respublika.lt
 

Išminčių valdomų geležinkelių perspektyva - straipsnio komentarai:

  • manau 2019 rugpjūčio mėn. 11 d. 11:01:14

    Dėl pervežimo kainų kol kas klesti autotransporto įmonės. Jei krovinius perimtų
    geležinkeliai vežioti po Europą, tai Lietuvos autotransporto įmonės
    bankrutuotų. Geriau kastų tunelį į Kopenhagos sąlą, nereiktų transporto
    keltais plukdyti,gal dar ir Nord Streemą perkastų...

  • Pilietis 2019 rugpjūčio mėn. 02 d. 15:00:51

    Pulkaunykas iš valstybinių miškų jau neša kudašių, laikas draugeliams apie tai
    pagalvoti.

  • Jerry 2019 liepos mėn. 30 d. 08:42:07

    Vikas maišo keleivių vežimą su krovinių vežimu. Lenkijoje keleivių vežimą
    vykdo valstybei priklausanti kompanija PKP Intercity, infrastruktūra priklauso
    valstybės įmonei PKP PLK, todėl keleivinių traukinių vėlavimas, greičiai ir
    vagonų būklė niekaip nepriklauso nuo privačių kompanijų.
    ... taip pat nesigaudo situacijoje - kalba eina ne apie Klaipėdos ir Kaliningrado
    tarifų palyginimą, o apie tai, kad į Klaipėdą LG veža žemiau už savikainą ir
    veža būtent tai kompanijai, kurios valdybos narys yra M. Bartuška. Klausimas iš
    kokių lėšų tai daroma?
    Klausimas beje ne apie privatizavimą - niekam nereikia neefektyvios bereikalingu
    turtu apkrautos kompanijos, bėda ta, valstybės turtu LG vadovai naudojasi kaip
    savu, apeinant viešųjų pirkimų įstatymus, esminius konkurencijos principus.

  • Vikas 2019 liepos mėn. 24 d. 16:03:32

    Jau aferistai knisasi prie Valstybinių įmonių.Kaip čia privatizuoti,pavogti nuo
    tautos.Dabar vagys tai vadina konkurencija.Lenkijoje tuos vagis įsileido į
    valstybinį gelezinkeli,tai vagonai ir bėgiai 20 metu privatininku apleisti ir
    traukiniai kai kuriuose ruožuose vos 30-40 kilometrų greičiu juda.O dar vėlavimas
    net po valandą būna.Sakau ,nes iš Gdansko į Varšuvą važiavau,tai traukinys du
    kartus vėlavo virš valandos,o į Zakopanę tai laiku niekada neatvyksta.Lenkai
    ėmė reprivatizuoti geležinkelius iš privačių rankų,nes betvarkę siaubinga.Kas
    važiavo per Lenkiją ,žino apie ką kalbu.O traukinių vagonai kai kurie nuo
    Gorbačiovo laikų,kai prekiauti į Lenkiją vazinejome.

  • ... 2019 liepos mėn. 22 d. 10:43:04

    straipsnis labai tendencingas. O juo labiau, jei pažiūrėsit pastaruoju laiku
    Respublikoje kitus skelbtus straipsnius apei LG ir jos vadovus. Šiaip - tarifai į
    Klaipėdą visa buvo ženkliai mažesni, nei į Kaliningradą, nes tokia LR o ne LG
    politika...

  • vilkelis 2019 liepos mėn. 20 d. 10:37:13

    sis straipsnelis parasytas tendencingai su ta nuostata,norint privatizuoti vezimo
    paslaugas ir neatsizvelgiant i tai,kad Lietuva yra(nebijokim tos minties)tarp dvieju
    nelabai demokratisku ir gerai gikluotu kaimynu.Jei butu leista LG privatizuoti vezimo
    paslaugas,tai atsirastu galingu firmu,kurios tik ir laukia kada Lietuva leis
    privatizuoti sias paslaugas.Europa jau pasimoke privatizavusi kroviniu vezimo
    paslaugas,tad mokykimes is kitu klaidu.

  • Sigitas 2019 liepos mėn. 20 d. 10:07:46

    Konkurencijos nebuvimas yra žala valstybei ir žalia šviesa korupcijai.Vien dėl to
    Masiulis turi būti pakeistas

Parašykite savo komentarą:
  Grįžti į straipsnį
Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.
Daugiau

Respublika
rekomenduoja

Labiausiai
skaitomi
(per 72 val.)

Daugiausiai komentuoti
(per 72 val.)
reklama
Tobago Anthony Joseph.

Kaip manote, ar mažos mokyklos ugdo pašalpininkus?

balsuoti rezultatai

Kaip vertinate tai, kad Vilniuje stadionas „statomas“ jau 30 metų?

balsuoti rezultatai
Šiandien Rytoj   Poryt

 

   

+5 +7 C

 +6 +8 C

 

 +10 +13 C

+11 +12 C

+14 +15 C

 

 +16 +18 C

0-4 m/s

 1-5 m/s

 

0-4 m/s

 

reklama
Ūkis