2018 sausio 19, penktadienis

Atrado naują išnykusių liūtų rūšįnuotraukos

2017 gruodžio mėn. 17 d. 08:48:36

Australijos mokslininkų komanda atrado naują sterblinių liūtų rūšį, kuri išnykusi mažiausiai prieš 19 milijonų metų. „Journal of Systematic Palaeontology“ publikuotas atradimas remiasi gyvūno kaukolės, dantų ir žasto kaulo fosilijomis, rastomis Naujojo Pietų Velso universiteto mokslininkų šiaurės vakarų Kvinslande.

Wakaleo schouteni rūšis buvo plėšrūnai, klajoję po tankius Australijos tropinius miškus prieš 18-26 milijonus metų oligoceno eros pabaigoje ir mioceno eros pradžioje. Šis mėsėdis sterblinis galėjo būti maždaug šuns dydžio ir sverti apie 23 kilogramus.

Parengta pagal dienraštį „Vakaro žinios“

• SUDUŽO: JAV Naujosios Meksikos valstijoje sudužus sraigtasparniui, policijos duomenimis, žuvo penki žmonės, tarp jų - buvęs politikas Roy'us Bennettas iš Zimbabvės; pasak pareigūnų, juos apie nelaimę informavo vienintelis per katastrofą likęs gyvas, tačiau sunkiai sužeistas asmuo.
  • ĮSILAUŽIMAS: Nacionalinis kibernetinio saugumo centras pradėjo tyrimą dėl ketvirtadienio vakare įvykusio įsilaužimo į naujienų portalą TV3.lt, kuriame paskelbta melaginga informacija apie krašto apsaugos ministrą Raimundą Karoblį, praneša Krašto apsaugos ministerija.

DARBAS ADMIN

Kaip jaučiatės pasnigus?

Ar turite naminių gyvūnų?

-4   -3 C