respublika.lt

Kelyje iš Peru į Boliviją lenktynininkas V.Žala - 17-as

(0)
Publikuota: 2018 sausio 12 10:29:48, Dominykas Genevičius, Elta
×
nuotr. 1 nuotr.
Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas. EPA-Eltos nuotr.

Ketvirtadienį Dakaro ralio dalyviai paliko Peru kopas ir akis į akį susidūrė su nauju iššūkiu - Bolivijos aukštikalnėmis. Šeštas Dakaro greičio ruožas vyko nebe smėlio kopose, bet ant kieto grunto, klasikinio ralio tipo keliuose, kuriuose teko pakilti į 4,7 km aukštį. „Agrorodeo“ komandos atstovai Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas šiame etape užėmė 17-ąją vietą.

 

Greičiausias šeštame Dakaro ralio greičio ruože buvo ispanų Carloso Sainzo ir Tomo Cruzo ekipažas, 313 km greičio ruože užtrukęs 2 val. 53 min. 30 sek. Jis sumažino atsilikimą bendroje įskaitoje iki lyderių Stephane'o Peterhanselio su Jeanu-Paulu Cottret iki 27 minučių.

V. Žala su S. Jurgelėnu nuo lyderių šeštame Dakaro ralio etape atsiliko 28 min. 13 sek., o trasą įveikė per 3 val. 21 min. 43 sek. Jų užimama vieta bendroje įskaitoje - 20-a.

Po penkto greičio ruožo lietuvių „Toyota Hilux“ pavarų dėžė pradėjo skleisti ūžimo garsą, tad mechanikai nusprendė penktadienį (laisvą dieną) planuotą remontą paankstinti ir jį atliko naktį iš trečiadienio į ketvirtadienį, tačiau kol visos detalės buvo pakeistos, iš bivuako iškeliavo mobili degalų kolonėlė ir komanda, V. Žalos teigimu, „liko ant ledo“ - automobilis neturėjo degalų. Šiek tiek specialaus sportinio benzino (60 l) turėjo ir sutiko duoti Antanas Juknevičius, o kita dalis buvo užpildyta paprastu A95 markės benzinu vietinėje kolonėlėje. Pasak V. Žalos, varikliui tai nelabai sveika, bet kito pasirinkimo jie neturėjo.

„Visas ruožas tai „žiaurus“. Vidurys yra purvynas, drėgmė jame didžiulė. Mechanikai turės ką veikti - pusę dienos mašiną plaus“, - kalbėdamas apie greičio ruožą, trumpai jį apibūdino V. Žala.

Paklaustas, kaip jam sekasi pritapti prie išretėjusio aukštikalnių oro, juk finišas vyko 4 km aukštyje, sportininkas pripažino - jaučiasi kiek keistai, galva truputį svaigsta, tačiau savijauta - kur kas geresnė nei pirmąkart pakliuvus į aukštikalnes prieš porą metų.

„Aš kiekvieną Dakaro dieną pagalvoju - šiandien tai krūvą reikalų turėjom, bet kita diena, kaip taisyklė, dar labiau nustebina. Keistas Dakaras. Kartais sportuojam, kartais kovojam už išgyvenimą. Paskutinė atkarpa vietomis buvo tikra pelkė. Užtraukė langus ir baigėsi mūsų sportas - varėm kaip ežiukai rūke. Vis laukiu, gal rytoj bus ta diena „be reikalų“, - pridūrė lenktynininkas.

Pirmasis šeštą greičio ruožą iš lietuvių baigė Balys Bardauskas - motociklininkams jis buvo sutrumpintas. B. Bardauskas finišavo 104-oje vietoje, o bendroje įskaitoje yra 102-as. Benediktas Vanagas su Sebastianu Rozwadowskiu finišavo 14-i (bendroje įskaitoje - 44-i), A. Juknevičius su Dariumi Vaičiuliu - 28-i (bendroje įskaitoje - 21-i).

Penktadienį Dakaro ralio dalyvių laukia laisva diena. Ją sportininkai išnaudos poilsiui bei adaptacijai prie aukštikalnių - dar antradienį greičio ruožas prasidėjo Ramiojo vandenyno pakrantėje, o ketvirtadienį teko kilti į 4,7 km aukštį bei finišuoti prie La Paso 4 km virš jūros lygio įrengtame bivuake. Komandų technikai tuo tarpu atliks planinius Dakaro pusiaukelės darbus automobiliams. Iškart po laisvos dienos laukia maratono greičio ruožas - šeštadienį finišavę, lenktynininkai negalės gauti pagalbos iš mechanikų ir automobilius turės remontuoti patys.

A. Juknevičius šešto etapo finiše Bolivijoje: šlapia, purvina ir sunki diena

Kaip ir praėjusiais metais, šiemet Dakaro ralis ilsisi Bolivijos mieste La Pase, tačiau prieš užtarnautą poilsio dieną dalyvių laukė šeštosios maratono dienos išbandymas. Iš bekelės ir kopų išlindę klasikinio ralio specialistai mėgavosi keliais, o atstumai tarp sportininkų sumažėjo iki minimumo. „CRAFT Bearings“ ekipažo pilotas Antanas Juknevičius šiame etape preliminariai finišavo 28-oje vietoje.

Vos atvykusius į Boliviją, Dakaro ralio sportininkus tradiciškai pasitiko nacionalinėmis spalvomis ryškiai pasidabinę ir pakeles okupavę vietiniai. Dar daugiau jų susirinko La Pase, kur ant iškilmingos pakylos griausmingais aplodismentais minia ir pats Bolivijos prezidentas Evas Moralesas palydėjo kiekvieną lenktynininką. Praėjusiais metais su šalies vadovu bendrą kalbą radęs Antanas Juknevičius šiemet į Boliviją atvyko dvejopos nuotaikos.

„Visi čia aukštikalnių bijojo, o mane visiškai žemiškos problemos aplankė - vakar peršalau, tai šiandien įkalęs vaistų nuo temperatūros, dar aukštis, lietus - pakankamai sunki diena, vienu metu tikrai norėjosi Dariui duoti pavairuoti. Antroje dalyje stengėmės kažkiek pagauti vėl tą tempą, sugrįžti į savo ritmą. Visada Dakare turi būti tokia diena - šlapia, purvina ir nemaloni, bet svarbiausia, kad ją išgyvenom. Penktadienį bus laisvadienis, turiu išsigydyti aš, mechanikai apžiūrės automobilį, pakeis dalis, kurių resursai jau baigėsi ir vėl stosim kovoti“, - net ir pro sukastus dantis šypseną išspaudęs kalbėjo A. Juknevičius.

Už nugaros paliktos Peru kopos virto reabilitacija Lietuvos ekipažams

Už nugaros paliktos Peru kopos virto reabilitacija Lietuvos ekipažams. Šeštąją Dakaro ralio dieną tautiečiai ne tik stebino greitu tempu, bet ir išvengė didesnio jo svyravimo - greičiausiai pasirodžiusi Benedikto Vanago ir Sebastiano Rozwadowskio „General Financing team Pitlane“ komanda užėmė 14-ąją vietą.

Ketvirtadienis tiek Peru, tiek ralio estafetę perimančioje Bolivijoje buvo pompastikos diena. Milijonus į šio ralio pritraukimą investavusios valstybės nepraleido progos pasaulio lenktynininkų pasitikti išskėstomis rankomis, o juos per televizijos ekranus stebintiems fanams priminti, jog tai puiki vieta sekančioms atostogoms. Nepaisant „oficialiosios dalies“, sportininkai šiandien nemenkai paplušėjo - kiek daugiau nei trys šimtai kilometrų greičio ruožuose sujungti su dar puspenkto šimto tiesiog kelyje, bei pagardinti laiko juostos kitimu pareikalavo kantrybės, tačiau visi šie kilometrai vedė vis toliau nuo penkias dienas kankinusių kopų ir planus griovusių gedimų, vis arčiau lietuviams palankesnių, kieto grunto trasų su labiau „lietuviška“ lauko temperatūra. Šis situacijos pagerėjimas be abejo negalėjo apsieiti be šalutinių efektų - į kokteilį kartumo įnešė atsiradę aukštikalnės, kurios šiandien smeigiančiu galvos skausmu užklupo ne vieną ekipažą. Kokteilį dar labiau pasaldino pernai metų košmaru vadintos purvo vonios.

„Pirmoji dalis Peru buvo labai greita, techniška, kalnų masyve, siaurais keliais. Antroji dalis, įvažiavus į Boliviją, buvo labai daug tiesiųjų, labai daug purvo, buvo daug ir techniškų kelių, tai sakysime techniškas ruožas. Mes visą laiką ant kelio, pavyzdingai, bet visą dieną automobilis nevažiavo taip kaip turėtų, variklis dirbo 82 procentais galios, nes nusimušė akseleratoriaus pedalo kalibracija ir realiai važiavom ne pilnu pajėgumu, bet ką padarysi. Dabar važiuojame į La Pasą, La Pase podiumas, poilsio diena ir ką - pavargę, bet laimingi“, - raportavo B. Vanagas

Paklaustas apie sąlygų pokyčius ir staiga pakitusį aukštį, Benediktas sakė, jog aukščiausia vieta, kurią užfiksavo, buvo apie 4 900 metrus ir natūraliai tokiame aukštyje neišvengiami kalnų ligos simptomai, tačiau išgerti vaistai nuo skausmo juos suvaldė ir šiuo metu pilotas jaučiasi puikiai.

Po sėkmingo finišo, ekipažo dar laukia kelionė iki podiumo La Paso mieste ir iš karto po jo - poilsis. 4 kilometrų aukštį ir purvo vonias iškentę lenktynininkai šįvakar galės kiek atsikvėpti - penktadienį keliauti nereikės niekur. Poilsis ir jėgų atgavimas bus privalomos procedūros, nes jau poryt prasidės maratoninis greičio ruožas - dvi dienos be technikų aptarnavimo, dvi dienos su detalėmis, kurias pasiėmei su savimi, dvi dienos, su vos trimis padangomis rezerve. Jeigu rytoj ilsėsis lenktynininkai, o mechanikai dirbs, tai jau poryt jie gaus susikeisti vietomis ir numigti papildomą valandą, prieš dar savaitę siaubo.

Pasiekus Dakaro pusiaukelę, auga lietuvių greitis

Trys lietuviški ekipažai Dakaro ralio greičiausiųjų dvidešimtuke. Penktas greičio ruožas automobilių įskaitoje dalyvaujantiems lietuviams buvo itin sėkmingas ir jie finišavo 17, 18 ir 20-oje vietose. Ne ką blogiau sekėsi ir šeštas etapas, kurio metu visas Dakaro karavanas maudymąsi „fesh-fesh“ dulkėse iškeitė į galvos skausmą aukštikalnėse - jame du ekipažai finišą pasiekė „Top 20“ ribose.

Negandos lietuviams baigėsi. Po nukritimų nuo kanjonų, finišo pradurtomis padangomis ir daugybės techninių problemų lietuvių automobilių ekipažai du etapus iš eilės važiavo taip, kaip moka. Ir parodė, kad lietuviška trispalvė gali būti mažiau matoma nebent už Argentinos ar Prancūzijos vėliavas.

Antanas Juknevičius yra puikus važiavimo kopose meistras, o jo šturmanas Darius Vaičiulis - patyręs orientacininkas ir alpinistas, tad Peru smėlyje raudonasis „Toyota Hilux“ jautėsi puikiai ir po penkto etapo užėmė 21-ą vietą. Šeštas greičio ruožas prasidėjo Peru ir baigėsi Bolivijoje, o didžiąją jo dalį sudarė klasikinio ralio trasas primenantys keliai ant kieto grunto. Čia patyrusiems Dakaro dalyviams sekėsi kiek prasčiau, tačiau pasiekus Dakaro pusiaukelę - laisvą dieną - „Dakaro pankais“ pravardžiuojami lietuviai gali džiaugtis būdami toje pačioje aukštoje 21-oje pozicijoje.

Vaidotas Žala, atrodė, yra visiška Antano priešingybė - turi mažai patirties kopose, tačiau gali duoti visiems į kaulus klasikinio ralio trasose. Realybė parodė kiek kitaip: V. Žalos ir Sauliaus Jurgelėno baltai-žalias „Toyota Hilux“ po penkto etapo, kai kopos baigėsi, nuo A. Juknevičiaus bendroje įskaitoje atsiliko vos dvejomis pozicijomis, arba trimis minutėmis, kas Dakaro mastais yra beveik nieko.

Kai prasidėjo klasikinio ralio greičio ruožai, V. Žala pademonstravo, jog dviženklės pozicijos, kurių pirmas skaičius 1, jam labiau prie širdies. Nebūtų nuostabu, jeigu atskiruose etapuose jis pabuvotų ir vienženklėse pozicijose. Bendroje įskaitoje po šešių etapų šis ekipažas užima 20-ą vietą, tačiau ji laisvą dieną gali pakisti - dėl ilgo naktį trukusio remonto ketvirtadienio rytą ekipažas nespėjo įsipilti bivuake parduodamų sportinių degalų. 60 litrų paskolino A. Juknevičius, tačiau tai - tik maža dalis reikiamo kiekio. Lenktynininkai turėjo važiuoti į vietines benzino kolonėles, kur baką pripildė paprastu A95 markės benzinu bei vėlavo į to etapo startą - tikėtina, už tai gaus baudą. Darbui sportiniu benzinu suprogramuotam „Toyota“ varikliui toks veiksmas neturėjo palikti įspūdžio: reikia tikėtis, kad savo nuomonę apie benziną iš Peru degalinės jis pareikš tik grįžęs į Lietuvą.

Kitokia istorija - Benedikto Vanago ir Sebastiano Rozwadowskio stovykloje. Juodasis „Toyota Hilux“ ketvirtame etape gedo, virto, lūžo ir ko tik jam nebuvo nutikę, kol galiausiai buvo priimtas sunkus sprendimas - gero rezultato šiame Dakare parodyti neišeis, tai bent jau finišuoti reikia. Ir vietoje kapstymosi kopose naktį šviežiai suremontuotu visureigiu B. Vanagas pasirinko grįžimą į bivuaką viešojo naudojimo keliais bei gavo nevaikišką 24 valandų baudą, palaidojančią bet kokias pretenzijas į padorų rezultatą, tačiau tai netrukdo jam rodyti puikių rezultatų atskiruose etapuose - penktajame jis buvo 18-as, šeštajame - 14-as. Visgi bendroje įskaitoje - vos 44-as.

Motociklininkas Balys Bardauskas toliau užtikrintai juda finišo link ir laikosi dviejų nulių zonoje esančių pozicijų. Jo užimama vieta po šešių greičio ruožų - 102-a.

Atrodo, kad 13-a kartų Dakaro ralyje nugalėjęs prancūzas Stephane'as Peterhanselis mėgsta erzinti varžovus. Kai jis pirmauja bendroje įskaitoje, važiuoja kiek lėčiau už etapo lyderį, bet kvėpuoja šiam į nugarą ir provokuoja klaidas. Kai jis bendroje įskaitoje nuo kažko atsilieka, randa užslėptų resursų ir finišą pasiekia greičiau už kitus. Tai jau matėm pernai, užpernai, tai kartojasi ir šiemet.

S. Peterhanselis šiame Dakare, jeigu nedarys didelių klaidų, turės vieną konkurentą. Jis taip pat yra „Red Bull“ atletas, taip pat vairuoja „Peugeot“ ir taip pat yra nugalėjęs Dakaro ralyje - tai ispanas Carlosas Sainzas. Visi kiti nuo S. Peterhanselio atsilieka daugiau nei valanda ir natūraliu būdu pasivyti neturi šansų - juos išgelbėti gali tik didelės lyderio prancūzo klaidos.

Kiekviename etape vienas po kito krenta didieji S. Peterhanselio priešininkai. Iš pradžių prancūzas Cyrilas Despres („Peugeot“) patyrė didelę avariją ir gavo 24 valandų baudą bei važiuoja 2018-ųjų Dakare tik dėl savo malonumo, tada katarietis Nasseras Al-Attiyah („Toyota“) greičio ruože keliskart klimpo, stojo keisti pradurtų padangų bei prarado daugiau nei valandą laiko, o galiausiai prancūzas Sebastienas Loebas („Peugeot“, kuris sėkmingai kapanojosi smėlyje ir tarsi išganymo laukė Bolivijos - klasikinio ralio ruožus primenančių etapų - patyrė avariją paskutinėse Peru kopose ir Dakare nebedalyvaus.

Motociklų įskaitoje tęsiasi painiava. Bendros įskaitos lyderį argentinietį Keviną Benavidesą nuo dešimtoje vietoje esančio slovako Stefan Svitko skiria vos 29 minutės, kai bendras dalyvių sugaištas laikas jau perkopė 16 valandų. Fantastiška įtampa. Motociklų įskaitos greičiausiųjų dešimtuko Dakaro finiše neatspėtų joks superkompiuteris.

Reguliari nugalėtoja „Red Bull KTM Factory Team“ komanda jau prarado praėjusių metų nugalėtoją britą Samą Sunderlandą. Pirmoje vietoje bendroje įskaitoje žengia „Honda“ vairuojantis K. Benavides, antroje - prancūzas Adrienas van Beverenas su „Yamaha“, o trečioje esantis austras Matthiasas Walkneris su KTM nuo lyderio atsilieka vos 4 minutes - tai menkiausios navigacinės klaidos kaina.

Sunkvežimių įskaitoje komfortiškai jaučiasi „Kamaz-Master“ komanda su Eduardu Nikolajevu. Bolivijoje jo ekipažas gali patausoti techniką ir pernelyg neskubėti - jo turima beveik valandos persvara prieš antroje vietoje esantį argentinietį Federico Villagra tirpsta lėtai. Čia intrigos yra kur kas mažiau: jeigu motociklų įskaitoje skirtumas tarp pirmos ir dešimtos vietos - vos 29 minutės, tai sunkvežimių - 5 valandos.

Keturračių įskaitoje iš kovos dėl rankos lūžio pasitraukus rusui Sergejui Kariakinui, vienvaldžiu lyderiu tapo čilietis Ignacio Casale. SXS bagių įskaitoje pirmąją vietą užima portugalas Reinaldo Varela.

Bolivijos gyventojai B. Bardauskui dovanojo ir pinigų „karolius“

Dakaro ralyje lenktynininkams penktadienis laisva diena, o vienintelis jame dalyvaujantis motociklininkas iš Lietuvos Balys Bardauskas išties galės pailsėti po varginančių pastarųjų dviejų etapų. Net jei siekiama tik finišo, nuvažiuoti visą Dakarą motociklininkams yra beprotiškai sunku. Ypač sudėtinga kovoti su smėlio kopomis. Jose motociklininkams tenka ne kartą nukristi.

„Mes ką tik grįžom visi išvargę. Galvas spaudžia, nes buvome 4700 metrų aukštyje. Laisvą dieną skalbsimės ir miegosime“, - apie B. Bardausko komandos planus nedaugžodžiavo ekipos narė Marija Dubickienė.

B. Bardauskas jau įveikė šešis etapus ir priartėjo prie istoriškai geriausio savo rezultato, kai 2009 metais trečiame etape patyręs abiejų rankų lūžius sugebėjo nuvažiuoti iki septintojo etapo, bet vėliau buvo priverstas trauktis iš lenktynių.

Šeštojo etapo metu užfiksuota neįprasta Victoro Eleuterio nuotrauka, kurioje nufotografuotas Balys Bardauskas, važiuojantis Bolivijos sostinės La Paso gatvėmis. Lenktynininkas mėgina saugiai pasidėti šios šalies vėliavą, kurią jam įteikė sirgaliai, bet nuotraukoje krinta į akis ir kita detalė. B. Bardauskui ant kaklo užkabinti pinigų „karoliai“. Tai, matyt, irgi sirgalių dovana jam. Sunku nustatyti, kokios šalies tai valiuta - Bolivijos bolivianai, Argentinos pesai, Peru naujieji soliai ar visų trijų valstybių pinigų rinkinys.

Po šešių etapų B. Bardauskas bendroje lenktynininkų įskaitoje užima 101-ą vietą iš 110 lenktynes tęsiančių motociklininkų.

Iš Dakaro ralio jau pasitraukė 29 sportininkai arba 21 proc. motociklininkų, pradėjusių šias sudėtingas lenktynes.

Iki šiol Dakaro ralį sėkmingai yra įveikę tik du Lietuvos motociklininkai. 2009 metais jame finišavo Mindaugas Slapšys, bendroje įskaitoje užėmęs 99-ą vietą. 2012 metais ralio finišą pasiekė ir Gintautas Igaris, kuris liko 81-as tarp 93 sportininkų.

B. Bardausko komandos „Perkūnas Team“ vadovas Carlosas Brebbia pateikia įžvalgas apie šeštadienį vyksiantį septintąjį etapą iš La Paso iki Ujūnio (greičio ruožas - 425 km), kuriame sportininkai turės varžytis be techninio aptarnavimo.

„Lenktynės pereina į naują etapą, kai dienos rida vis ilgėja, o greitis tik didėja, nes smėlynai laikinai išnyksta iš kraštovaizdžio. Tenka prisitaikyti prie visai kitokio važiavimo stiliaus, budriai sekant maršrutą. Net nedidelis nuklydimas į šalį gali kainuoti daug brangaus laiko. Ujūnio bivuakas bus ne toks didelis, kaip ankstesnieji, nes techninio aptarnavimo ekipažai nakvos visiškai kitoje vietoje, tad ir naktį mechanikai negalės sutvarkyti mašinų“, - sakė C. Brebbia.

Dakaras Bolivijoje visą šalį panardino į euforiją

Pietų Amerikoje vykstantis 40-tasis Dakaro ralis artėja pusiaukelės link. Šeštąją lenktynių dieną dalyviai persikėlė iš Peru į Boliviją. Čia didžiausias pasaulyje ralis sutiktas taip trankiai, kaip veikiausiai nešvenčiami net Naujieji. Atvykstantį svečių karavaną triukšmingai pasitiko milijoninė vietos gyventojų minia išsirikiavusi palei gatves nuo pat priemiesčių iki miesto centro.

Ketvirtadienį ryte startavę iš Peru miesto Arekipos lenktynininkai dalį greičio ruožo įveikė dar šios šalies teritorijoje, o netrukus patraukė į Boliviją ir ten pratęsė lenktynes. Perujiečiai Dakaro dalyvius išlydėjo surengdami simbolinę podiumo ceremoniją, tačiau kas po to laukė Bolivijos administracinėje sostinėje La Pase, nustebino net ir daug ko mačiusius.

Nemažai lenktynininkų vieną didžiausių Bolivijos miestų pasiekė skaudančiomis galvomis ir prastos savijautos. Tai dėl aukštikalnių ir deguonies trūkumo jose, mat trasa vietomis siekė daugiau kaip keturių su puse kilometrų aukštį. Tačiau pakeliui į bivuaką išvydę jiems surengtas pompastiškas sutiktuves, regis, lenktynininkai visus negalavimus greitai pamiršo.

Dešimtys tūkstančių tvarką prižiūrinčių karių, dešimtimis kilometrų palei kelią išsirikiavusios didžiulės minios žmonių su Bolivijos vėliavomis, orkestrai ir galiausiai centrinėje miesto dalyje laukusi tradicinė pakyla su aplink stovinčiomis keliomis scenomis, tiesioginės televizijos transliacijos, fejerverkai, vietos entografiniai kolektyvai, Bolivijos gražuolių konkurso laureatės, vietos politikai bei šalies prezidento Evo Moraleso sveikinimai visiems dalyviams.

„Bolivija pasitiko, kaip visada. Čia Dakaras sutinkamas taip garsiai, lyg tai būtų Olimpinių žaidynių atidarymas. Kartais olimpiadų ceremonijos gali net ir nublankti prieš tai, kas tradiciškai vyksta čia. Įspūdis toksai, kad nėra kitos tokios valstybės, kuri taip mylėtų Dakarą. Aišku, nekalbant apie Lietuvą, bet lietuviai - dažnai santūrūs ir rezervuoti žmonės, todėl ne visada parodo tikrąją emociją, o boliviečiai, matyt, saulės gauna nemažai, gyvena arčiau dangaus, todėl euforija liejasi per kraštus“, - kalbėjo „General Financing team Pitlane“ komandos pilotas Benediktas Vanagas, kuriam šeštoji ralio diena buvo sėkminga - pasiekta 14-a vieta ir tai aukščiausias jo rezultatas šių metų Dakare.

Nuo 2014-ųjų Bolivija kasmet įtraukiama į Dakaro maršrutą, todėl čia vykstančios triukšmingos dalyvių sutiktuvės B. Vanagui jau gerai pažįstamos. 2013 metais savo Dakaro odisėją pradėjęs lenktynininkas per šešerius metus šiemet čia lankosi ketvirtą kartą. Pernai dėl techninio gedimo anksčiau laiko pasitraukęs iš varžybų, jis Bolivijos nepasiekė.

La Pasas neoficialiai laikomas aukščiausiai virš jūros lygio esančia sostine visame pasaulyje ir turi apie milijoną gyventojų. Iš pirmo žvilgsnio jis atspindi skurdų pragyvenimo lygį visoje šalyje, tačiau nepaisant vietinių nepriteklių, ketvirtadienio vakarą tikriausiai visi tenykščiai jautėsi laimingiausiais pasaulyje.

Dakaras Bolivijoje užtruks iki sausio 15-osios. Tądien dalyviai persikels į Argentiną, kur vienos sunkiausių pasaulio lenktynių finišuos sausio 20-ąją. Penktadienį dalyvių laukia laisva diena. Ją lenktynininkai išnaudos technikos remontui ir bent minimaliam poilsiui.

Patiko straipsnis? Leisk mums apie tai sužinoti. Nepamiršk pasidalinti Facebook!
L
0
F
Parašykite savo komentarą:
 
Komentuoti
Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.

Dienos klausimas

Kiek kiaušinių suvalgote per Velykas?

balsuoti rezultatai

Apklausa

Kokia kalba bendraujančių žmonių padaugėjo jūsų gyvenamojoje aplinkoje?

balsuoti rezultatai

Respublika
rekomenduoja

Labiausiai
skaitomi

Daugiausiai komentuoti

Orų prognozė

Šiandien Rytoj Poryt

+5 +11 C

+6 +11 C

+7 +12 C

+9 +13 C

+12 +19 C

+18 +20 C

0-7 m/s

0-6 m/s

0-5 m/s