respublika.lt

Po 4 valandas per dienąnuotraukos (1)

2018 rugsėjo mėn. 29 d. 11:53:43
Dalia DAŠKEVIČIŪTĖ

Būtent tiek laiko prie televizoriaus kasdien praleidžia statistinis lietuvis. Ir tai paneigia įprastą nuomonę, kad žmonės, ypač jaunosios kartos atstovai, televizoriaus nebežiūri ir vietoj jos renkasi socialinius tinklus ir apskritai internetą.

 

Rugsėjo 20 d. parodų centre „Litexpo“ vykusioje konferencijoje „Switch“, kurioje susirinko apie 15 tūkst. lankytojų ir dauguma jų buvo jaunimas, tarp daugybės pranešėjų pasirodė ir UAB „All Media Lithuania“, kuriai priklauso TV3 kanalų grupė, generalinė direktorė Laura Blaževičiūtė bei TV laidų vedėjas, humoristas Justinas Jankevičius.

Jie pristatė tyrimo rezultatus, kurie paneigė keletą įprastų mitų, susijusių su televizija ir internetu.

Pavyzdžiui, tyrimai rodo, kad Millennium kartos atstovai (gimę 1981-1996 m.) TV žiūri kelis kartus daugiau nei „YouTube“, o 81 proc. turinio žiūri gyvai per TV. O, tarkime, Amerikoje 92 proc. viso turinio yra pažiūrima per televiziją.

Išmanieji įrenginiai naudojami vis dažniau, todėl tai sukūrė tam tikrų mitų, nors Baltijos, JAV ir kitose šalyse atlikti tyrimai atskleidžia kitokią tiesą.

Baltijos šalyse, kaip pastebėta, stabiliai auga laikas, praleidžiamas prie TV, tiesiog dabar yra daugiau būdų tą padaryti - galima žiūrėti transliacijas internete arba atsisukti pageidaujamą laidą ar filmą ir pažiūrėti sau patogiu metu.

2006 m. vidutinė TV žiūrėjimo trukmė Baltijos šalyse buvo 3.24 val. per parą, o pernai - 3.38 val. Konkrečiai Lietuvoje, tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ duomenimis, vidutiniškai TV žiūrima beveik 4 val. per parą, o „YouTube“ vidutiniškai praleidžiama vos 16 min. per dieną.

Tyrimų duomenys taip pat rodo, kad nors dabar tarp jaunesnių žmonių itin populiaru teigti, jog jie ne tik neturi televizoriaus, bet ir nežiūri televizijų programų per kitas platformas, ir vis dėlto TV žiūrima - ir dar kaip! Lyginant su televizija, peržiūros internete yra gerokai mažesnės.

Įdomių pastebėjimų, atlikus tyrimus, padaryta ir apie reklamą - nors manoma, kad socialiniame tinkle „Facebook“ reklama yra efektyvi (ir pigi), TV reklama sulaukia tris kartus didesnio, o, lyginant su „Youtube“ kanalu, - net devynis kartus didesnio dėmesio.

J.Jankevičius pridūrė, kad televizija šiandien yra auganti, įtaigiausia ir - internete.


Pasidalink:
Pasidalink: Facebook
Parašykite savo komentarą:
  Skaityti komentarus (1)
Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.
  • ROKIRUOTĖ: Seimo frakcijos „Tvarka ir teisingumas“ seniūnas Vytautas Kamblevičius tapo Seimo Biudžeto ir finansų komiteto pirmininko pavaduotoju; jis šiose pareigose pakeis „tvarkietį“ Kęstutį Bartkevičių, kuris, Seimo sprendimu, paskirtas Seimo Sveikatos reikalų komiteto pirmininko pavaduotoju.
  • NAFTA: naftos pramonės milžinas „Royal Dutch Shell“ planuoja investuoti nuo 1 iki 2 mlrd. dolerių kasmet į naftos žvalgybą ir gavybą Brazilijoje; planuojama darbus pradėti jau kitąmet ir užbaigti 2025 m.
Daugiau

Respublika
rekomenduoja

Labiausiai
skaitomi
(per 72 val.)

Daugiausiai komentuoti
(per 72 val.)
reklama
DARBAS ADMINISTRATORIUS

Ar jūsų name išjungia šildymą, kai lepina šilti orai?

balsuoti rezultatai

Ar pritariate organų donorystei?

balsuoti rezultatai
reklama
darbas spaudoj
Šiandien Rytoj   Poryt

 

   

  +2   +9 C

   +5   +8 C

 

   +2  +7 C

  +15 +18 C

   +12  +14 C

 

   +11  +12 C

 3-8 m/s

 2-3 m/s

 

    1-2 m/s

 

USD - 1.1530 PLN - 4.2940
RUB - 75.6506 CHF - 1.1453
GBP - 0.8795 NOK - 9.4293
reklama
Sveikata Grožis