Birželio 20-26 dienomis NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai tris kartus kilo atpažinti ir lydėti tarptautinėje oro erdvėje virš Baltijos jūros skridusių Rusijos Federacijos karinių orlaivių.
Birželio 23 d. NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai atpažino ir palydėjo tarptautine oro erdve virš Baltijos jūros iš žemyninės Rusijos Federacijos dalies Kaliningrado srities link skridusius orlaivius IL-20 (skrido su planu, palaikė ryšį su skrydžių valdymo centrais ir su išjungtu radiolokaciniu atsakikliu) ir T-134 (skrido su planu, palaikė ryšį su skrydžių valdymo centrais ir su įjungtu radiolokaciniu atsakikliu), taip pat iš Kaliningrado srities ir atgal skridusius 2 naikintuvus Su-27 (jie skrido be išlanksto pateikto skrydžio plano, nepalaikė ryšio ir nebuvo įsijungę radiolokacinių atsakiklių).
Birželio 24 d. NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai atpažino ir palydėjo tarptautine oro erdve virš Baltijos jūros iš Kaliningrado srities žemyninės Rusijos Federacijos dalies link skridusį orlaivį IL-18, kuris buvo pateikęs skrydžio planą, palaikė radijo ryšį su skrydžių valdymo centrais ir skrido su įjungtu radiolokaciniu atsakikliu.
Birželio 25 d. NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai buvo pakelti identifikuoti ir palydėti Rusijos Federacijos karinį orlaivį, skridusį į Kaliningrado sritį tarptautine oro erdve virš Baltijos jūros. Identifikuotas Rusijos Federacijos orlaivis IL-20, kuris buvo pateikęs skrydžio planą ir palaikė radijo ryšį su skrydžių valdymo centrais, tačiau skrido su išjungtu radiolokaciniu atsakikliu.