respublika.lt

118 pinigus ima net už tai, ko neturi (2)

2015 rugpjūčio mėn. 03 d. 08:50:52
Aida VALINSKIENĖ, zinios@vakarozinios.lt

Sakoma, pasaulį valdo tas, kuris valdo informaciją. Tačiau paaiškėjo, kad tie, kurie teigia valdantys informaciją ir už dalijimąsi ja kraunasi milijoninius pelnus, lengva ranka žmones klaidina - tiesiog todėl, kad „trumpam sutrinka sistema“.

 

Vienas vilnietis (pavardė redakcijai žinoma) laiške „Vakaro žinioms“ pasakojo, kad liepos 17-ąją, penktadienį apie 14 val. jam prireikė nuvažiuoti į Naujuosius Valkininkus. Kadangi galimybės pasinaudoti kompiuteriu tuo momentu neturėjo, informacijos apie autobusų tvarkaraščius ieškojo paprasčiausiu būdu - paskambinęs informacijos telefonu 118. Ten jam pasakė, kad iš Vilniaus į Naujuosius Valkininkus tą dieną važiuoja tik vienas autobusas - 18 val. 20 min.

Kadangi jau buvo pakeliui į Vilniaus autobusų stotį, nuvažiavęs žmogus sužinojo, kad vienas autobusas Naujųjų Valkininkų kryptimi išvyko 20 minučių po 14 valandos, dar vienas išvyks 15 val. 30 min. Pastaruoju vyras ir pasiekė savo tikslą, o jau vėliau, pasižiūrėjęs internete pateikiamą informaciją apie autobusų tvarkaraščius, sužinojo, kad tą dieną po 14 val. iki Naujųjų Valkininkų važiavo ne vienas, kaip teigė 118 informacija, o net 8 autobusai.

Žmogus jaučiasi informacijos tarnybos 118 apgautas - reikiamos informacijos negavo, o pinigus už skambutį juk bendrovė nusiskaičiavo...

Informacijos telefonu 118 paslaugas teikia UAB „Lintel“, priklausanti TEO įmonių grupei. Teigiama, kad paskambinę 118 galite sužinoti įmonių ar privačių asmenų kontaktus, taip pat transporto tvarkaraščius ir daug kitos informacijos. Ją galima gauti SMS žinutėmis, elektroniniu paštu, pageidaujant konsultantas gali sujungti su bet kuriuo norimu abonentu.

Tiesa, paslaugos kainuoja. Pokalbis - 0,43 euro už pokalbio minutę. Už informacijos atsiuntimą SMS žinute skambučio metu tenka mokėti 0,19 euro, už atsakymą į užklausą SMS žinute - 0,58 euro. Tačiau kyla klausimas, kodėl žmogus turi mokėti, jei jam pateikta klaidinga informacija. Ir ar ne paslaugos teikėjo pareiga pasirūpinti, kad teikiama informacija būtų tiksli?

„Vakaro žinioms“ ėmus domėtis, kodėl žmonėms teikiama netiksli informacija ir už tai imami pinigai, konkrečią situaciją ėmėsi aiškintis bendrovės TEO korporatyvinių reikalų vadovas Antanas Bubnelis.

Po poros dienų sulaukėme atsakymo: patikrinus informacijos sistemos veikimą tuo laikotarpiu, kai skambino minėtas klientas, nustatyta, kad tuo metu būta trumpalaikių sistemos veikimo sutrikimų, dėl kurių konsultantė nematė išsamios informacijos apie autobusų grafikus.

„Šių sutrikimų priežastys jau identifikuotos ir netrukus bus pašalintos“, - teigė A.Bubnelis. Jis patikino, kad artimiausiu metu bus susisiekta su klientu dėl kompensacijos už nekokybiškai suteiktą paslaugą. Tai vakar ir buvo padaryta.

TEO atstovas patvirtino, kad visa 118 duomenų bazėje esanti informacija yra nuolat atnaujinama, tai daro duomenų bazių tvarkytojai.

Paklaustas, ar tokie „sistemos veikimo sutrikimai“, dėl kurių tenka mokėti kompensacijas už klientams nekokybiškai suteiktas paslaugas, yra dažnai, A.Bubnelis neneigė, kad, kaip ir teikiant bet kokias paslaugas ar darant bet kokį darbą, pasitaiko žmogiškųjų ar technologijų sukeltų netikslumų. Tačiau tokie atvejai yra pavieniai - nuo kelių iki keliolikos per metus - ir klientui kreipiantis dėl nekokybiškai suteiktos paslaugos su juo yra tariamasi dėl atitinkamos kompensacijos.

UAB „Lintel“ skelbia, kad ieškodami informacijos telefonu numerį 118 renkasi 92 proc. Lietuvos gyventojų. Kiekvieną mėnesį telefonu ir internete 118 sulaukia apie 0,7 mln. užklausų.


Pasidalink:
Pasidalink: Facebook
Parašykite savo komentarą:
  Skaityti komentarus (2)
Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.
  • APGADINO: Kaune, Savanorių prospekte, apgadinta bronzinė dekoratyvinė skulptūra „Skalbėja“; policija prašo asmenis, turinčius bet kokios vertingos informacijos, susijusios su šiuo įvykiu, susisiekti telefonu 8 37 303 450.
  • PRETENDENTAS: Vyriausiojoje rinkimų komisijoje registruotas pirmasis 2019 m. gegužės 12 d. Respublikos Prezidento rinkimų politinės kampanijos dalyvis - pretendentas kandidatuoti į Prezidentus Centro partijos atstovas Naglis Puteikis.
Daugiau

Respublika
rekomenduoja

Labiausiai
skaitomi
(per 72 val.)

Daugiausiai komentuoti
(per 72 val.)
reklama
darbas vadyb

Kiek nuo jūsų gyvenamosios vietos yra nutolusi artimiausia ligoninė?

balsuoti rezultatai

Ar reikia referendumo dėl lito grąžinimo?

balsuoti rezultatai
reklama
liu desertine 2
Šiandien Rytoj   Poryt

 

   

  -4   -1 C

   -3    0 C

 

   -2   +1 C

   0   +1 C

    -1  +2 C

 

   0   +4 C

 4-7 m/s

 2-3 m/s

 

   1-2 m/s

 

USD - 1.1421 PLN - 4.3177
RUB - 75.0039 CHF - 1.1328
GBP - 0.8891 NOK - 9.7135