Pirmą kartą per 24 metus kultinis ir daugeliui lietuvių puikiai pažįstamas žaidimas „Doom 2“ buvo įveiktas 100 procentų be jokių kodų panaudojimo.
Džonas Romero (John Romero), vienas iš „Doom 2“ kūrėjų, pasveikino Zero Master slapyvardžiu pasivadinusį žaidėją, pagaliau sugebėjusį įveikti finalinę oficialią žaidimo slaptavietę. Jeigu tiksliau, kalbama apie iki šiol nepasiekiamu buvusį sektorių 15-ame žaidimo lygyje („Industrial Zone“). Šį sektorių ir sukūrė Dž.Romero.
Techniškai apie slaptavietę žinojo daugelis, tačiau patekti į šią žemėlapio sritį, nenaudojant specialių kodų, iki šiol niekam nebuvo pavykę. Visi „Doom 2“ gerbėjai vieningai buvo nusprendę, kad 15 lygyje galima rasti tik 90 proc. čia esančių slaptaviečių. Žaidėjas Zero Master, turintis savo kanalą ir socialiniame tinkle „YouTube“, įrodė, kad įmanoma rasti visas. Tam žaidėjui teko išsivilioti monstrą, pavadintą „Skausmo elementu“ ir jo ataką panaudoti patekimui į slaptąjį sektorių.
Dž.Romero savo paskyroje socialiniame tinkle patikslino, kad slaptas teleportas žaidime pažymėtas kaip „slaptavietė“, nes kai pats žaidimo personažas jį paliesdavo, nieko neįvykdavo. Vienintelis būdas „atverti“ teleportą buvo monstro ataka, įstumianti personažą į teleportą. Įminti paskutiniąją oficialią „Doom 2“ paslaptį žaidėjams prireikė beveik ketvirčio amžiaus.