respublika.lt

2018 rugsėjo 19, trečiadienis

Penki naudingiausi užkandžiai keliaujant vasarąnuotraukos (1)

2018 liepos mėn. 05 d. 07:21:23
„Laisvalaikio“ inf.

Poilsį prie jūros ar gamtoje kartais gali apkartinti apsinuodijimas. Kaip išlikti sveikiems kelionių metu ir kokie užkandžiai labiausiai tinka, pataria Lietuvos dietologų draugijos prezidentė, medicinos mokslų daktarė Rūta Petereit.

 

Džiovinti vaisiai ir uogos gali suteikti energijos. Datulės, abrikosai, slyvos, razinos, vyšnios naudingos dėl juose esančių antioksidantų, mineralų, natūralaus cukraus, vitamino E, kuris apsaugo ląsteles nuo laisvųjų radikalų sukeliamos žalos. Verta nepamiršti ir džiovintų uogų. Ožerškio uogose gausu vitamino A, C, geležies, cinko, vario ir antioksidantų. Jose esantys baltymai ir skaidulos padeda ilgiau jaustis sotiems. Džiovintos spanguolės taip pat labai vertinamos dėl jose esančio didelio vitamino C kiekio, kuris svarbus mūsų imunitetui. Svarbu atkreipti dėmesį, kad džiovintuose vaisiuose nebūtų pridėtinio cukraus.

Riešutai - migdolai, anakardžiai, bertoletijos, lazdyno, graikiniai - turi daug baltymų, kurie suteiks sotumo. Juose taip pat gausu gerųjų riebalų, vitaminų ir mineralų. Geriausia rinktis nesūdytus, ekologiškus riešutus. Juos vertingiausia valgyti pirmoje dienos pusėje, nes vakare riešutai gali apsunkinti virškinimą. Užkandžiaujant patariama suvalgyti ne daugiau nei saujelę per dieną.

Visų grūdo dalių gaminiai - trapučiai, lazdelės, visų grūdo dalių bandelės - naudingi dėl juose esančių skaidulinių medžiagų, kurios suteiks sotumo ir pagerins virškinimą. Grūdiniai produktai puikiai tiks sumuštiniams ruošti.

Šviežios daržovės.
Kelionei, žygiui ar ruošiantis laiką leisti prie jūros, naudinga pasiimti plautų mažų morkų, agurkų, pomidorų, salotų lapų. Šios daržovės tiks ir užkandžiauti, ir prie sumuštinių. Nepjaustytos daržovės išlaikys savo skonį, formą ir maistines medžiagas ilgiau nei pjaustytos.

Švieži vaisiai turėtų būti nepjaustyti. Geriausiai tiks obuoliai, kriaušės, persikai, kurie yra gausūs vitaminų ir ilgiau išlieka skanūs kelionėje. Tačiau prieš pradėdami jais gardžiuotis, atkreipkite dėmesį, ar neprasidėjo rūgimo procesas.


Pasidalink:
Pasidalink: Facebook Pasidalink: Frype
Straipsnio komentarai
 
  Skaityti komentarus (1)

Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.
  • SUSITIKO: trečiadienį Seimo pirmininkas Viktoras Pranckietis susitiko su kadenciją baigusiu Ispanijos ambasadoriumi Emilio Fernandezu-Castano.
  • PRALAIMĖJO: Slovakijoje vykstančiame pasaulio jaunimo imtynių čempionato moterų imtynių turnyre nesėkmingai startavo Greta Čeponytė, kuri kvalifikacinėje svorio kategorijos iki 76 kg kovoje trečiadienį 1:6 pralaimėjo Nishai Nishai iš Indijos.
Daugiau

Respublika
rekomenduoja

Labiausiai
skaitomi
(per 72 val.)

Daugiausiai komentuoti
(per 72 val.)
reklama
darbas vadyb

Ar P. Gražulis turėtų trauktis iš Seimo Žmogaus teisių komiteto?

balsuoti rezultatai

Ar pažįstate šimtamečių žmonių?

balsuoti rezultatai
Šiandien Rytoj   Poryt

 

   

  +9 +11 C

   +8  +10 C

 

   +12  +14 C

  +22  +26 C

   +21  +24 C

 

   +21  +25 C

  3-5 m/s

 2-3 m/s

 

    3-4 m/s

 

USD - 1.1697 PLN - 4.3008
RUB - 79.1659 CHF - 1.1245
GBP - 0.8896 NOK - 9.5473
reklama
Ukis 2018