respublika.lt

Patenkinti lieka visi

2014 kovo mėn. 27 d. 13:26:45
Toma Matutytė

Kaip „Respublikai“ teigė jau ne vienerius metus sąskaitų administravimo ir valdymo paslaugas teikiančios bendrovės „Sergel“ generalinė direktorė Toma Matutytė, prieš pradėdami bendradarbiauti su jos vadovaujama bendrove, kai kurie klientai nerimavo, kad gali netekti dalies savo klientų vien todėl, kad „Sergel“ imsis aktyvių veiksmų siekdama, jog visos sąskaitos būtų laiku apmokėtos.

Tačiau drauge su klientais išanalizavus kelerių metų bendros veiklos rezultatus, pastebėta, kad bendrovei „Sergel“ patikėję administruoti sąskaitas verslo subjektai ne tik neprarado klientų, bet ir jų pagausino.

„Klientai, pradėję bendradarbiauti su mumis, mažiau dėmesio skiria sąskaitų apmokėjimo problemoms spręsti, tad labiau susitelkia gerindami klientų aptarnavimą bei paslaugų kokybę, - sako T.Matutytė. - Jų klientai sąskaitų administravimo klausimus ir kilusias problemas sprendžia su mumis. Todėl mūsų kliento klientas tampa patenkintas visapusiškai - jam atsakoma dėl paslaugų kokybės, paaiškinama, kaip naudotis paslauga, pasidomima, kaip patiko produktas ir pan., o sąskaitų valdymo specialistai išsprendžia apmokėjimo klausimus“.

Pasak „Sergel“ vadovės, kai klientas pradeda naudotis nauja paslauga, pasitaiko, kad susiduria su netikėtomis problemomis, pavyzdžiui, užmiršta apmokėti sąskaitą, nes yra nepratęs jos mokėti, o galbūt nežino paprasčiausio apmokėjimo būdo. Nors kai kurios įmonės tai padaryti siūlo labai paprastais būdais, yra ir tokių, kuriose atsiskaitymo sistema vis dar sudėtinga. Pasitaiko, kad mokėjimas „pasiklysta“, nes jį atliekant buvo nurodyta per mažai informacijos, o klientas to nežino ir jam kaupiasi skola.

Kadangi „Sergel“ darbuotojai pradeda gana anksti bendrauti su sąskaitos neapmokėjusiu klientu, greitai išsiaiškina visus nesklandumus ir vartotojui problemų sumažėja: neskaičiuojami delspinigiai, nesusikaupia kelios neapmokėtos sąskaitos, nedidėja įmokos suma ir pan. Juk visi minėti nesklandumai sukelia klientų nepasitenkinimą.

Patirties spręsti visas su mokėjimo klausimais susijusias problemas turintys „Sergel“ specialistai padeda optimizuoti bei gerinti pardavimo ir aptarnavimo procesą. „Mūsų klientas daugiau laiko skiria pardavimams bei aptarnavimui, o mes pakankamai anksti išsprendžiame su atsiskaitymais susijusius nesklandumus, - sako T.Matutytė. - Manau, tai yra labai svarbu, nes didelės įmonės, turinčios nemažai klientų ir išrašančios daug sąskaitų, dalies klientų netenka vien dėl to, kad per vėlai reaguoja į sąskaitos apmokėjimo problemas. Kuo anksčiau mes pradedame veikti, tuo lengviau rasti tam tikrus sprendimus, užkirsti kelią neaiškumams, didesnių neapmokėtų sumų susidarymui ir kitoms problemoms“.

Nors buvo dvejonių, ar nenutiks taip, kad bendradarbiaudamos su „Sergel“ įmonės neteks dalies klientų, paaiškėjo, jog naudodamosi „Sergel“ paslaugomis jos ne tik pagerino pinigų srautus, bet ir prarado mažiau klientų nei iki tol. Todėl gerėjo ir apyvarta. Su savo klientais „Sergel“ sukūrė geriausius bendradarbiavimo modelius, kai pasiskirstoma atsakomybėmis, nustatomi tikslai bei aiškūs veiksmai jiems pasiekti: kadangi bendrovės specialistai turi patirties ir žino savo darbo specifiką, visada konsultuoja, pataria, rekomenduoja, kaip elgtis vienoje ar kitoje situacijoje.

„Kitaip sakant, gana paprastai įmanoma išlaikyti klientus ir gauti daugiau pajamų, - sako T.Matutytė. - Mūsų klientai ne tik pagerina pinigų srautus, bet ir didesnį dėmesį skiria pagrindinei veiklai. Tad gali įgyti daugiau klientų, o kartu gauti didesnes pajamas. Juk būtent to visi ir siekia“.

Naudinga ir paprasta

Bendradarbiavimas su sąskaitas administruojančia įmone, anot „Sergel“ vadovės, naudingas tiek stambioms, tiek smulkioms ir vidutinėms įmonėms, juolab kad pastarųjų šiek tiek kita specifika. Jose už sąskaitų administravimą, pinigų surinkimą - visą procesą po sąskaitos išrašymo - yra atsakingas finansininkas, galbūt kartu su apskaitininkų grupe. Tose įmonėse nėra atskiro skyriaus, kuris šiuos klausimus spręstų. Kompetencijų ir žinių tie žmonės turi, bet nežino naujausių tendencijų rinkoje, nes jų darbo specifika kita. Įmonėje jų darbas - valdyti finansus, sekti pelno ir nuostolio ataskaitas, generuoti tam tikrus kitus strateginius sprendimus. Apskaitininkai nėra tie specialistai, kurie gali geriausiai atsakyti į nemokių klientų klausimus. Neapmokėtų sąskaitų administravimas daugelyje įmonių - darbas, kuris atliekamas paskutinis, nes yra daug svarbesnių darbų.

„Dažnai tai, kiek kas skolingas, įmonė pradeda analizuoti ir suvokia mūsų paraginta, - sako T.Matutytė. - Tada pamato, kad situacija nekokia. Įmonės vertina savo pardavimą, o pardavimą paprastai generuoja išrašytos sąskaitos. Tačiau klausimas, ar visos tos išrašytos sąskaitos yra apmokėtos. Tik pabendravę su mumis, jie pamato realią situaciją, kad dėl pradelstų mokėjimų negauna nemenkos pinigų sumos. Kodėl taip yra? Todėl, kad niekas su neapmokėtomis sąskaitomis nedirbo“.

Įmonės, nusprendusios naudotis „Sergel“ sąskaitų administravimo paslaugomis, gana paprastai integruojamos, bendradarbiavimas pradedamas per kelias dienas, nes jokių didelių „namų darbų“ atlikti nereikia. „Sergel“ specialistai rekomenduoja, pataria, parodo, kaip bus dirbama. Visas administravimas tenka jiems, o iš kliento tai nereikalauja nei investicijų, nei žinių, nei laiko.

„Tad pradėti dirbti kartu labai paprasta, po kurio laiko jau analizuojame rezultatą, - sako „Sergel“ vadovė T.Matutytė. - Iš pradžių matome vienus skaičius, klientų, kurių mokėjimai pradelsti, būna daugiau, nes visi įpratę mokėti vėliau, o po kelių mėnesių neapmokėtų sąskaitų gerokai sumažėja. Jeigu klientas yra nemokus, mes įmonę gana anksti apie tai informuojame ir prekių ar paslaugų jam nebeparduoda, tad skola nedidėja. Per kelis mėnesius neapmokėtų sąskaitų apskritai sumažėja, o visi mokėjimai pastumiami į priekį“.

Parengta pagal dienraštį „Respublika“


Pasidalink: Pasidalink: Facebook
Parašykite savo komentarą:
 
Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.
  • BALSAVO: penktadienį Jungtinės Amerikos Valstijos pirmą kartą balsavo prieš Jungtinių Tautų rezoliuciją, smerkiančią Izraelio įvykdytą Golano aukštumų okupaciją.
  • ŽUVO: nepaisant paskelbtų paliaubų, Saudo Arabijos vadovaujamas sunitų valstybių aljansas penktadienį surengė oro smūgius Jemeno Hudaidos uostamiestyje; jį kontroliuojantys šiitų husių sukilėliai pranešė, kad per juos bei panašias atakas ketvirtadienį žuvo mažiausiai dešimt civilių.
Daugiau

Respublika
rekomenduoja

Labiausiai
skaitomi
(per 72 val.)

Daugiausiai komentuoti
(per 72 val.)
reklama
darbas vadyb

Ar gerai, kad privatūs darželiai ima didelius mokesčius, bet nesirūpina vaikų gerove?

balsuoti rezultatai

Kaip vertinate savo finansinę padėtį?

balsuoti rezultatai
reklama
liu desertine 2
Šiandien Rytoj   Poryt

 

   

  -1   +3 C

    -4   +2 C

 

   -1  +5 C

  +3   +6 C

   +3  +7 C

 

   +4  +6 C

 3-8 m/s

 1-2 m/s

 

   3-5 m/s

 

reklama
Ukis 2018