respublika.lt

Valentinas Sventickas: apie žmones, pravardžiuojamus sovietikais - straipsnio komentarai:

  • tai buvo grupinis... 2020 gruodžio mėn. 18 d. 03:17:48

    nepagrįstai išaukštino, o po to įdavė ginklą sutrikusio elgesio moteriškei.

    1 0
  • Edita 2020 gruodžio mėn. 14 d. 12:38:25

    Dėkoju, už Jūsų pastangas apginti dorą ir sąžiningą žmogų, talentingą kūrėją, kuris užsipelnė lietuvių pagarbą ir meilę. Visi, kurie skaitė poeto kūrybą, suprato, kas yra Lietuva. Eilosofei Putinaitei neatleistina, kad ji užsipuola dešimtmetį vaiką, kuris mirus motinai, suabejoja: Dieve, kur Tu buvai pradingęs, kad leidai mano motinai numirti, gal Tavęs nėra? Gal ir pati Putinaitė būtų pasielgusi lygiai taip panašiomis aplinkybėmis kaip tas nelaimingas našlaitis, pasilikęs be globos, bet filosofė su džiaugsmu nuteisia nekaltąjį. Putinaitė, būdama Vilniaus liuteronų parapijos pirmininke, kai vyskupas Sabutis prarado bažnyčiai priklausantį milijoną litų, kažkodėl to nepastebėjo... Juk įvyko nusikaltimas, buvo pažeminta Liuteronų bažnyčia, bet jūs filosofe tylėjote, o gal parašysite knygą, kas vyskupams ir kunigams nedera?

    4 0
  • Benas 2020 gruodžio mėn. 11 d. 00:06:58

    Jis buvo Didis Lietuvis. O mes nesiaiskinkime pries visokius sutrius ir sudvabalius.Prisiminkim Mazvyda ir visu virpancias sirdis- L-i-e-t-u-v-a......

    17 0
  • poeto J.Marcinkeviciaus gerbeja 2020 gruodžio mėn. 10 d. 21:51:54

    O tas isgarbintas niekselis per Poeto laidotuves neiskente neatejes pamatyti kaip bus pagerbtas jo nekenciamas genijus. Stirksojo toliau nuo visu,uz medzio. Man,suzinojus kad mire Poetas,atrode kad Lietuva neteko to kas labai brangu ir nepakartojama. Atrode,kad mire labai artimas,gerbiamas ir nepasiekiamas dvasios didvyris.

    9 0
  • Euras+ 2020 gruodžio mėn. 10 d. 18:03:45

    Šlykštūnas V.L. (supraskite-Vytelis Žemkalnių) visus apdergė ir visur pridergė...Pseudoprofesorius, nieko nesukūręs, tik rezgęs visą gyvenimą nusikalstamas intrigas...

    11 0
  • Kazkas turetu mus gint 2020 gruodžio mėn. 10 d. 16:41:33

    Nes hsu srni.oatys neveapsiginsim nuo siu dienu. Banditu valdzioje jie mus apboge sianfien dar tyciojasi kada juos kasnors teis nrjaugi mesto nesukaukxi. O taip notetusi matyt kartuvese kai kuriuos

    5 0
  • Pasakysiu kitaip 2020 gruodžio mėn. 10 d. 16:38:09

    Daug nepatenkkntu.kaf tais laijais lietuva klestejo juena tai jaip buliui raudona spalva m ir jie viska daro kad sunaikknt lietuva kaf ji butu vargi hisusia dalus pasaulije laip vubo.prie smetonos o zmones kurie tada gyveno ir dirbo kurie grazia turtinga lietuvasiandien yra tycia marinami badu tik karbauskio dęka gyvi bet hz tai jios visaip cadina vatiniais runkeliais neapyksnta luejasi purom is ju nasru

    7 1
  • genys 2020 gruodžio mėn. 10 d. 15:26:11

    Dabar viskas naikinama, visi kurie stovėjo Baltijos kelyje ,, sovietikai" ir t. t. Dabartiniai ,,gyviai" žino tik kaip įžeidinėti tuos Lietuvius kurie savo gyvenimą paskyrė kad kraštas, bet kokiomis sąlygoms, klestėtų vadinami koloborantais , išdavikais....Atkurtoje nepriklausomoje LIETUVOJE valdžios vykdomi veiksmai, nuteikia žmones prieš valstybės nepriklausomybę ir daroma viskas kad tos nepriklausomybės jie neapkęstų. Tai rodo kad ištremta prieš karą ir po karo apie 300. tūkstančių žmonių, dabar išvažiavo uždarbiauti į kitas šalis 1,2 mil. Ar čia yra tokia meilė tėvynei ir pagarba jos žmonėms, o gal kad valdžioje kryžiuočių ainiai sėdi?

    14 0
  • genys 2020 gruodžio mėn. 10 d. 15:03:32

    Aš jau garbingame amžiuje. Gražinus Vilniaus kraštą Lietuvai, dalis kaimo žemių buvo Lietuvoje o kita dalis su gyvenamais namais buvo vakarų Baltarusijoje .Mano senelius ištrėmė į Sibirą. Karas, pokaris, ginkluotas pasipriešinimas ir t. t. Išsilavinusių žmonių buvo nedaug, gyvenimas sunkus. Visi norėjo valgyti o dirbti nebuvo kam. Technikos žemės darbams nebuvo, o mokesčiai po karo buvo privalomi mokėti; grūdais, mėsa, kiaušiniais ir kt. produktais.. Pertvarka žemės ūkio iš nuosavų valdų į kolūkius buvo baisūs. Naktimis švietė gaisrai, vyko planinės tremtys į Sibirą ir t. t. Išgyvenome visus sunkumus, išlaikėme kalbą žmonės įgijo išsilavinimą, pastatėme pramonės įmones, nutiesėme kelius, elektrifikavome visą šalį, atstatėme sugriautus miestus ir t. t. Vaikai buvo auklėjami dirbti ir mylėti savo Tėvynę, gerbti savo kraštą ir jos žmonės. Dabartiniu metu skaudu žiūrėti į apleistas nedirbančias įmones, gamyklas ir t. t. Užrašai ant įmonių buvo rašomi dviem kalbomis dabar tik svetima kalba

    12 2
  • Cia apie tuos 2020 gruodžio mėn. 10 d. 08:19:41

    Kuriu rusai nepuola? Nepuola, nes jie, skirtingai nuo kgb, niekaip su rusija nesusije. O tie, kuriuos puola, zino kur nariu dublikatai.

    12 3
  • Siaip 2020 gruodžio mėn. 10 d. 08:05:23

    Tai tarp spalio tevoliucijos vykdytoju buvo virs 70 procentu zydu, berods 5 rusai, keli minieciai, vienas vietnamietis ir net trys negrai. Kas amerikonams sove i galva juos i rusija siusti, istorija nutyli, matyt, del isimintinumo, kad zydu nepastebetu tauta

    10 2
  • Pelėda 2020 gruodžio mėn. 09 d. 17:02:44

    Šmėkla klaidžioja po Europą, sionizmo šmėkla. Ta sionizmo šmėkla buvo pasislėpusi po komunizmo vardu. Tai ji prievartos būdu paėmusi valdžią Rusijos imperijoje įkūrė butaforinę TSRS, joje įsteigė ,,krasnaja nepobedimaja", KGB, TSKP. Pastarojon sukvietusi surašė visą buvusios imperijos brudą. Lygiai taip pat sušlavė ir okupuotų šalių sąšlavas, kurios uoliai tarnavo okupantui. Okupantui bankrutavus tos sąšlavos, tiesiogiai pavaldžios sionistams, tebekenkia savo tautoms ir jų kurtoms valstybėms. Šiame laikraštyje yra ginami okupanto tarnai, nusikalstamos grupuotės nariai, ideologai, politiniai ir kiti partokratiniai darbuotojai, kurie taip ir neatsiprašę savo tautos už įvykdytus jai nusikaltimus paeiliui išeina velniop. Ten jiems gera vieta yra!

    4 17
  • Kodėl 2020 gruodžio mėn. 09 d. 14:54:47

    stebimės tais puolančiais? Juk aišku turėtų būti, kad karklai pavydi ąžuolams.

    16 2
  • vilija 2020 gruodžio mėn. 09 d. 13:57:41

    kas turi teise mus gimusius pokaryje vadinti sovietikais>Dabartiniai"patriotai"?nirko nenuveike nuskurdine paniekine zmoniskuma ir iskeite i neaiskius turtus issiunte zmones i braskiu laukus zuvies perd.imones i sikniasluosciu profesija.nuskurdine kaimus .Saujele turtuoliu diktuoja zmonems ju paskirti buti runkeliais visko bijoti netureti lesu mokslui.Netiesa>?

    28 3
  • vilija 2020 gruodžio mėn. 09 d. 13:47:55

    kas turi teise mus gimusius pokaryje vadinti sovietikais>Dabartiniai"patriotai"?nirko nenuveike nuskurdine paniekine zmoniskuma ir iskeite i neaiskius turtus issiunte zmones i braskiu laukus zuvies perd.imones i sikniasluosciu profesija.nuskurdine kaimus .Saujele turtuoliu diktuoja zmonems ju paskirti buti runkeliais visko bijoti netureti lesu mokslui.Netiesa>?

    20 4
  • zeka 2020 gruodžio mėn. 09 d. 09:41:13

    Dar ne visi turbūt pamiršo eiles per naktį prie teatro , kur rodė Poeto pjeses , kiek reikėjo permokėti spekuliantei už Poeto eilėraščių tomelį , bet stovėjom eilėse ir permokėjom , nes žodžiai buvo iš širdies į širdį. Atranda vaikai ir anūkai mūsų bibliotekose tuos Poeto tomus ir išgirsta mūsų pasakojimus ir jokios ten nabagės putinaitės napajėgios sumenkinti ar pakeisti ką nors. Garbė arba yra arba jos nėra.

    31 2
  • * * * * 2020 gruodžio mėn. 08 d. 21:48:47

    TAI SOROŠINIAI IR JIE IŠNAIINS LIETUVĄ,KA DAR GALĖTŲ PASIPRIEŠINTI,TAI KARO POLIVCIJA,TIK NEŽINIA,KAM JIE PALANKŪS? ? ?

    8 4
  • Romualdas 2020 gruodžio mėn. 08 d. 17:21:36

    Putinaitei ir jos kompanijai pasiūlyčiau pasidomėti pasaulio istorija. Visi, nors šiek domėjęsi istorija, archeologija, žino, kad kiekvienas naujas užkariautojas, prieš pradėdamas statyti savo miestus, pilis, pirmiausiai sugriaudavo visa, ką rasdavo užkariautoje šalyje. Mane kažkada, skaitant keliautojo ir archeologo Antano Poškos knygas ir atsiminimus apie archeologinius kasinėjimus Indijoje, nustebino informacija, kaip ant vienos kultūros sluoksnio atkasdavo kito laikotarpio statinių sluoksnius ir kad tokių sluoksnių kai kur net 5-7 rasdavo. Pasirodo, norėdami save sureikšminti, naujieji valdovai pirmiausia griovė senąjį kultūrinį paveldą. Naujieji mūsų "mokslininkai", "istorikai", "literatai" nieko naujo neišgalvojo, paprastai eina senųjų griovėjų keliu. Putinaitei ir visiems į ją panašiems iki J. Marcinkevičiaus kūrybos tai kaip kiaulėms ik debesų. Teisingai sakoma - griaut - tai ne statyt, griaut kiekvienas durnius gali.

    44 3
  • Nesutinku 2020 gruodžio mėn. 08 d. 09:26:41

    Netikiu draugu Sventicku. Netikiu jo nuoširdumu. Niekas Poeto negynė. Kiek žinoma, vienintelis Juozas Kundrotas, gyvenantis Kaune, parašė labai dorą knygą "Skardis". Vienintelis. Kiti tik trynė iš džiaugsmo rankas, nes buvo Poeto Milžino šešėlyje. Dabar jie bando susireikšminti. Oi, kokie jie buvo dori, kaip suprato Poeto skausmą. Jie visi tik vaidino. Greit atsiras apsišaukėlių, teigiančių, kad tai jie išvadavo Lietuvą, kad jie išvarė okupantus ir raudonąją kariuomenę, kad jie išsaugojo kalbą ir ką tik nori. Jie. Nes tik jie galėjo. Jie - KPSS, ne retas ir KGB rezervistas. Gėda, šlykštu ir nedora.

    15 9
  • >>>>laisvas Tai aisku,kad tu stribo isnara,jei tau " 2020 gruodžio mėn. 07 d. 18:50:49

    čiaupk snukį, okupante.

    8 9
  • >>>>laisvas 2020 gruodžio mėn. 04 d. 16:39:42

    Tai aisku,kad tu stribo isnara,jei tau "skanus" ailerascei sito isdaviko(is didziosios raides)k.kubilinsko ar tos s. neries. Jeigu jie dabar butu gyvi,tikiu,kad ir paciulptum nes dabar madinga ciulpti(jaunimo lelsikonas)

    5 38
  • Prisiminiau 2020 gruodžio mėn. 03 d. 23:14:28

    "Svaro" dainos žodžius,tipo,ko verta tavo tiesa,jeigu negali jos apginti ,ir Justo prisipažinimą AA V.Petkevičiui,kad pavydi drąsos sakyti tiesą į akis.(čia iš"Durnių laivo"),tai nesuprantu kas ką ... Nerašysiu,nes vėl ištrins.

    6 2
  • laisvas 2020 gruodžio mėn. 03 d. 07:04:41

    Sakykit ką norit, bet Salomėjos Nėries, arba Kosto Kubilinsko eilėraščiai daug skambesni, daug gražesni.

    33 11
  • Argi neužuodžiate ožio smarvės? 2020 gruodžio mėn. 03 d. 06:11:16

    (Įžeidimas ištrintas.) Atsieit,buvo tokie laikai,kai visi buvo kolaborantai, todėl ir jis nėra kažkoks išskirtinis... (Įžeidimas ištrintas.)

    15 6
  • Įdomu kaip šiuolaikiniai bus vadinami Jeigu dėl taip vadinamo sovietmečio mus vadino "homo sovietikus",tai gal dabar jau turime teisę išdidžiai vadintis "homiko europistus"? 2020 gruodžio mėn. 03 d. 05:32:17

    homo dalbajobicus

    38 2
  • Trumpai 2020 gruodžio mėn. 03 d. 04:57:41

    Justinas Marcinkevicius buvo talentingas,padorus Tautai nusipel nes zmogus-teko kiek pazinoti.O jo kritikai-neverti ne mineti.Saljeriai su amzinu dantu skausmu...

    57 1
  • Marija Land 2020 gruodžio mėn. 03 d. 01:08:52

    Labai dėkoju, gerb.V. Sventickui už knygą "Ką žino upė" ir už šį pokalbį "Respublikoje". Visiškai pritariu Jūsų mintims. Mane ir mano šeimą ypač įžeidė N.Putinaitės "lemenimas" apie Poetą ir sovietiniu metu gyvenusių ,žmonių suniekinimą. Ar šita pamokyta asaba neskaitė raštingų tuo nelemtu metu gyvenusių žmonių atsiminimų? Man kyla klausimas,kokioje aplinkoje ji augo? Knygoje "Molio skambėjimas" (koks paniekinamas pavadinimas!) ji užsipuola viską, kas buvo daroma sovietmečiu: dainų šventes, Rumšiškių Etnografinį muziejų, kraštotyrinikus ir t.t. Gal naudojasi buvusia "karūna" pas gerb. prezidentą V. Adamkų? Ir dar dėsto universitete... Taip ir nuodyjami jaunų žmonių protai. Apmaudu. Juk turėtų ir daugiau Lietuvos žmonių (ne tik įžymių) gintis nuo tokios vienpusės filosofės.

    76 3
  • To Giedrė 2020 gruodžio mėn. 02 d. 21:32:20

    O kuo skiriasi sovietiniai laikai nuo tarybinių laikų? Niekuo. Tik tokiu pusiau vertimu. Sovietskyje vremena - tarybiniai laikai. O kaip tą mėšlą pavadinsi, taip nepagadinsi. Neverčiant (žinoma netikslu), bet labiau juntama panieka tiems laikams (nors, teisybės dėlei) ne viskas tais laikais buvo absoliučiai blogai. O ar jūs gyvenot tarybiniais laikais, o kitas sovietiniais laikais - jūs visi gyvenot tos pačios santvarkos laikais.

    37 3
  • Gal verčiau didžiuokimės, kad mus pravardžiuoja sovietikais 2020 gruodžio mėn. 02 d. 19:18:18

    Nes juk kas pravardžiuoja – komjaunimo tiesos redaktorius, marksizmo dėstytojas, visokie komunistinės ideologijos skleidėjai ir jų nei kiek ne doresni vaikai bei anūkai. 1944–50 su okupantu kovojo kaimas, jis ir važiavo į Sibirą, o smetoninės administracijos sibaritai prisitaikė kaip mat prie naujosios tvarkos, kaip ir lengvai išvertė oženas į kitą pusę, kai mes, "sovietikai", išvarėme okupantus

    46 6
  • Įdomu kaip šiuolaikiniai bus vadinami 2020 gruodžio mėn. 02 d. 19:16:24

    Jeigu dėl taip vadinamo sovietmečio mus vadino "homo sovietikus",tai gal dabar jau turime teisę išdidžiai vadintis "homiko europistus"?

    46 3
Parašykite savo komentarą:
  Grįžti į straipsnį
Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.
Daugiau

Respublika
rekomenduoja

Labiausiai
skaitomi
(per 72 val.)

Daugiausiai komentuoti
(per 72 val.)
1. GODOS PRIE SUSKILUSIOS „GELDOS”
2. DEVYNERI METAI NELAISVĖJE (Milijonieriaus Vito Tomkaus interviu su milijardieriumi Raimondu Baranausku)
3. Sorošo tinklas Lietuvoje: Ką rašė „Respublika" apie Džordžą Sorošą prieš 15 metų (Sorošo sąrašas su naujomis „elitinėmis" pavardėmis)
4. Vitas TOMKUS: NUO ATGIMIMO IKI IŠSIGIMIMO
5. Vitas TOMKUS: JUOKAI JAU BAIGIASI, arba TEGYVULIUOJA PIDERALDEMOKRATIJA!
6. Globalistai atims mamą ir tėtį
7. Po vakcinos nuo COVID-19 - mirtis
8. N.Venckienė: Jie teisia, o aš vaidinu, kad tikiu
9. Algimantas Rusteika: Bakalaurų vyriausybė pasiilgo Rusijos
10. Po vakcinos nuo COVID-19 - mirtis
11. Globaliame pasaulyje nekorektiška vadintis lietuviu
12. Laukėt, kad Dulkys virusą patvarkytų?
13. Didina pensijas, o jos vis nekyla (su Vito TOMKAUS trigrašiu)
14. Ką jie dabar pasakytų žuvusiųjų artimiesiems?
15. Prieš 30 metų dėl laisvės buvome pasiruošę viskam
16. Nesiskiepysi nuo COVID-19 - greitai lėksi iš darbo?
17. Trečias bandymas padaryti V.Landsbergį... prezidentu
18. O.Strikulienė: KAPITOLIJAUS ŠTURMĄ INICIJAVO NE TRAMPAS
19. O jeigu karas?
20. Policijos veteranai užsigeidė privilegijų
21. Vitas TOMKUS: RINKTI AR NERINKTI?
22. Vakarams bus labai blogai, Lietuvai - tik blogai
23. Zigmas Vaišvila: Siaubiamiškio pasaka Nr.2 („Siaubiamiškio pasakų kūrėjas ir jo alaviniai kareivėliai")
24. Užkalti karstai kelia dar daugiau įtarimų (su Vito TOMKAUS trigrašiu)
25. Lengviau sukurti vakciną nuo Covid-19, nei ištirti bylą (su Vito TOMKAUS trigrašiu)

Dienos klausimas

Ar sekate susirgimų, mirčių nuo koronaviruso skaičius?

balsuoti rezultatai

Apklausa

Ar karantinas pakeitė Jūsų apsipirkimo įpročius?

balsuoti rezultatai
Šiandien Rytoj   Poryt

 

   

-3   0 C

-1  0 C

 

 0  +1 C

+2 +3 C

+3 +4 C

 

+3 C  

1-6 m/s

1-5 m/s

 

0-5 m/s

       

Valiutų kursai

USD - 1.2101 PLN - 4.5322
RUB - 89.0850 CHF - 1.0778
GBP - 0.8856 NOK - 10.3230

Nuorodos