Brangiausių 2010 metų prekių ženklų sąrašo pirmoje vietoje atsidūrė Jungtinių Valstijų mažmeninės prekybos kompanija "Wal-Mart". Tokius duomenis skelbia Didžiosios Britanijos agentūra "Brand Finance".
"Wal-Mart" prekės ženklą "Wal-Mart" įvertino 41,4 mlrd. JAV dolerių.
Antroje sąrašo vietoje atsidūrė JAV interneto kompanija "Google", kurios prekės ženklas įvertintas 36,2 mlrd. JAV dolerių. "Google" sąraše pralenkė gėrimų gamybos kompaniją "Coca-Cola", kurios prekės ženklas vertinamas 34,8 mlrd. JAV dolerių.
Į brangiausių prekės ženklų dešimtuką taip pat pateko IBM, "Microsoft", GE, "Vodafone Telecoms", HSBC, HP ir "Toyota".
Per metus daugiausia - 136 proc. - pabrango Ispanijos finansų korporacijos "Santander" prekės ženklas. Sąraše kompanija pakilo iš 41-osios į 20-ąją vietą. Prekės ženklą "Santander" agentūra "Brand Finance" įvertino 25,6 mlrd. JAV dolerių.
Bankų prekių ženklai apskritai pademonstravo didžiausią augimą: bendra jų prekių ženklų vertė išaugo 129 mlrd. JAV dolerių.
"Brand Finance" duomenimis, 500 brangiausių prekių ženklų vertė padidėjo 26 proc. iki 2,8 trln. JAV dolerių.
Brangiausių 2010 metų prekių ženklų sąrašo pirmoje vietoje atsidūrė Jungtinių Valstijų mažmeninės prekybos kompanija "Wal-Mart". Tokius duomenis skelbia Didžiosios Britanijos agentūra "Brand Finance".
"Wal-Mart" prekės ženklą "Wal-Mart" įvertino 41,4 mlrd. JAV dolerių.
Antroje sąrašo vietoje atsidūrė JAV interneto kompanija "Google", kurios prekės ženklas įvertintas 36,2 mlrd. JAV dolerių. "Google" sąraše pralenkė gėrimų gamybos kompaniją "Coca-Cola", kurios prekės ženklas vertinamas 34,8 mlrd. JAV dolerių.
Į brangiausių prekės ženklų dešimtuką taip pat pateko IBM, "Microsoft", GE, "Vodafone Telecoms", HSBC, HP ir "Toyota".
Per metus daugiausia - 136 proc. - pabrango Ispanijos finansų korporacijos "Santander" prekės ženklas. Sąraše kompanija pakilo iš 41-osios į 20-ąją vietą. Prekės ženklą "Santander" agentūra "Brand Finance" įvertino 25,6 mlrd. JAV dolerių.
Bankų prekių ženklai apskritai pademonstravo didžiausią augimą: bendra jų prekių ženklų vertė išaugo 129 mlrd. JAV dolerių.
"Brand Finance" duomenimis, 500 brangiausių prekių ženklų vertė padidėjo 26 proc. iki 2,8 trln. JAV dolerių.
Patiko straipsnis? Leisk mums apie tai sužinoti. Nepamiršk pasidalinti Facebook!
Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.