2018 liepos 21, šeštadienis

Atrado naują išnykusių liūtų rūšįnuotraukos

2017 gruodžio mėn. 17 d. 08:48:36

Australijos mokslininkų komanda atrado naują sterblinių liūtų rūšį, kuri išnykusi mažiausiai prieš 19 milijonų metų. „Journal of Systematic Palaeontology“ publikuotas atradimas remiasi gyvūno kaukolės, dantų ir žasto kaulo fosilijomis, rastomis Naujojo Pietų Velso universiteto mokslininkų šiaurės vakarų Kvinslande.

Wakaleo schouteni rūšis buvo plėšrūnai, klajoję po tankius Australijos tropinius miškus prieš 18-26 milijonus metų oligoceno eros pabaigoje ir mioceno eros pradžioje. Šis mėsėdis sterblinis galėjo būti maždaug šuns dydžio ir sverti apie 23 kilogramus.

Parengta pagal dienraštį „Vakaro žinios“

• FILIPINAI: penktadienį Filipinuose pakeliui į darbą nušautas radijo diktorius, žinomas dėl kritiškų komentarų vietos pareigūnų atžvilgiu.
  • NELAIMĖ: per oro antskrydį Šiaurės Afganistano Kundūzo provincijoje, Gynybos ministerijos duomenimis, žuvo 14 civilių. Tarp aukų yra vaikų.

Ar dalyvaujantys rinkimuose politikai turėtų nurodyti, ar nebuvo pripažinti sumaišę interesus?

Ar pritariate, kad nuo kitų metų parduotuvėse įvedinėtų nedarbo sekmadienius?

+16   +19 C