respublika.lt
 

Reklamos televizijoje paklausa pasiekė pikąnuotraukos (5)

2019 birželio mėn. 10 d. 12:00:17
Asta Brazaitienė

Reklamos televizijoje paklausa kovo–gegužės mėnesiais pasiekė piką – beveik visa TV rinka – daugiau nei 83 proc. – buvo išparduota. Televizijos atstovai prognozuoja, kad tokia pati situacija išliks ir rudenį. Tai skatins televizijas imtis atitinkamų priemonių, siekiant užtikrinti reklamos kampanijų įgyvendinimą.

×
nuotr. 3 nuotr.
Asociatyvi stocksnap.io nuotr.

 

Pagal „Kantar“ duomenis, reklamos apimčių augimas stebimas paskutinius kelerius metus. Praeitais metais Lietuvos reklamos rinka augo 4,3 proc. ir siekė 116 mln. eurų, net pusė šios sumos (51,6 mln.) teko televizijai. O bendras ekonomikos augimas, reklamos kainų infliacija, treji rinkimai, atitinkamai skatins augimą ir šiemet – TV rinkoje jis gali siekti  4,7 proc.

Kad prognozės pildosi, patvirtina jau pirmų penkių šių metų mėnesių skaičiai („Kantar“ duomenys).

Kad reklamos poreikis auga, patvirtina ir televizijos atstovai:  „Nuo kovo pabaigos iki šiol jaučiame padidėjusią paklausą reklamai. Pavasarį išpardavėme visą reklamos eterio laiką. Daugiausiai tam įtakos turėjo  rinkimai, į TV grįžtantys alaus gamintojai su nealkoholiniais prekės ženklais, intensyvesnė konkurencija tarp mažmeninės prekybos tinklų ir ypač vaistinių sektoriuje“, – komentavo  Mindaugas Rakauskas, UAB „All Media Lithuania“, valdančios TV3, TV6 ir TV8 televizijos kanalus, komercijos direktorius.

Pasak M. Rakausko, istoriškai vasara būna ramesnė, tačiau Pasaulio krepšinio čempionatas ir kontrolinės varžybos TV aktualumą didins labiau nei kasmet, o tai sąlygos reklamos paklausą tuo metu. Prognozuojama, kad rudenį reklamos paklausa irgi nesumažės.

Susiklosčiusi situacija reklamos rinkoje, skatina imtis tam tikrų priemonių: „Rudenį tikimės panašios paklausos, kaip ir pirmoje metų pusėje, todėl planuojame atlikti tam tikrus pakeitimus kainodaroje bei užsakymų priėmimo tvarkoje, kad galėtume kokybiškai suvaldyti paaugusią paklausą“, – artimiausius planus atskleidė M. Rakauskas.

UAB „All Media Lithuania“ valdo televizijos kanalus TV3 (žiūrimiausias Lietuvoje jau 15 metų), TV6 ir TV8, radijo stotį „Power Hit Radio“, naujienų portalą tv3.lt, didžiausią Baltijos šalyse vaizdo transliacijų internetu platformą „TVPlay“ ir „TVPlay Premium“ bei skaitmeninę palydovinę televiziją „TVPlay Home“.

Pasidalink: Pasidalink: Facebook
Parašykite savo komentarą:
  Skaityti komentarus (5)
Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.
  • PERGALĖ: Alytaus „Sintek–Dzūkija“ (1/0) įsijungė aukštesnę pavarą trečiajame kėlinyje, tačiau visiškai sustojo lemiamo ketvirčio metu ir tik po atkaklios kovos palaužė Kėdainių „Nevėžį“ (0/1) bei taip apkartino svečių stratego Mariaus Kiltinavičiaus debiutą aukščiausiose šalies pirmenybėse.
  • PAŽADAS: bandant išvengti katastrofiškų klimato kaitos padarinių, 66 šalys parodė ryžtą iki 2050-ųjų pasiekti nulinius anglies dvideginio išmetimo kiekius.
Daugiau

Respublika
rekomenduoja

Labiausiai
skaitomi
(per 72 val.)

Daugiausiai komentuoti
(per 72 val.)
reklama
Tobago Anthony Joseph.

Ar reikėtų kelti algas premjerui ir ministrams?

balsuoti rezultatai

Ar norėtumėte, kad jūsų namuose būtų įjungtas šildymas?

balsuoti rezultatai
Šiandien Rytoj   Poryt

 

   

+0 +2 C

 +2 +3 C

 

 +3 +4 C

+12 +13 C

+1 +12 C

 

 +15 +16 C

0-2 m/s

 0-4 m/s

 

0-3 m/s

 

USD - 1.0985 PLN - 4.3820
RUB - 70.2637 CHF - 1.0891
GBP - 0.8834 NOK - 9.9723
reklama
Ūkis