respublika.lt

Pašėlusi Julijos idėja virto stilingų drabužių linija

(0)
Publikuota: 2014 vasario 28 16:01:54, Eimantė Juršėnaitė
×
nuotr. 6 nuotr.
Modelis ir dainininkė Julija Vežauskaitė neseniai atrado ir dar vieną talentą - laisvalaikio drabužių kūrimą

Daili manekenė, grožio konkursų dalyvė, buvusi „Pinup girls“ narė, pristačiusi solinių dainų, Julija Vežauskaitė (27), panašu, turi ir dar vieną talentą. Šiuo metu stačia galva pasinėrusi į studijas universitete, labai daug dėmesio Julija skiria ir neseniai atrastam gebėjimui kurti drabužius. Jos sumanytas prekės ženklas „Wear Mad by July“ vos per keletą mėnesių sulaukė nemenko populiarumo.

-  Visi svajoja apie įvairias profesijas, apie kokią karjerą svajojai  tu?

-  Aš niekada nesvajojau apie konkrečią karjerą. Visada galvojau, kad esu gana sumani veikti ir uždirbti iš to, kas man teiktų malonumą, meilę, džiaugsmą. Ačiū Dievui, kaip svajojau, taip ir turiu. Toks mąstymas pasiteisino! (Juokiasi.)

-  Veiklų ir talentų tau, rodos, netrūksta: puikiai dainuoji, esi modelis, grožio konkursų dalyvė, vizažistė. Šiuo metu kremti tarptautinių ir tarpkultūrinių komunikacijų mokslus, kodėl pasirinkai šias studijas?


-  Anksčiau buvau įstojusi į kelias specialybes, tačiau pagaliau pasirinkau šias studijas. Tai padariau sąmoningai, kaip suaugęs žmogus, niekieno neverčiama, nespaudžiama laiko, tėvų ar karjeros. Idealu! Tarptautinės ir tarpkultūrinės komunikacijos man pasirodė įdomios dėl dėstomų dalykų, kurie, mano manymu, yra labai tinkami bendram išprusimui, komunikavimui su įvairiataučiais žmonėmis. Sudomino kultūrų skirtumai, ir manau, kad tai pravers ir ateityje, pavyzdžiui, sprendžiant su verslu susijusius klausimus. Po pirmo semestro, kurį baigiau ganėtinai aukštu vidurkiu (8.33), esu patenkinta savo pasirinkimu ir kaip kempinė stengiuosi sugerti visas dėstytojų pateikiamas žinias bei pritaikyti savo gyvenime. Ateityje  magistro studijoms norėčiau pasirinkti personalo valdymo studijas.

-  Mada tau - ne naujiena, visgi kaip kilo mintis imtis drabužių dizaino ir atsirado prekės ženklas „Wear Mad by July“?

-  „Wear Mad by July“ atsirado labai netikėtai, vos prieš kelis mėnesius. Maždaug prieš metus sukūriau marškinėlius sau. Visur su jais šmėžuodama, nuolat sulaukdavau klausimų, kur aš juos pirkau. Tuomet, apytiksliai po pusmečio, kilo mintis Madų nakties Vilniuje metu pristatyti dar keletą savo kurtų marškinėlių. Radau merginą, kuri noriai sutiko fotografuotis ir pasirodyti pristatyme. Kaip daug kam teko matyti, ji pasirodė pusnuogė. Projektas pasiteisino ir nuvilnijo per daugelio ausis.

-  Kas, tavo žodžiais tariant, yra „Wear Mad by July“?

-  Kadangi nuo pat pradžių mano mintis buvo ganėtinai jaunatviška ir kvaištelėjusi, pavadinimas man siejosi su žodžiu „mad“ (angl. „pašėlęs, pakvaišęs“). Be jokios abejonės, tai drabužiai, skirti jaunatviškoms merginoms ir moterims, mėgstančioms dėvint drabužius jaustis patogiai, seksualiai ir „kreizovai“. (Juokiasi.) Mano manymu,  kasdieniai drabužiai turėtų būti stilingi, patogūs. Juos dėvinti mergina turėtų jaustis ir gražiai, ir madingai. Be abejo mergina turi derinti ir šukuoseną, ir makiažą, ir avalynę ir kitus aksesuarus. Žmonės gatvėje turėtų atsisukti ir pastebėti originalų derinuką. (Šypsosi)

- Kur mokeisi drabužių dizaino paslapčių ir subtilybių? Kaip gimsta „Wear Mad by July“ drabužiai?

- Mano geriausia mokykla yra gyvenimas. Seku aplinką, įsimenu sau patinkančias detales iš gamtos, architektūros, aplinkinių žmonių. Mokslų, susijusių su drabužių dizainu, nesu baigusi, todėl pati savęs dizainere nevadinu ir kitų prašau manęs taip nevadinti. Gerbiu tuos žmones, kurie atiduoda savo jaunystės metus aukštosiose mokyklose, kurie tikrai dienų dienas gilinasi į dizaino istoriją ir atlikimo technikas. O mane vadinkite tiesiog Julija (Mad July) (Šypsosi.) Nerasdama pakankamai kasdienių drabužių, kuriuos norėčiau įsigyti Lietuvoje, tiesiog kuriu sau ir kitiems. Tai, ko nerandu parduotuvėse, aš nupiešiu, o profesionalės pasiūna.

- Kokie didžiausi tavo, kaip drabužių kūrėjos, pasiekimai? Ar pasiteisino lūkesčiai?

- Mano didžiausias pasiekimas buvo per kelis mėnesius surinkti 7 tūkst. gerbėjų „Wear Mad by July“ socialinio tinklalapio „Facebook“ paskyroje. Paskyros sienoje žmonės nuolat palieka gražių komentarų ar pasidalina nuotraukomis. Dažniausiai atsisakau žmonių pagalbos siūlant reklamą – kiekvieno žmogaus dėmesį noriu pelnyti savo darbu, nuoširdumu ir originalumu. (Šypsosi.) Didžiausias įvertinimas – daugybė gautų žinučių apie aukštą drabužių kokybę ir patogumą. Džiaugiuosi, kad žmonės Lietuvoje, netgi ir rengdamiesi kasdieniškai, pasirinkdami mano drabužius atrodo gražiai ir stilingai.

Dar vienas labai svarbus pasiekimas, kad jau sukurta „Wear Mad by July“ elektroninė  parduotuvė ir ji atsidarys vasario 27 dieną!

-  Peliukas Mikis - panašu, kad jau ne tik V. Disnėjaus vizitinė kortelė, bet ir tavo kuriamų drabužių išskirtinis akcentas. Kodėl pasirinkai šį personažą?

-  Tai jokiu būdu nėra mano ženklas, tai tiesiog buvo „Mickey Project“ akcentas. Žinoma, su peliuku Mikiu sukurti drabužiai sulaukė labai daug dėmesio ir pagyrimų. Šiuo metu suku mintį sukurti naują kolekciją. Jau turiu ganėtinai aiškią viziją, kaip ta kolekcija atrodys, tačiau kol kas nenoriu atskleisti. Manau, savo gimtadienio proga balandį padovanosiu nedidelį naujųjų drabužių modelių pristatymą – šou ir puikų vakarėlį. (Šypteli.)

-  Užsieniečiai taip pat jau puošiasi „Wear Mad by July“?

-  Vis dėlto „Facebook“ yra geriausias draugas, nors gali būti ganėtinai neblogas priešas. Reklamos atžvilgiu tai yra beprotiškai geras nemokamas rekomendacijų šaltinis. Neįsivaizduoju šios veiklos sėkmės, jei ne „Facebook“ sklaida.  Būtent šiame tinklalapyje pamatę prekės ženklo paskyrą, užsienyje gyvenantys lietuviai, o paskui ir jų draugai tampa „Wear Mad by July“ gerbėjais ir nešiotojais.

-  Ar tai pagrindinė jūsų veikla šiuo metu?

- Taip. Be egzaminų sesijos universitete, kuri atima ganėtinai daug laiko, šiuo metu tai yra mano pagrindinė veikla ir mano gyvenimo džiaugsmas, nes man nuolat reikia sukti smegenis, kurti, mąstyti, kaip ir kuo sužavėti savo gerbėją. Dievinu šį jausmą! Mano būdui reikia naujų iššūkių, tik tuomet aš jaučiu, kad gyvenu.

-  Ar pavadintumėte save verslininke, o „Wear Mad by July“ - verslu?

- Jei visi mano kuriami drabužiai ateityje pasieks tarptautinę rinką, manau, galėsiu vadinti save verslininke, kol kas aš darau tai, kas man patinka, ir tai, kas daro mane laimingą.

-  Kokie artimiausi „Wear Mad by July“ planai, vizijos?

- Kaip jau minėjau anksčiau, ketinu pristatyti naują kolekciją, ir labai tikiuosi, kad ir kukli naujoji kolekcija visus pradžiugins bei atras savąjį gerbėją. (Šypsosi.)

DOSJĖ:

Gimimo data: 1986 04 03.

Studijos: tarptautinės ir tarpkultūrinės komunikacijos – M. Romerio universitetas.

Laisvalaikio pomėgiai: kulinarija, buvimas su šeima ir draugais, kelionės, jų paliktus prisiminimus laiko didžiausiu turtu.

Gyvenimo credo: „Gyvenk šiandieną taip, kad nenorėtum gyventi vakarykšte diena. J.V.“

 

Parengta pagal dienraščio „Respublika“ priedą „Laisvalaikis“

Patiko straipsnis? Leisk mums apie tai sužinoti. Nepamiršk pasidalinti Facebook!
L
0
F
Parašykite savo komentarą:
 
Komentuoti
Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.

Dienos klausimas

Kiek kiaušinių suvalgote per Velykas?

balsuoti rezultatai

Apklausa

Kokia kalba bendraujančių žmonių padaugėjo jūsų gyvenamojoje aplinkoje?

balsuoti rezultatai

Respublika
rekomenduoja

Labiausiai
skaitomi

Daugiausiai komentuoti

Orų prognozė

Šiandien Rytoj Poryt

+5 +11 C

+6 +11 C

+7 +12 C

+9 +13 C

+12 +19 C

+18 +20 C

0-7 m/s

0-6 m/s

0-5 m/s