respublika.lt

2012 vasario 8, trečiadienis

Kontrolierių ir vairuotojų sąmokslas (25)

2010 rugsėjo mėn. 08 d. 13:43:29
Kontrolierių ir vairuotojų sąmokslas

Prieš keletą dienų dukrą išlydėjau į Londoną. Ji iki stoties važiavo troleibusu, vežėsi didelį lagaminą. Įlipusi pro priekines duris iš vairuotojo nusipirko bilietėlį, kurį tuojau pat pasižymėjo. Ir iškart prie jos prišoko du troleibuse tūnantys kontrolieriai. Kur, paklausė, bilietas už didelių gabaritų bagažo vežimą? Iš kur dukra galėjo žinoti, kada reikia bilietą už bagažą pirkti ir kada nebūtina? Ar vairuotojas negalėjo jai to pasakyti? Juk jis puikiai matė, kokio dydžio lagaminas. Dukra turėjo sumokėti 20 litų baudą, nemalonus incidentas apkartino ilgos kelionės pradžią.

Londone, sakė dukra, su visuomeninio transporto vairuotoju viską galima išsiaiškinti. Lietuvoje - nieko neišpeši. O gal vairuotojas, žinodamas, kad viduje tūno kontrolieriai, specialiai nutylėjo, kad jie daugiau tariamų pažeidėjų sugautų, daugiau baudų iš jų išluptų?

JURGITA, VILNIUS

Atsakymas

Savivaldybės įmonės “Susisiekimo paslaugos” Kontrolės skyriaus vadovas Danius Rinkauskas pabrėžė, jog kiekvieno keleivio pareiga - susipažinti su važiavimo viešuoju transportu taisyklėmis, kurios numato, kokio dydžio bagažą vežant reikia mokėti ir už jį.

“Apie vairuotojo ir kontrolierių sąmokslą negalima kalbėti, bet, kita vertus, vairuotojo, kaip transporto priemonės šeimininko, pareiga - domėtis, kad visi keleiviai įsigytų važiavimo bilietus, taip pat susimokėtų už vežamą bagažą, jei jis viršija neapmokestinamąjį dydį”, - paaiškino jis.

Parengta pagal dienraštį "Vakaro žinios"


Pasidalink: Pasidalink: Facebook Pasidalink: Frype
Straipsnio komentarai
 
  Skaityti komentarus (25)

  • Rep 2010 rugsėjo mėn. 12 d. 14:21:56

    Vokietijoje yra miestu, kur uz bagaza reikia moketi. Taciau tai nevisur!

  • kaune 2010 rugsėjo mėn. 09 d. 16:10:36

    autikuose tai kabo taisyklės už vairuotojo

  • rrr 2010 rugsėjo mėn. 09 d. 08:32:57

    Turbut palaikytu nesveiku ir galbut iskviestu "pagalba" jeiu danijoje
    ilipes i autobusa ir paklausciau vairuotojo kiek moketi uz bagaza. Tai
    visuomeninis transportas, negi as dar turiu pasverti, issimatuoti,
    uzlipdyti etikete ant bagazo, ir dar turetu buti spec. bilietas (leidimas)
    bagazui. Pagal ka jie nustato? Kazkoks durnizmas toje LT. Cia zmones
    autobusais veza ne po viena lagamina, vezimelius ir t.t. bet niekada
    nehalvoja apie bagaza. Negi lietuvoje taip "uzimtas" vidus kad nera vietos
    bagazui?

  • Algimantas 2010 rugsėjo mėn. 09 d. 08:09:18

    Bet dukra galma palydėti,kur motiniski jausmai.

  • Zinantis 2010 rugsėjo mėn. 08 d. 23:48:04

    Jei i taksi, autobusa ar troleibusa ileidziama per vienas duris, kurias
    kontroliuoja pats vairuotojas, tai jokie kontrolieriai nereikalingi ir
    tokias tarnybas reikia nedelsiant naikinti! Tokiais atvejais
    kontroliuojami isimtinai tik patys vairuotojai.
    Neteko girdeti, kad lektuvuose ar kruiziniuose laivuose gaudytu "zuikius",
    arba svertu islipanciu keleiviu bagaza.

  • na 2010 rugsėjo mėn. 08 d. 23:33:34

    nei vienoje salyje nemokejau uz bagaza, tik lietuvoje...

  • London 2010 rugsėjo mėn. 08 d. 23:00:30

    Londone gyvenu 10 metu, bet jokio bilieto uz lagaminus niekur nereikia
    moketi. Nei uz didelius, nei uz mazus. Kas ka nori, tas ta veza.

  • Sadas 2010 rugsėjo mėn. 08 d. 22:40:00

    Tuoj kubiloidai pasiūlys bilietėlio kainą priklausomai nuo svorio
    kilogramų - daug sveri daug ir moki.

  • Protas 2010 rugsėjo mėn. 08 d. 21:54:15

    Gal kas žinote, kokio išsilavinimo kontrolieriai Kubilistano CCP? Ar yra
    bent keletas su pagrindiniu, t.y. 10 - ties klasių išsilavinimu?

  • zmogus 2010 rugsėjo mėn. 08 d. 21:12:55

    Lietuva yra debilu krastas ir viskas tuo pasakyta...

  • PЄTRVS 2010 rugsėjo mėn. 08 d. 21:07:34

    Savivaldybės įmonės “Susisiekimo paslaugos” Kontrolės skyriaus
    vadovas Danius Rinkauskas pabrėžė, jog kiekvieno keleivio pareiga -
    susipažinti su važiavimo viešuoju transportu taisyklėmis
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    Rinkauskai, esi aukščiausio lygio stagnatorius, todėl, kaip Kauno miesto
    rinkėjas atleidžiu tave iš darbo, vadovaujantis LR Darbo kodekso 235
    str. 4 d. - už biurokratizmą.
    Jei peržengtum mano įstaigos slenksį su savo neprausta burna,
    priminčiau ir tavo pareigą susipažinti su gerų manierų taisyklėmis.
    Esu tikras, kad tu jų neskaitei nei karto.
    P.S. Va dėl tokių pašvinkusių stagnatorių mes ir dūstame....

  • PЄTRVS 2010 rugsėjo mėn. 08 d. 20:59:18

    Įlipusi pro priekines duris iš vairuotojo nusipirko bilietėlį, kurį
    tuojau pat pasižymėjo. Ir iškart prie jos prišoko du troleibuse
    tūnantys kontrolieriai.
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    Esu tikras, jei būtų įlipęs apsimyžęs bomžas, kontrolieriai būtų
    apsimetę, jog nieko nematė. Tokia jau kubilizmo strategija: reikia
    smaugti tą, iš kurio galima ką nors paimti...

  • kazkada 2010 rugsėjo mėn. 08 d. 20:38:07

    labai senai esu mates taisykles autobuse ka ir kaip vezti.bet tai buvo
    labai senai t.y. daugiau kaip pries 20 metu.

  • Valyte 2010 rugsėjo mėn. 08 d. 19:17:34

    Gyvenu Airijoje. Už jokius lagaminus čia nereikia mokėti. Vairuotojai
    labai paslaugūs keleiviams. Ir ilipti senam žmogeliui padės, ir ir
    nešuli pasiūlys , kur patogiau padėti. O įlipimas taip pat pro
    priekines duris. Lietuvoje kontrolieriu bandą( kitaip nepavadinsi) baisu
    ir sutikti. Iš kur tokius nekultūringus, chamiškus, storžievius atranda
    Lietuvoje? Nebent pasėdejusius zonoje. Ne kitaip. Šlykštu į juos ir
    pažiūrėti. Tai Lietuva, bet kontrolieriais koks procentas lietuviu
    dirba?

  • vv 2010 rugsėjo mėn. 08 d. 18:07:37

    Lietuvos lupikai.Bjauru apie juos ir skaityt...Tyciojasi ir tyciojasi is
    vargsu zmoniu...

  • V 2010 rugsėjo mėn. 08 d. 18:00:35

    "...kiekvieno keleivio pareiga - susipažinti su važiavimo viešuoju
    transportu taisyklėmis..." - tai kur su jomis susipažinti?...

  • Gi 2010 rugsėjo mėn. 08 d. 17:05:15

    Matyt "skyriaus vadovas Danius Rinkauskas"jausdamas narcizišką trauką
    instrukcijoms ir taisyklėms į savo namų tualetą užeina perskaitęs
    saugaus naudojimo taisykles, ti po to traukia lemtingąją svirtį
    žemyn... Privalu. Nes namų valdybos vamzdžių specialistas (esant
    gedimui) gali paklausti-ojūs ponuli ar prieš darydamas tą lemtingą
    veiksmą perskaitėte naudojimo instrukciją?Kur parašas , kur datos
    atžyma?

  • deja 2010 rugsėjo mėn. 08 d. 16:42:51

    Lietuvoje eiliniai žmonės turi tik pareigas, bet jokių teisių neturi.
    Gal tik teisę bylinėtis ir pralamėti.

  • lina 2010 rugsėjo mėn. 08 d. 16:28:16

    pirma kart girdziu, kad cemodanui bilieta pirkt reikia...

  • paskui 2010 rugsėjo mėn. 08 d. 15:54:43

    stebisi biurokratai - kodel visi su savo auto vazinejasi? Kodel niekas
    nesinaudoja visuomeniniu transportu? O kad ten siauteja kontrolieriai,
    bomzai, TBC, niezai ir t.t., tai "reikejo pasidometi pries lipant i
    autobusa"??? Ka cia ir kalbeti. Geriau pasipustyti padus - ir i skaidresnes
    salis patraukti, kuo toliau nuo REKETININKU!

  • dzibif 2010 rugsėjo mėn. 08 d. 15:37:37

    niekur londone autobuse ar metro nereikia moketi, didelis lagaminas ar
    mazas ,dar kontrolierius pades prisokes ,jei sunkus ,paprasciausiai gyvenam
    TSRS laiku samprotom ,del biurokratijos ir korupcijos ,negalim laisvai
    kvepuoti,ir ka noreti kokia valdzia tokie ir zmones ziurim ka matom

  • gėda 2010 rugsėjo mėn. 08 d. 15:36:36

    "susisiekimo paslaugos" esat ne kas daugiau o išsigimėliai. Dar
    susigalvokit kokių debiliškų taisyklių- pavyzdžiui kad negalima
    važiuoti su stringais autobusu ir vėl laukit sekančių aukų. Fu -
    gėda.Tokie versliukai Lietuvoje jau tampa rtradicija- kai koks nors asilas
    susigalvoja kokią taisyklę, ją kažkur patvirtina ir paskui dulkina
    visus ant pinigų.

  • as 2010 rugsėjo mėn. 08 d. 14:40:06

    Lietuvoje kitaip ir buti negali , pritariu tikras durnynas ir valdioje vien
    tik d... sedi

  • as 2010 rugsėjo mėn. 08 d. 14:39:59

    Lietuvoje kitaip ir buti negali , pritariu tikras durnynas ir valdioje vien
    tik d... sedi

  • lietuvė 2010 rugsėjo mėn. 08 d. 14:31:21

    ar ne per daug pareigų užkrauta žmogui: viską žinoti. jei vairuotojas
    negali informuoti žmogaus, tai velniop jį. Jei man per metus tenka
    važiuoti miesto autobusu 2 kartus, tai prieš tai turiu sėdėti ir
    analizuoti taisykles? Tai patys pabandykit kalt operacijų atlikimo
    taisykles. Durnynas.

Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.
  • STENGIASI: Irako vyriausybė siekia įvesti griežtus apribojimus privačioms apsaugos kompanijoms, nes jos gali kelti grėsmę šalies stabilumui.
  • PASKYRĖ: Ukrainos prezidentas Viktoras Janukovičius atleido iš pareigų gynybos ministrą Michailą Ježelį ir paskyrė į šį postą Dmitrijų Salamatiną.
Daugiau

Kaip saugotės nuo Lietuvą šaldančio speigo?

balsuoti rezultatai

Ar spėjate laiku sumokėti visus mokesčius?

balsuoti rezultatai
Šiandien Rytoj Poryt

 

-16 -21 C

 -15 -22 C

-13 -22 C

-9 -12 C

  -6 -13 C

-9 -14 C

1-6 m/s       1-6 m/s     1-6 m/s
USD - 2.63 LVL - 4.94
EUR - 3.45 EEK - 0.00
RUB - 0.09 PLN - 0.83
reklama
laisvalaikis meile