respublika.lt

Lenkiantis draudžiamoje vietoje pavojingas kaip girtas?

(0)
Publikuota: 2018 rugsėjo 13 10:41:11, Vidmantas MISEVIČIUS
×
nuotr. 1 nuotr.
Už Kelių eismo taisyklių (KET) pažeidimus, priklausomai nuo situacijos, taikomos didesnės ar mažesnės nuobaudos. Redakcijos archyvo nuotr.

Už Kelių eismo taisyklių (KET) pažeidimus, priklausomai nuo situacijos, taikomos didesnės ar mažesnės nuobaudos. Kiek kitokia situacija yra tada, kai asmuo nori atgauti prarastą vairuotojo pažymėjimą. Šiuo atveju visų laukia vienoda procedūra ir vienodos išlaidos.

 

„Vakaro žinių“ skaitytojas pastebėjo, jog žmogus, kuris gavo baudą su vairuotojo pažymėjimo atėmimu (iki 3 mėn.) už tai, kad lenkė kitą transporto priemonę per ištisinę liniją arba sankryžoje, norėdamas atgauti vairuotojo pažymėjimą, turi išklausyti spec. kursus (papildomai iki 100 eurų išlaidų). Tik tada gali atgauti pažymėjimą. Tas pats galioja ir tiems, kurie prarado vairuotojo pažymėjimą dėl vairavimo neblaiviems ar kitų sunkių Kelių eismo taisyklių pažeidimų (1 metai ir daugiau be teisės vairuoti). Aišku, kai kuriems iš jų dar ir perlaikyti vairuotojo egzaminą reikės.

„Tad iškyla klausimas: kas yra didesnis nusikaltėlis? Ir kodėl abiem atvejais reikia papildomų kursų? Ar tai nėra dar viena eilinė valdžios sugalvota pinigų mašina, maitinanti ir valstybės iždą (sumokami mokesčiai), ir vairavimo mokyklas (papildomos pajamos realiai už nieką)“ - klausia „Vakaro žinių“ skaitytojas.

Lietuvos kelių policijos tarnybos atstovė Marija Kazanovič akcentavo, kad eismo įvykiai, įvykę dėl transporto priemonių neatsargaus lenkimo, pavojingo įvažiavimo į priešpriešinę eismo juostą yra vieni pavojingiausių, o tokie pažeidimai vis dar labai paplitę, labai pavojingi ir kelia didžiulę grėsmę eismo saugumui.

„Šiais metais kas ketvirtas skaudus eismo įvykis, kuriame žuvo žmogus, įvyko dėl įvažiavimo į priešingos krypties eismo juostą, tokiuose įvykiuose sužeisti beveik du šimtai eismo dalyvių“, - liūdna statistika dalinasi pareigūnė.

Susisiekimo viceministras Paulius Martinkus pabrėžia, kad skiriant administracinę nuobaudą ir administracinio poveikio priemonę atsižvelgiama į padaryto nusižengimo pobūdį, pažeidėjo kaltės formą ir rūšį, asmenybę, atsakomybę lengvinančias ir sunkinančias aplinkybes. Atkreiptinas dėmesys, kad papildomas vairuotojų mokymas nėra nuobauda ar administracinio poveikio priemonė, todėl ji nėra ir valstybės prievartos priemonė.

„Papildomas vairuotojų mokymas - procesas, kurį nustatyta tvarka privalo užbaigti asmenys, patraukti administracinėn atsakomybėn ir norintys susigrąžinti teisę vairuoti transporto priemones“, - sakė viceministras.

Viceministras atkreipė dėmesį į tai, kad skaitytojo nuogąstavimai, jog visiems asmenims, kuriems atimta teisė vairuoti transporto priemones, taikomi vienodi reikalavimai, nepagrįsti. Nes su mokymo įstaigos psichologu asmuo privalo nustatytą laiką analizuoti padarytą KET pažeidimą.

Apibendrinant galima išsakyti tik vieną pastebėjimą - jeigu visi vairuotojai laikysis KET, niekam nereiks papildomų mokymų, o mūsų keliai ir gatvės taps saugesni.

Patiko straipsnis? Leisk mums apie tai sužinoti. Nepamiršk pasidalinti Facebook!
L
0
F
Parašykite savo komentarą:
 
Komentuoti
Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.

Dienos klausimas

Ar gerai, kad Vilniuje šildymas vėl įjungtas, o kituose miestuose nenutrauktas?

balsuoti rezultatai

Apklausa

Kaip vertinate savo ekonominę padėtį?

balsuoti rezultatai

Respublika
rekomenduoja

Labiausiai
skaitomi

Daugiausiai komentuoti

Orų prognozė

Šiandien Rytoj Poryt

-4 +4 C

+3 +8 C

0 +7 C

+4 +8 C

+4 +7 C

+9 +12 C

0-6 m/s

0-6 m/s

0-6 m/s