2018 balandžio 21, šeštadienis

Atrado naują išnykusių liūtų rūšįnuotraukos

2017 gruodžio mėn. 17 d. 08:48:36

Australijos mokslininkų komanda atrado naują sterblinių liūtų rūšį, kuri išnykusi mažiausiai prieš 19 milijonų metų. „Journal of Systematic Palaeontology“ publikuotas atradimas remiasi gyvūno kaukolės, dantų ir žasto kaulo fosilijomis, rastomis Naujojo Pietų Velso universiteto mokslininkų šiaurės vakarų Kvinslande.

Wakaleo schouteni rūšis buvo plėšrūnai, klajoję po tankius Australijos tropinius miškus prieš 18-26 milijonus metų oligoceno eros pabaigoje ir mioceno eros pradžioje. Šis mėsėdis sterblinis galėjo būti maždaug šuns dydžio ir sverti apie 23 kilogramus.

Parengta pagal dienraštį „Vakaro žinios“

• UŽKARDYTA: Armėnijos nacionalinio saugumo tarnyba šeštadienį pareiškė užkirtusi kelią serijai teroro aktų šalyje; skelbiama, kad du Armėnijos piliečiai ketino susprogdinti visuomeninę svarbą turinčiose vietose 100-150 savadarbių nuotolinio valdymo sprogstamųjų įtaisų.
  • TVARKYMAS: ministras pirmininkas Saulius Skvernelis šeštadienį dalyvavo pavasario talkoje „Darom 2018“ - vienuoliktus metus gyvuojančios akcijos metu premjeras tvarkė aplinką Vilniaus rajone.

Malta 2 proc

Ar lengva Lietuvoje auginti vaikus?

Ką manote apie kultūros padėtį Lietuvoje?

+2   +4 C