„Luminor|DNB“ klientų mokėjimai ir penktadienį nebuvo įvykdyti. Bankas žada klientų užklausas nagrinėti ir savaitgalį.
„Tai yra išskirtinė situacija mūsų banke, kuomet sutrikus mus aptarnaujančio banko - korespondento IT sistemoms, nuo gegužės 24 d. negalime įvykdyti ir gauti pervedimų. Situacija yra sprendžiama aukščiausiu su incidentu susijusių partnerių lygiu, o „Luminor” banko vadovai skiria visus įmanomus resursus ir deda visas pastangas, kad įprastas pervedimų režimas būtų kuo greičiau atstatytas“, - sakoma „Luminor“ banko pranešime.
Nuo gegužės 24 d. 11 val. „Luminor“ banke yra sutrikę „Luminor|DNB“ klientų išeinantys ir įeinantys pervedimai eurais į kitus Lietuvoje ir užsienio šalyse registruotus bankus, taip pat ir tarp „Luminor|DNB“ ir „Luminor|Nordea“ sąskaitų. Mokėjimai „Luminor|DNB“ viduje, pasak banko, vyksta įprastai.
Gegužės 25 d. darytus pervedimus klientai gali atšaukti prisijungę prie savo interneto banko. Gegužės 24 d. pervedimai bus atlikti iš karto išsprendus techninius sutrikimus. „Kiekvieną kliento užklausą ir skundą nagrinėsime individualiai, visus klientų klausimus spręsime bei tvarkysime ir šeštadienį bei sekmadienį“, - sakoma „Luminor“ pranešime.
Bankas atsiprašo savo klientų dėl problemų, kurias galėjo sukelti toks veiklos sutrikimas.
„Luminor“ klientai papildomą informaciją apie pervedimų būklę gali rasti prisijungę prie savo interneto banko, taip pat informaciją nuolat atnaujiname www.luminor.lt puslapyje.