tas pats skaičius ir pateiktas kitokiame kontekste pridedant dar ir savo nuomonę ne tik netampa tiesa, bet kaip tik pasidaro melas.

    0 37
    Atsakyti
  • V
    V 2021 liepos 28 15:40:07

    Gydys, tik už tą gydymą mokėsite patys. Kaip ir su bet kokiu draudimu - jei galėjai išvengti nelaimės, bet tik per savo durną galvą to nepadarei, tuomet tai tavo problemos.

    2 36
    Atsakyti
    • S
      Sutinku 2021 liepos 28 15:51:57

      Mielai mokėsiu už gydymą, bet tada man turi būti grąžintas mano sumokėtas PSD už visą laiką, kiek nesinaudojau med. Pasklaugomis. Ir tuoj pat turi būti sustabdytas PSD išskaičiavimas iš mano DU. Ir viso gero visiem vakcinų fanatikam.

      51 2
      Atsakyti
    • V
      V 2021 liepos 28 15:58:35

      Įdomu būtų pamatyti tavo mielą nusiteikimą pateikus sąskaitą už gydymą su penkiaženkle suma.

      5 17
      Atsakyti
    • >
      >V 2021 liepos 28 16:01:09

      apie kokį draudimą vapi, koncervtroli? Gal apdrausi mane pėvėzė 960 milijonų nuo eutanazinio marmalo pasekmių?... Gal už tiek vaikų naudai ir surizikuočiau pasivaikščiot ant lyno virš bedugnės.

      19 1
      Atsakyti
    • R
      Rasa 2021 liepos 28 16:02:25

      O jei per durna galva pasiskiepijai ir tapai invalidu?

      16 2
      Atsakyti
    • >
      >sutinku 2021 liepos 28 16:02:46

      plius infliacijos koeficientas, grąžinant jums iki cento visa tai, ką darmajiedai valdžiagyviai iš mūsų kišenių dešimtmečiais puto.

      14 0
      Atsakyti
    • a
      atspėjote 2021 liepos 28 16:04:06

      tas V ant nutylėjimo jau dviem zenekom ar modernom (be skirtumo) nusiinvalidinęs.

      7 1
      Atsakyti
    • V
      V+V 2021 liepos 28 17:00:25

      jei tu V santykiauji su kitu V,tau taip pat neturetu but taikomas gydymas,nes naudojies nesaugiu sexu

      5 0
      Atsakyti
    • v
      vita 2021 liepos 28 17:59:01

      Is kur jie priskaiciuoja 2000,jei gydo paracetamoliu,arba visai negydo,tik ikisa vamzdi ir laukia kol papildysi kovid statistika.

      9 0
      Atsakyti
  • S
    Sizifas 2021 liepos 28 15:33:36

    Tokia ir yra idėja, kad paskiepyti kuo daugiau žmonių, sukurti bandos imunitetą, per kurį virusas neprisibraus prie labiau pažeidžiamų žmonių.

    2 35
    Atsakyti
  • S
    Sizifas 2021 liepos 28 15:06:50

    O tu pamiršai, kad pernai virusas į Lietuvą atkeliavo pavasarį, tada viskas buvo uždarytą, ir kai nebebuvo susirgimų, tada viskas buvo atidaryta? Jeigu niekas viruso neatveža, ir nėra plitimo bendruomenėse tai iš kur jis. Pažiūrėk dabar, sienos kiauros, skrydžiu pilną, ir dar 1mln nevakcinuotų.

    2 35
    Atsakyti
  • M
    Medikas 2021 liepos 28 18:01:42

    pamiršau pridėti, kad mes ant tokių nuomonių dedame

    4 33
    Atsakyti
  • J
    Jūs didžiai išmintingas žmogus 2021 liepos 28 21:14:40

    tik įtartinai mažai gramatinių klaidų pas jus. Paprastai tokie išminčiai padaro vidutiniškai tris klaidas dviejuose žodžiuose. Aišku, tai nė kiek nemažina jų genialumo visose srityse. Paprastai jų mėgstamos temos dar yra apie Holivude nufilmuotą amerikiečių išsilaipinimą Mėnulyje ir Žemės apvalumo klausimo kvestionavimas. Nenorite išreikšti savo nuomonę šiais itin populiariais klausimais?

    4 33
    Atsakyti
  • D
    Daktaras 2021 liepos 28 18:09:29

    Neskiepintus gydyti uz savo lesas, kaip indijoje - jokio nemokamo gydymo . Paskiepintus- nemokamai! Neskiepintus uzdaryti i konc. stovyklas ,kai pavojingus visuomenei! Vatnykus,koloradus ir visa penktaja kolona SOCHIPUOTI prievarta nemokamai!

    3 33
    Atsakyti
  • M
    Medikas 2021 liepos 28 20:41:14

    Respublikos komentarų skiltis-puiki vieta, norint atsikratyti perdėto dėmesio pacientams. Reiks pasiklausinėti pacientų, kas iš jų yra respublikos gerbėjai ir pasiūlyti su savo bėdomis kreiptis pas veterinorių

    4 32
    Atsakyti
  • S
    Sizifas 2021 liepos 28 15:35:16

    Tu rimtai galvoji, kad ims ir 1,2mln paskiepytų Lietuvių numirs? 180mln Amerikiečių irgi užvers kojas?

    5 30
    Atsakyti
  • Š
    Šiaip 2021 liepos 28 17:10:03

    Šiaip profesorius teisus. Seniau mus nuo daug ko paskiepino ir niekas neklausė. Ir negaliu pasakyti, kad tai buvo blogai. Aš visdar gyvas. Ir sveikas. Kita vertus, aš nebuvau pas daktarus jau pusę gyvenimo su jokia rimta liga, kad vaistus gert reiktų. Tai vėlgi.

    4 30
    Atsakyti
    • s
      seniau nebuvo prievartos 2021 liepos 28 17:13:17

      galejai ir nesiskiepyti. o tie skiepai buvo stebimi desimtmecius, tik tada taikomi zmonems

      45 0
      Atsakyti
    • >
      >>>šiaip 2021 liepos 28 17:17:31

      1. Skiepijo, o ne skiepino anksciau mus. Anksciau buvo skiepai, vakcinos. 2. Sis kovydo surogatas NĖRA SKIEPAS, NĖRA VAKCINA. Tai GENŲ TERAPIJA. Liaudiskai, suprantamai pasakius- covid virusas nėra "sugautas" ar izoliuotas. Neskiepija siandien, siandien suvaro genu terapijos dozes. Ok, nebesiplesiu, pilna informacijos apie si covid surogata. Bet tai neta nei vakcina nei skiepas.

      43 0
      Atsakyti
    • O
      O kas yra 2021 liepos 28 17:19:38

      O kas yra genų terapija?

      2 0
      Atsakyti
    • K
      Komentatoriui "Šiaip" 2021 liepos 28 17:20:51

      Priminsiu esminius dalykus iš anų laikų: 1) Vaikai buvo skiepijami tik nuo pačių pavojingiausių ligų (raupų, tymų, difterijos, kokliušo, dar vienos kitos) klasikinėmis "senoviškomis" vakcinomis, kurios buvo ne kas kita, o paprasčiausias šimtus kartų susilpnintas atitinkamos ligos virusas. O ne eksperimentinis genų inžinerijos preparatas. 2) Prieš skiepijimą PRIVALOMAI apžiūrėdavo apylinkės vaikų gydytojas, išsiaiškindavo, ar niekad nebuvo pasireiškusios alergijos ar kitokios sveikatos problemos, nesuderinamos su skiepu. Ir tik po gydytojo apžiūros nuskreipdavo į procedūrinį kabinetą, kur med. sesutė paskiepydavo. 3) Jokios prievartos NEBUVO. Atsisakiusieji ar negalintys skiepytis nebuvo niekaip diskriminuojami. 4) Absoliučiai niekada neteko girdėti apie jokį, net menkiausią, "senoviškų" vakcinų šalutinį poveikį. O informacija iš lūpų į lūpas sklisdavo greitai ir jos niekas negalėdavo užblokuoti, skirtingai, nei dabartinių soc.tinklų.

      88 0
      Atsakyti
    • M
      Mąstyk 2021 liepos 28 17:28:13

      Skirk skiepus paprastus nuo genomodifikuotų. Bet besmegeniam nesuvokst.

      31 2
      Atsakyti
    • k
      kaunietė 2021 liepos 28 17:42:25

      Buvo prievarta, mokyklose vaikus klasėmis skiepydavo, dantukus tikrindavo - ir niekas leidimo neklausė. Tik taip ir polimealitas, populiariai vadinamas vaikų paralyžiumi išnyko. Profesorius A.Laiškonis visiškai teisus.

      3 21
      Atsakyti
    • S
      Sizifas > Komentatoriui 2021 liepos 28 17:56:52

      Skiepo nuo tymų šalutiniai poveikiai: - viršutinių kvėpavimo takų infekcinė liga, - vidurinės ausies uždegimas - limfadenopatija - alerginės reakcijos - anoreksija - nervingumas, neįprastas verksmas, nemiga - febriliniai traukuliai - konjunktyvitas - bronchitas, kosulys - paausinės liaukos padidėjimas, viduriavimas, vėmimas - išbėrimas - paraudimas injekcijos vietoje, karščiavimas 38 °C Toliau išvardintos retai pasitaikančios nepageidaujamos reakcijos buvo identifikuotos poregistracinio stebėjimo metu. - Meningitas, sindromas kurio simptomai panašūs į tymų, sindromas kurio simptomai panašūs į kiaulytės - Trombocitopenija, trombocitopeninė purpura - Anafilaksinės reakcijos - Encefalitas*, cerebelitas, į cerebelitą panašūs simptomai - Vaskulitas - Daugiaformė eritema - Artralgija, artritas Viskas iš informacinio lapelio. KLASIKINIAI BE ŠALUTINIŲ POVEIKIŲ SAUGUS SKIEPAI!

      6 1
      Atsakyti
    • A
      AAA 2021 liepos 28 18:24:43

      Žinokite, tokių dalykų tikrai neprisimenu, bent jau nebuvo Kaune, Šančiuose. Turiu minty 60-tuosius, 70-tuosius metus. O dantis taip - tikrindavo, bet labai retai.

      3 0
      Atsakyti
    • >
      >Šiaip 2021 liepos 28 20:19:31

      Norėčiau priminti, kad tos vakcinos buvo "ne eksperimentinės"!!!!!!! O šios vakcinos yra eksperimentinės !!!!!

      8 0
      Atsakyti
    • S
      Sizifas > Šiaip 2021 liepos 28 20:47:12

      Bet kažkada gi visos vakcinos buvo eksperimentinės :)

      0 3
      Atsakyti
    • s
      sizifai 2021 liepos 29 00:24:20

      ar nesakiaujau keliskart, kad esi svolačius? Lietuviškai, - išgama. Taip, visos vakcinos būdavo eksperimentinės, visas jas kurdavo ir ant gyvūnų bandydavo 7-10 metų. Tik pasiteisinant bandymams su gyvūnais, būdavo pereinama prie bandymų su žmonėmis, išimtinai savanoriais. O dabar vos per pusmetį psichopatų depopuliatorių geitsų švabmanų sukaltą šamarliaką, kuris net nebaigtas bandyti ant gyvūnų, tu su savo psichopatais šeimininkais siūlai žmonėms???

      1 0
      Atsakyti
  • T
    Teisė 2021 liepos 28 16:39:02

    Kad diskusijos užsibaigtų, reikia, kad privalomas sveikatos draudimas numatytų ir skiepus.Tą reikėtų teisiškai sutvarkyti.

    2 30
    Atsakyti
    • b
      b*bis tu šuns, 2021 liepos 29 00:14:33

      o ne teisė, riomerinuk. Pradėk nuo abėcėlės iš naujo, - žmogaus teisės yra prigimtinės. Joks suskis niekada nepajėgs atimti to, kas Dievo duota. ALFA IR OMEGA.

      0 0
      Atsakyti
  • B
    BLAIVININKAS 2021 liepos 28 21:27:27

    PSD mokestis mokamas už pasiruošimą teikti gydymą, nes pačios paslaugos kainuoja keliskart daugiau nei tas simbolinis mokestis.

    4 30
    Atsakyti
  • S
    Sizifas 2021 liepos 28 14:58:28

    O kai gatvėje pargriuvęs koją susilaužysi, pats gipsuosies, ar jau norėsi medikų pagalbos?

    0 29
    Atsakyti
  • j
    jo jo 2021 liepos 29 07:55:10

    Visi antivakseriai yra idiotai

    7 27
    Atsakyti
  • S
    Sizifas 2021 liepos 28 19:33:05

    Veikia kuo puikiausiai. Jeigu virusas taip mutuotusi, kad apeitų skiepą, tai vadinąs apeitų ir natūraliai įgautą imunitetą – susirgtum vėl. Ir, jeigu taip nutiktų, tai jau nebebūtų atmaina, o naujas virusas.

    8 23
    Atsakyti
  • S
    Sizifas 2021 liepos 28 20:43:01

    Aš tai laukiu kol per teliką pradės rodyti krokodilo ašaromis verkiančius antivaxerius kurie ką tik prasirgo, ir kaip jie kitiems rekomenduos pasiskiepyti, nes kokia šūdina šita liga. Jau buvo tokia Bičkutė, savaitė sirgo, ir dar į Santariškes nuvyko lašelinei. Po to matai supyko, kad ją apkrėtė.

    5 22
    Atsakyti
  • k
    kaunietė 2021 liepos 28 17:42:25

    Buvo prievarta, mokyklose vaikus klasėmis skiepydavo, dantukus tikrindavo - ir niekas leidimo neklausė. Tik taip ir polimealitas, populiariai vadinamas vaikų paralyžiumi išnyko. Profesorius A.Laiškonis visiškai teisus.

    3 21
    Atsakyti
  • S
    Sizifas 2021 liepos 28 16:12:39

    Ir kiek čia reiktų laukti? Metus? Du? Gal dešimt?

    1 20
    Atsakyti
Parašykite savo komentarą:
 
Komentuoti
Grįžti į straipsnį
Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.
  • ELEKTRA: Antradienį parlamentarai po svarstymo palaikė skubos tvarka Vyriausybės inicijuotas pataisas, numatančias sušvelninti kylančių elektros ir dujų kainas vartotojams. Po svarstymo taip pat pritarta sprendimui atidėti elektros tiekėjo pasirinkimo terminą iki liepos 1 dienos.
  • KOMENTARAI: Interneto žiniasklaidos asociacijos (IŽA) narės, įvertinusios užsienio šalių patirtį, komentarų turinį po publikacijomis apie skiepus nuo koronaviruso (COVID-19) ir norėdamos prisidėti gerinant Lietuvos vakcinacijos rodiklius, naikina komentarus po straipsniais ir vaizdo siužetais tiek registruotiems, tiek neregistruotiems vartotojams, na o pirmieji su šia iniciatyva startuoja naujienų portalai Delfi, 15min.lt, Lrytas.lt, Madeinvilnius.lt, ve.lt
  • NUTARIMAS: Kauno miesto savivaldybės taryba antradienį nutarė, kad miesto centre esantis sklypas su nebaigtu statyti turgumi būtų paimtas visuomenės poreikiams, siekiant jame pastatyti vaikų darželį.
  • PRAŠYMAS: Baltijos šalių ir Lenkijos elektros perdavimo operatorės prašo Europos Komisijos skirti dar 238 mln. Eur elektros tinklų sinchronizavimo su žemynine Europa antrajam etapui.
  • REAGUOS: Europos Komisija reaguos į Lenkijos Konstitucinio teismo sprendimą, ES įstatymų leidėjams ir Lenkijos ministrui pirmininkui Mateuszui Morawieckiui pareiškė EK pirmininkė Ursula von der Leyen.
  • KARANTINAS: Latvijoje nuo ketvirtadienio keturioms savaitėms, iki lapkričio 15-osios, įvedamas karantinas.
  • ATSAKYMAI: Antradienį Seimo posėdyje generalinė prokurorė Nida Grunskienė atsakys į parlamentarų jai raštu patektus klausimus apie rugpjūtį prie Seimo kilusias riaušes.
  • VIZITAS: Antradienį į Vilnių atvyks Lenkijos prezidentas Andrzejus Duda: oficialus vizitas skirtas Abiejų Tautų Respublikos Gegužės 3-iosios Konstitucijos ir Tarpusavio įžado akto 230-osioms metinėms paminėti.
  • APDOVANOJIMAI: Pirmadienį Lietuvos tautiniame olimpiniame komitete (LTOK) apdovanoti Tokijo olimpinėse žaidynėse prizines vietas užėmę sportininkai, jų treneriai ir medikai.
  • TVORA: 400 kilometrų ilgio tvorą pasienyje su Baltarusija norėtų statyti 12 įmonių.
Daugiau

Dienos klausimas

Ar bijote, kad tarp nelegalių migrantų gali pasitaikyti teroristų?

balsuoti rezultatai

Apklausa

Planuojama įvesti iš darbuotojų lėšų apmokamą testavimą. Kaip planuojate elgtis?

balsuoti rezultatai

Respublika
rekomenduoja

Labiausiai
skaitomi

Daugiausiai komentuoti
Šiandien Rytoj   Poryt

 

   

+5 +13 C

+11 +14 C

 

+5 +9 C

+12 +15 C

+11 +15 C

 

+6 +9 C

0-9 m/s

0-14 m/s

 

0-14 m/s