„British Airways“ žada kompensuoti klientams už duomenų saugumo pažeidimąnuotraukos (1)

2018 rugsėjo mėn. 07 d. 13:15:11 Perskaitė 303

Britų oro linijos „British Airways“ (BA) išmokės kompensaciją klientams, kurių duomenys buvo pagrobti per „piktavališką programišių ataką“, penktadienį pareiškė BA vadovas.

 

Britų oro linijos „British Airways“ atskleidė klientų, dariusių užsakymus rugpjūčio 21-rugsėjo 5 dienomis, asmeninių bei finansinių duomenų, įskaitant 380 tūkst. mokėjimo kortelių, vagystę. „Programišiai pagrobė asmeninius ir finansinius klientų, dariusių užsakymus mūsų tinklalapyje ir programėlėje, duomenis“, - savo pranešime paskelbė bendrovė, pridūrusi, kad į klientų kelionių ar pasų duomenis nebuvo įsilaužta.

„Mes šimtu procentų įsipareigojame kompensuoti klientams, - BBC radijui pranešė BA vadovas Alexas Cruzas. - Kompensuosime jiems už visus finansinius sunkumus, kurių jie patyrė“.

Oro linijos nedelsdamos pradėjo klientų duomenų - pavardžių, pašto adresų, elektroninio pašto adresų ir kreditinių kortelių informacijos - vagystės tyrimą.

Britų oro linijas „British Airways“ valdančios holdingo įmonės IAG akcijų vertė ankstyvoje Londone prekyboje penktadienį smuko 3 procentais.

„Mes nepaprastai apgailestaujame dėl to, kas įvyko, - penktadienį kalbėjo A. Cruzas. - Tai buvo gerai organizuota, piktavališka, nusikalstama ataka prieš mūsų tinklalapį“.

BA duomenimis, įsilaužimas truko nuo rugpjūčio 21 d. vakaro iki rugsėjo 5 d. vakaro, pagrobti maždaug 380 tūkst. mokėjimo kortelių duomenys.

Oro linijos patarė visiems klientams, kurie įtaria, kad jų duomenys galėjo būti pavogti, susisiekti su savo banku ar kreditinės kortelės tiekėju ir laikytis jų rekomendacijų.

Oro linijos pranešė, kad klientai jau gali kaip įprastai registruotis skrydžiams internetu, nes incidentas jau išspręstas.





"Respublikos" leidiniai", Smetonos g. 2, Vilnius, Tel. , Faks. , El. paštas info@respublika.net