Mados talentų konkurso „Injekcija“ organizatoriai surengė spaudos konferenciją, jos metu supažindino su šių metų konkurso finalininkais ir paskelbė, kad dešimtmetį Nacionalinėje dailės galerijoje vykęs finalinis renginys šiemet persikelia į paprastam mirtingajam uždraustą teritoriją – Vilniaus lokomotyvų remonto depo 2-ąjį cechą.
„Džiaugiuosi, kad šiemet sulaukėme itin daug paraiškų iš čia ir svetur besimokančių, dirbančių lietuvių dizainerių. Bus įdomu palyginti, kaip mokslai ir gyvenimas svečiose šalyse bei kultūrose atsispindės jų darbuose. Pati žinau, kaip sunku sukurti kažką išties originalaus, bet tiems, kurių idėjos alsuos jėga, individualumu ir taiklia laiko pajauta, pažadame įspūdingą jubiliejinės XX „Mados infekcijos“ podiumą“, - sakė festivalio „Mados infekcija“ idėjinė vadė, dizainerė Sandra Straukaitė. Renginio finale žiūrovai pamatys 14 kolekcijų, kurias atrinko profesionalų komisija – dizaineriai Tomas Bara (Thom Bara), Rapolas Vosylius, Sandra Straukaitė, o finaliniame renginyje prie jų prisijungs ir dizainerė Kristina Kruopienytė bei vienas žymiausių lietuvių tapytojų Vilmantas Marcinkevičius. „Nedrįstu spėlioti, kiek bus nugalėtojų, bet linkiu, kad visi pasirodytų visa jėga ir pasinaudotų industrinės Vilniaus lokomotyvų remonto depo 2-ojo cecho architektūros krūviu. Mūsų komandai nauja lokacija tapo ir įdomiu iššūkiu, ir nauju įkvėpimu – gruodžio 7 d. žiūrovų laukia galingas „Injekcijos“ finalas“, - pasakojo renginio prodiuserė Renata Mikailionytė.
Šių metų „Injekcijos“ tema – laikas. „Užgimsta žmonių, idėjų ir tradicijų, savo minties galia ir paveikumu pralenkiančių laiką. Šios nemirtingos idėjos ilgainiui ima suktis nuolatinėje laiko spiralėje, kurios buvimą akivaizdžiai patvirtina tai, kas arčiausiai kūno, – drabužiai. Kostiumo dizaino inovacijos, paremtos kažkada puoselėtomis tiesomis, savo aktualumą ir gyvybingumą kaskart patvirtina nauju atgimimu“, - sako konkurso rengėjai.
Konkurso „Injekcija“ finalas Vilniaus lokomotyvų remonto depo 2-ajame ceche vyks gruodžio 7 d.
Parengta pagal priedą „Laisvalaikis“