„Lino Kukuraičio vadovaujama Socialinės apsaugos ir darbo ministerija bandys atlikti savo darbą - pasirūpinti socialine apsauga. Ministerija apsaugos nuo vargų komunikacijos specialistus, kuriems atseikės 160 tūkst. eurų“, - ironizuoja dienraštis „Vakaro žinios“ „Elito naujienose“.
Labai gražu, kai ministerija pasako, kad bandys į darbo rinką „integruoti socialiai pažeidžiamus žmones“. Deja, 160 tūkst. gaus ne socialiai pažeidžiami žmonės. Tokią sumą ministerija išleis reklaminei kampanijai - gardus kąsnelis atiteks kažkuriai komunikacijos paslaugų įmonei. Gal teko girdėti, kad viešųjų ryšių specialistai būtų socialiai pažeidžiami? Turbūt ne, bet ponas Kukuraitis yra geras žmogus, todėl pasirūpins ir jais. Numatyta lauko reklama, viešinimas interneto portaluose, radijo laidų ciklai. Kampanija neva sugėdins darbdavius, privers suprasti, kad svarbiausia yra darbuotojo kvalifikacija ir kompetencija, o ne jo praeitis. Rimtai? Darbdavys pamatys stendą, paklausys laidos, ir iš socialiai neatsakingo taps socialiai atsakingas? Nereikėtų manyti, kad Lietuvos darbdaviai yra tokie naivūs, kaip kai kurie ministrai.