respublika.lt

Dėmesys saunuotraukos

2018 gruodžio mėn. 18 d. 11:00:11
Dalia Daškevičiūtė

Viktorija Baltramiejūnienė, veido mankštos ir savimasažo specialistė, neseniai išleido jau antrą knygą apie tai. Moteris apie tai pasakoja su dideliu užsidegimu ir teigia, kad šias technikas nesunkiai galime įvaldyti kiekvienas, o ir skirti joms kasdien reikia nedaug laiko.

 

Kodėl tai maloni priklausomybė, kokių rezultatų galime pasiekti ir su kokiomis reakcijomis susidūrė kadaise šią veiklą pradėjusi teisininkė, Viktorija atskleidžia interviu.

 

- Viktorija, kadangi pradėjote veido mankštą ir masažus nuo savęs, o ir teigiate, jog pokyčių tikrai galima pasiekti, noriu paklausti: kaip atrodėte prieš visa tai?

- Jeigu visiškai tiksliai, tai pradėjau nuo veido mankštų, tapau sertifikuota trenere. Tik po to tapau kosmetike, veido masažų ir savimasažų specialiste ir įtraukiau veido savimasažus į kasdienę veido priežiūrą. Bet, taip, pirmieji rezultatai ir suvokimas „viskas tikrai veikia!“ atėjo po veido mankštos. O atrodžiau aš taip: raukšlės, suglebusi oda, blanki veido spalva ir kažkoks nuolatinis susirūpinęs bei piktas veidas. Žinote, dabar man 35-eri. ir atrodau išties geriau nei 29-erių. Ir tai - be jokių adatų, serumų, supergrožio produktų - vien tik rankos, technikos suvokimas ir reguliarumas.

- Veido masažas ir veido mankšta labai skiriasi. Kaip juos apibūdintumėte?

- Atsakydama į šį klausimą, visuomet siūlau įsivaizduoti dvi situacijas, kuriose atsiduria mūsų kūnas, su visais jo raumenimis, riebalais, kitais audiniais, kraujotaka ir limfotaka. Pirmoji situacija - sporto klubas ir aerobikos užsiėmimas arba treniruoklių salė. Ten svarbu technika, tempas, teisingas pratimo atlikimas. Raumenys dirba visu pajėgumu, kūnas sušyla, mes pavargstame arba įgauname energijos. Ir antroji situacija - ateiname pasimasažuoti. Atsipalaiduojame, raumenys dirba pasyviai, nereikia galvoti apie techniką ir tempą, odos lietimas, malonus kvapas - atsigauna kūnas ir siela. Taip ir veidas - mankšta yra veido formai ir tiems darbams, kurių negali padaryti masažas. O masažas - veido odos ir raumenų bei kitų procesų mechaninis pagerinimas. Sujungus abi technikas matome realų veido jaunėjimą, t.y. regeneracijos procesus visuose veido sluoksniuose.

- Sakote, kad jau po dviejų savaičių matomi pokyčiai. Kokių rezultatų galima pasiekti?

- Jeigu tiksliai atkartočiau mokslinio tyrimo, kurį atlikome, rezultatų analizę, tai jau pirmos savaitės pabaigoje vyksta aktyvūs pokyčiai veido viduje. O vizualiai pokyčiai daugiau mažiau matomi po dviejų savaičių.

Be abejo, būtina paminėti, kad kiekvienas veidas reaguoja skirtingai, bet kad visiems ,be išimties, įvyksta teigiamų pokyčių - tikra tiesa. Pirma, susitvarko veido spalva, po to - odos elastingumas, išsilygina smulkios raukšlės, sumažėja gilių raukšlių, pasikeičia veido forma ir bendras veido raumenų karkaso tonusas. Netiesioginiai pokyčiai - didesnis pasitikėjimas savimi, puiki nuotaika, geras miegas ir sumažėjęs streso, dirglumo lygis.

- Ne paslaptis, kad, neteisingai atliekant - bent jau sporto - pratimus, ne tik nepasiekiama rezultatų, bet galima ir sau pakenkti. Ar tai galioja ir veido mankštai bei masažui?

- Kad ir kaip gražiai skambėtų mano ankstesni atsakymai, visgi veido mankšta ir savimasažas nėra žaidimai. Tai yra rimtas ir efektyvus darbas su veido audiniais, nervais, medžiagų apytakos procesais. Tik aš labai nemėgstu to pabrėžti, kad tai neatrodytų labai baisu, nes taip ir nėra. Viskas turi būti smagu ir pakankamai lengva, o tam, kad tai būtų saugu, visgi bent jau pradžioje reikalinga profesionali pagalba. Neteisinga technika ir absoliutus manualinių technikų nesuvokimas mažiausiai gali pagilinti raukšles arba iššvaistyti brangų laiką ir nuoširdžias pastangas.

- Apie tai išleidote dvi knygas, vedate seminarus - kaip lietuviai reaguoja į tai?

- Mano kelio pradžia buvo susijusi su nepasitikėjimu, įrodinėjimu, jog tai nėra apgaulė. Dabar nuveikta labai daug: dvi knygos, daugybė seminarų, nuotolinių veido pokyčių programos, autorinė metodika... Tai yra dalis to, jog aš nebeįrodinėju, kad manualinės technikos tiesiog privalo tapti kiekvieno žmogaus veido priežiūros rutinos dalimi. Man pavyko įrodyti Lietuvai, jog „veidą būtina liesti patiems“ - tai įrodo ir daugybė norinčių pas mane mokytis ir tapti treneriais bei atsirandančios savamokslės specialistės. Kai veikla kopijuojama - tai įrodymas, jog ja yra tikima.

- Sugalvojote Advento kalendorių ir visą gruodį feisbuke dalijatės veido pratimais. Kokių reakcijų sulaukiate? Ar žmonės noriai bando?

- Galvoti daug nereikėjo, nes Advento kalendoriaus pelnytas metas yra gruodis, tik manasis kalendorius išskirtinis tuo, kad vyksta vaizdo formatu ir yra nemokamas. Būtent todėl jis ir sulaukė didelio susidomėjimo ir teigiamo palaikymo. Žmonės aktyviai daro, dalijasi su savo draugais, tvyro puikios emocijos. Tokia žaidybinė forma šiek tiek parodo, kad galima ir labai paprastais pratimais kasdien palepinti savo veidą, o nuotaika dėl to bus puiki.

- Apie visa tai jūs šnekate su tokiu užsidegimu - kaip apie panacėją. Ar išties efektas kaip visokių grožio intervencijų?..


- Ačiū už priminimą, jog mano akys, skleidžiant žinią apie manualines technikas, dar neprigeso (šypsosi). Kai veikla yra tiek pozityvi, nuoširdi ir be jokios apgaulės ar noro įpiršti, o svarbiausia - įdomi man pačiai, tuomet viskas vyksta smagiai.

Noriu pabrėžti, kad aš labai sąmoningai pasirinkau kelią nebrukti savo tiesų, nekvailinti moterų, kurios tiki tik išreklamuotomis, brangiomis priemonėmis, pasirinkau nekovoti su grožio industrija, nežeminti intervencines grožio priemones siūlančių kolegų. Bet, taip, veido mankšta ir savimasažas gali padaryti ne blogiau, o tiksliau - geriau už bet kokį aparatą ar priemonę, skirtą dirbti su raumenimis ir oda, nes ilgalaikėje perspektyvoje manualinė technika gerina padėtį iš esmės. Tačiau šios technikos, pavyzdžiui, negali padaryti veido valymo, cheminio šveitimo (jeigu būtina), plaukelių šalinimo ir juolab negali pagydyti veido odos, nervų ar raumenų ligų.

- Įdomu, kad tai turi įtakos mūsų emocinei savijautai. Kokios, kaip tai pagrįsti?

- Apie tai, kad veido mankšta ir savimasažas daro stebuklus mūsų nuotaikai, kalbu ne be pagrindo, nes antroji knyga savo pavadinime turi žodžius „maloni priklausomybė“ ir tai yra reali istorija. Tokių žinau ne vieną.

Mokslininkai įrodė, jog veido ir galvos masažas puikiausiai veikia mūsų smegenų centrus, atsakingus už dirginimo mažinimą. Taigi, teorija ir praktika, šiuo atveju, sako: norite mažiau streso, norite geriau miegoti, norite koreguoti depresines būsenas arba panikos priepuolių dažnumą - darykite veido savimasažą. Ir mankštos nepamirškite kartais padaryti! Tam užtenka dešimties-dvidešimties minučių per dieną.

- Baigėte teisę, tačiau sugalvojote užsiimti tuo, ko Lietuvoje niekas nebuvo daręs.


- Taip, turiu teisinį išsilavinimą, kuris labai stipriai padeda man bet kurioje veikloje ir apskritai gyvenime. Bet šiuo metu galiu save drąsiai vadinti veido manualinių technikų specialiste, nes su dideliu užsidegimu ir nuoseklumu dirbu, kad kiekvienas, vos išvydęs veidrodyje raukšlę, nuvytusią odą, nebėgtų atlapojęs piniginės ieškoti pagalbos, o rastų ją savo paties rankose. Nes jūsų rankos gali daryti stebuklus! Tereikia šiek tiek žinojimo, šiek tiek laiko, šiek tiek valios ir noro puošti savimi pasaulį!

- Galbūt galite pasiūlyti kokį paprastą, bet veiksmingą pratimą šį straipsnį skaitantiems žmonėms?

- Be abejo, ir dar norėčiau padėkoti skaitytojams, kad skaitė šį ilgą tekstą, o tai reiškia, kad galimai buvo truputį „susirakinę“ arba stipriau įtempę zoną tarp antakių. Būtent zonai tarp antakių ir siūlau padaryti vadinamąjį išglostymą pirštais. Jį galima atlikti ir kaip savimasažą (naudojant masažo pagrindą - aliejų, kremą), ir kaip veido mankštos pratimą (ant sauso veido), t.y. čia ir dabar!

***

Pratimas antakių zonai

Rankos pirštais lėtai ir pakankamai stipriai išglostome zoną tarp antakių, per visą kaktos centrą, iki pat plaukų augimo linijos. Svarbu tai daryti lėtai, nes norime sumažinti įsitempusios vietos tonusą. Kartu tai reikia daryti pakankamai stipriai, nebijokite lengvo odos paraudimo, jis yra geras ir naudingas.

Reikia padaryti mažiausiai vieną pratimo sesiją, t.y. vienu, dviem, po to trimis pirštais po 4 kartus. Ir, kai pajausite, kad zona tarp antakių suminkštėjo ir atsipalaidavo (galbūt sumažėjo raukšlės ar dingo galvos skausmas), padėkokite sau mintyse, nes tai padarėte būtent jūs!


Pasidalink:
Pasidalink: Facebook
Parašykite savo komentarą:
 
Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.
  • SAULĖS ELEKTRINĖS: gyventojams, planuojantiems įsirengti saulės elektrines, skiriama 4,5 mln. eurų parama; ją galės gauti elektrą savo poreikiams iš saulės šviesos gaminti planuojantys individualių namų savininkai.
  • TRAGEDIJA: po sniego griūties Uoliniuose kalnuose Kanadoje dingo trys garsūs profesionalūs alpinistai - jie laikomi mirusiais; Kanados institucijos neatskleidė trijų vyrų vardų, bet skelbė, kad tai vienas amerikietis ir du europiečiai.
Daugiau

Respublika
rekomenduoja

Labiausiai
skaitomi
(per 72 val.)

Daugiausiai komentuoti
(per 72 val.)
reklama
baneris Big Daddy Wilson

Ar kelia grėsmes užsieniečių antplūdis Lietuvos darbo rinkoje?

balsuoti rezultatai

Ar dirbsite per Velykas?

balsuoti rezultatai
Šiandien Rytoj   Poryt

 

   

 +2   +3 C

   +1    +2 C

 

 +4    +5 C

+16  +17 C

 +15   +16 C

 

+9   +10 C

1-2 m/s

 1-2 m/s

 

 1-3 m/s

 

USD - 1.1250 PLN - 4.2786
RUB - 71.9719 CHF - 1.1383
GBP - 0.8647 NOK - 9.5978
reklama
Ūkis
reklama
Sveikata ir grožis