„Daimler“ rugsėjį, jau ketvirtą mėnesį iš eilės, patiria pardavimų smukimą.
Vokiečių automobilių gamintojas ir vėl nesugebėjo patenkinti paklausos dėl sertifikavimo vėlavimų po naujų taršos tikrinimo procedūrų, modelių pakeitimų bei dyzelinių transporto priemonių gamybos pabaigos.
Praėjusį mėnesį įmonės pagrindinio prekinio ženklo „Mercedes-Benz“ pardavimai krito 8,2 proc. palyginti su tuo pačiu 2017 m. mėnesiu, pirmadienį iš „Daimler“ būstinės Štutgarte pranešė įmonės atstovas.
Tuo pačiu laikotarpiu „Smart“ prekinio ženklo pardavimai krito 15 proc.
Taip pat, kaip ir kitiems Vokietijos automobilių gamintojams, „Daimler“ nepavyko išleisti automobilių į rinką dėl vėluojančio naujų transporto priemonių sertifikavimo pagal naujosios Pasaulinės lengvųjų transporto priemonių testavimo metodikos (WLTP) reglamentuojamus taršos standartus.
Naujieji standartai buvo priimti rugsėjo 1 d., tačiau automobiliai, gaminti pagal šiuos standartus, yra išleidžiami į prekybą tik dabar, pirmadienį pranešė įmonės atstovas.
„Daimler“ gavo Federalinės motorinių transporto priemonių valdybos (KBA) leidimą naudoti programinės įrangos patobulinimus daugumai dyzelinių transporto priemonių, siekiant sumažinti jų taršos lygį.
„Nepaisant programinės įrangos patobulinimų, kai kurie modeliai negalės būti išleisti į prekybą“, sakė įmonės atstovas spaudai.