Stebint tai, kas šiuo metu vyksta Lietuvos Respublikos Seime ir kaip „dirba“ tautos išrinktieji, ne vienam gali kilti pagrįstų klausimų, ar Seimas netapo asmeniniu valdančiųjų „uabu“, kuriame įdarbinami „reikalingi“ arba „patikimi“ žmonės. Būtent valdančiųjų Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos frakcijos seniūnui Ramūnui Karbauskiui pasiūlius, buvo pritarta Statuto pataisoms, kuriomis Seimo pirmininko pavaduotojų skaičių norima padidinti iki šešių. Šiuo atveju net nebe taip svarbu, kad balsavime dalyvavo tik maždaug du trečdaliai iš milžiniškus Lietuvos mastu atlyginimus gaunančių ir taip pat padėjėjais apsistačiusių Seimo narių.
Žiūrint matematiškai, 20-čiai Seimo narių teks po vieną pirmininką ar jo pavaduotoją. Toks keistokas ir ganėtinai nemažai mokesčių mokėtojams kainuosiantis politikų sprendimas, nes mėnesinis Seimo pirmininko pavaduotojo atlyginimas, be priedo už tarnybą Lietuvos valstybei stažą, siekia apie 3000 eurų. Reiktų nepamiršti ir to, kad Seimo statutas numato Seimo pirmininko pavaduotojų patarėjų pareigybes, kurios neabejotinai taip pat bus užpildytos. Juk šeši vieno pirmininko patarėjai trijų milijonų gyventojų nebeturinčioje Lietuvoje gali tikrai smarkiai persidirbti.
Kelia nerimą ir aplinkybės, lėmusios tokių pataisų iniciavimą. Seime kalbama, kad pirmininko pavaduotojo postu valdantieji nusprendė atsilyginti bendradarbiavimo susitarimą pasirašiusiai „Tvarkos ir teisingumo“ partijai. Jeigu tai tiesa, galima spėti, kad su kiekviena nauja sutartimi valdantieji plės Seimo pirmininko pavaduotojų ratą. Kita vertus, galima vienu kartu visus Seimo narius paskelbti pirmininko pavaduotojais ir naujų pavaduotojų klausimas bus išspręstas, o pinigai jų išlaikymui bus surinkti, tarkim, įvedus naujus ar padidinus dabartinius mokesčius. Jei Tauta tyli, kodėl seimūnai turėtų dirbti ne savo, o jos labui?