respublika.lt

2013 gegužės 24, penktadienis

Tyrimas: kiaušinių tryniai kenkia tiek pat, kiek ir rūkymas (21)

2012 rugpjūčio mėn. 18 d. 17:05:33
Respublika.lt, Eltos inf.
Tyrimas: kiaušinių tryniai kenkia tiek pat, kiek ir rūkymas

Kanadoje atliktas tyrimas atskleidė, kad kiaušinių tryniai, nesvarbu virti ar kepti, gali pakenkti arterijoms beveik taip pat kaip ir rūkymas, praneša Atlanta Blackstar.

"Kiaušinių trynių neturėtų valgyti žmonės, priskirti širdies ir kraujagyslių ligų rizikos grupei", - teigia tyrimo autorius, Kanados Vakarų Londono universiteto neurologijos profesorius daktaras Deividas Spensas (David Spence).

D. Spensas pabrėžia, kad cholesterolis, rastas kiaušinio trynio centre, gali netgi užkimšti miego arteriją ir taip sukelti insulto riziką.

Tyrime dalyvavo daugiau nei 1200 vyrų ir moterų.

Pirmiausia mokslininkai ultragarsu nustatė kiekvieno dalyvio arterijų apnašų lygį, o tada pacientams pateikė klausimyną apie rūkymą, kiaušinių vartojimą, gyvenimo būdą ir vartojamus vaistus.

Tyrimas parodė, kad, nors arterijų apnašų lygis tolygiai auga su amžiumi, rūkymas ir kiaušinių trynių valgymas pagreitina šių apnašų susidarymą.


Pasidalink: Pasidalink: Facebook Pasidalink: Frype
Straipsnio komentarai
 
  Skaityti komentarus (21)

  • taaip 2012 rugpjūčio mėn. 20 d. 06:16:04

    eilinis smegenu praplovimas ! turbut pries eilini pabrangima kas nors
    pasidaro ypac kenksminga tad jeigu jau ko nors neiperkat tai turit
    dziaugtis nes tai kenksminga !!!

  • Jei 2012 rugpjūčio mėn. 20 d. 00:19:39

    Po trynio - bokalas alaus, po cigaretės - 50 gramų šnapso -
    kažkaip susikompensuoja, bent jau man.

  • nuomonė 2012 rugpjūčio mėn. 19 d. 21:11:44

    sveikiems žmonėms ne kenkia rūkimas,o tuo labiau kiaušiniai.
    Ligoniui gali ir pienas būti nuodas.

  • Panašu 2012 rugpjūčio mėn. 19 d. 18:08:05

    Į eilinę paską.

  • ur 2012 rugpjūčio mėn. 19 d. 14:38:35

    nebeturi ka rasyt taigi nauja tema o tikinciu atsiras

  • Elena 2012 rugpjūčio mėn. 19 d. 13:49:06

    Nevalgykite kiausiniu nes bus visiems blogai, o as valgysiu nors jau esu
    sena-gal tada atpigs tie kiausineliai ir galesiu ju daugiau nusipirkti
    valio!

  • jana 2012 rugpjūčio mėn. 19 d. 13:39:37

    as daug metu suvalgau po 5 kiausinius per diena ir dar sveika,kur
    girdeta,kad naturalus maistas but kenksmingas

  • SVAICIOJIMAI BUDINGI MOKSLININKAMS,nuomone SUBJEKTYVI NE LOGAS 2012 rugpjūčio mėn. 19 d. 13:31:37

    TASKAS

  • Labiausiai kenkia melas. 2012 rugpjūčio mėn. 19 d. 12:13:00

    Vienas pažįstamas vegetaras turi didelių problemų su arterijomis, nors
    nevalgo kiaušinių ir nerūko. Cholesterolio reikiamą kiekį kraujyje
    palaiko kepenys, o ne kiaušinio trynys. Aišku, nereikia tik apsiryti ir
    bus viskas gerai.

  • Taigi 2012 rugpjūčio mėn. 19 d. 12:12:33

    Apklausa pats geriausias būdas nustatyti ligą. Paistalų paistalėliai.

  • mikis 2012 rugpjūčio mėn. 19 d. 09:40:56

    vienas mano kaimynas kaime, (65 m.) kai skaudėjo kepenys , o gal ir kasa (
    nesityrė ir nežino) matyt nuo gėrimo. Tai tris- keturis mėn. kas dien
    valgė tik kaimiškus virtus kiaušinius. Daugiau nieko negalėjo valgyti.
    Ir diedas pasveiko. O birka stovi diedui beveik kasdien. Ties jis dirba
    fizinį darbą ir neturi stresinių situacijų. Ir aplamai kaimo žmonės
    kiaušus valgo kiekvieną dieną. Tarp kitko į kariuomenę tinkami
    praktiškai tik kaime užaugę vaikinai.

  • Z 2012 rugpjūčio mėn. 19 d. 09:18:26

    Neseniai skaičiau, kaip sveika valgyti kiaušinius, dabar viskas
    atvirkščiai. Tie visi tyrinėtojai nukiautę.

  • lina 2012 rugpjūčio mėn. 19 d. 08:04:05

    kas cia per paistalai..kur matete kaimo zmogu,kuris vistu neaugintu ir
    kiausiniu nevalgytu..mano mociute mire 94 m.lasiniai,
    bulves,mesa,kiausiniai...tai kaimo zmoniu kasdieninis valgis-kai tokios
    kiausiniu kainos,tai esame labai sveiki,nes nelabai ju beperkame?

  • Algrdas Kanadietis 2012 rugpjūčio mėn. 19 d. 05:45:36

    Patarcioau visiems nerukyti kiausini tryniu

  • nuomone 2012 rugpjūčio mėn. 19 d. 00:52:28

    mano seneliai sgyveno virs 90,kiekviena ryta suvalgydavo po kiausini,aisku
    namini.valgydavo savo ukio produktus kaime

  • JEGA!!! 2012 rugpjūčio mėn. 18 d. 23:40:22

    Kiausiniai atpigs!!! Be to, itariu, tyrima uzsake kiauliu augintojai.

  • ome 2012 rugpjūčio mėn. 18 d. 23:28:17

    tai reiskia kad ne viskas tinka visiems zmonems, kas vienam vaistas, kitam
    gali buti nuodas.

  • x 2012 rugpjūčio mėn. 18 d. 23:03:36

    ar tam turi itakos arsenikas, kuri roxarsone sudetyje masiskai maitino
    vistoms ir kuris Kanadoje uzdraustas tik 2011 rugpjucio men.?

  • Sraigė 2012 rugpjūčio mėn. 18 d. 21:45:51

    jei suvalgysite 2 kiaušinius per savaitę, cholesterolio tikrai
    nepadidės. Valgykite daugiau savo sodo obuolių, slyvaičių, o jau ir
    spanguolių, šermukšnių uogų galima surasti.

  • Išvada 2012 rugpjūčio mėn. 18 d. 19:04:36

    Ką nevalgysi - viskas nuodai, nes dabar visas maistas apnuodytas
    visokiais priedais, GMO papildais. Net ir parduotuvės pieno produktai,
    varškės, grietinės, ledai, jau nekalbu apie visą kitą prifarširuotą
    šlamštą.... Taigi valgyti nėra ką, o visa tai neišvengiamai veda į
    absoliutų išsigimimą , tad ir matome rezultatą.Išsigimimas totalus,
    tame tarpe ir moralinis. Turime žmogaus pusfabrikačius - nei moteris nei
    vyras, tad ir vėliavas reikia keisti - vaivorykštės spalvomis.

  • Pagal Hiperbole 2012 rugpjūčio mėn. 18 d. 17:42:56

    Labiausiai kenkia - gyventi

Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.
  • ŽUVO: ketvirtadienį Irake per susirėmimus su ginkluotais užpuolikais žuvo septyni kariai, skelbia "Reuters".
  • ATMETĖ: ketvirtadienį teismas atmetė kalinamos Rusijos roko grupės "Pussy Riot" narės Marijos Aliochinos prašymą dėl lygtinio paleidimo, skelbia "RIA Novosti".
  • DĖMESIO: šaunus dienraščio „Respublika“ priedas „Laisvalaikis“ siūlo darbą žurnalistui(-ei): gyvenimo aprašymą siųsti el. paštu redaktorius@respublika.net, laisvalaikis@respublika.net.
Daugiau

Ar reikėtų 75 proc. cigarečių pakelio paviršiaus padengti reklama prieš rūkymą?

balsuoti rezultatai

Ar praėjusį savaitgalį lankėtės Lietuvos pajūryje?

balsuoti rezultatai
reklama
Šiandien Rytoj Poryt

 +10 +12 C

 +9 +13 C

+9 +13 C

 +16 +20 C

 +15 +22 C

+15 +18 C

 4-9 m/s

 4-9 m/s

 4-9 m/s

USD - 2.69 LVL - 4.93
EUR - 3.45 EEK - 0.00
RUB - 0.09 PLN - 0.82
reklama
irdaiva