respublika.lt

Baltijos bangos verčia politikus

(0)
Publikuota: 2015 gegužės 21 14:13:07, Darius ČIUŽAUSKAS, zinios@vakarozinios.lt
×
nuotr. 3 nuotr.
Karinių jūrų pajėgų vadas flotilės admirolas Kęstutis Macijauskas guodžia Alvydo Selmistraičio dukrą Gabrielę Kundrotę. Egidijaus Jankausko nuotr.

Į Baltijos jūrą nukritęs ir į 124 metrų gylį nugrimzdęs lėktuvas An-2 turi būti nuodugniai apžiūrėtas ne tik iš išorės, bet ir iš vidaus. Priešingu atveju jį privalu iškelti. To reikalauja iki šiol ieškomų pilotų Adolfo Mačiulio ir Alvydo Selmistraičio artimieji, neabejojantys, kad tik nepriklausomas tyrimas gali atsakyti, ar viskas padaryta, jog nelaimę patyrę lakūnai būtų išgelbėti ar bent greičiau surasti.

 

Pilotų neranda

Vakar karinio laivo „Kuršis“ povandeninis robotas dar kartą apžiūrėjo į Baltijos jūrą nukritusį ir nuskendusį Klaipėdos bendrovės An-2 lėktuvą. Prie šių darbų prisidėjo ir Klaipėdos universiteto specialistai su universitetui priklausančia įranga.

Filmuoto vaizdo įrašo pirmoji peržiūra parodė, kad ant dugno nugrimzdęs ir nosimi į priekį pasviręs lėktuvas yra beveik sveikas. Pro neišdužusius langus jo kabinoje žmonių kūnų nematyti.

„Matyti tik akivaizdesni sparno pažeidimai. Kad pilotų nėra lėktuve, negalima patvirtinti, nes kas yra lėktuvo viduje, mes nematome. Kaip ir tai, kad jie nėra išlipę ir atsidūrę vandenyje. Sutarėme dar kartą nuleisti robotą, pabandyti patiems apsižiūrėti. Jei nepavyks pamatyti, kas yra viduje, susisieksime su kolegomis, kurie turi tokias technologijas, kad mes galėtume patekti į lėktuvo vidų“, - sakė tik praėjus beveik keturioms paroms po mįslingo An-2 dingimo vakar į Klaipėdą atvykęs krašto apsaugos ministras Juozas Olekas.

Lėktuvas veikė gerai

Po susitikimo su ministru kiek daugiau detalių atskleidė piloto A.Mačiulio dukra Brigita Mačiulytė.

„Lėktuvo durys pravertos. Jos darinėjasi labai lengvai, tad yra kažkas, kas neleidžia jų atidaryti. Gal kūnas. Šturvalas fiksuotas. Todėl vienas iš pagrindinių mūsų prašymų - apžiūrėti lėktuvo vidų. Suprantame, kad 124 metrų gylis yra labai didelis ir yra ribotos galimybės. Savo jėgomis išsiaiškinome, kad tą gali padaryti švedai. Bet jei to nebus padaryta, lėktuvą privalės iškelti. Mes neabejojame savo artimųjų sprendimais ir tikrai žinome, kad jų skrydis per Baltijos jūrą buvo saugus. Jie specialiai skrido iš Danijos į Švediją, kad viską patikrintų. Paskutiniai mano tėčio žodžiai, pasakyti bendrovės vadovui, buvo „lėktuvas veikia, kaip bitė“. Dvi realiausios nelaimės priežastys - techninis gedimas arba išorinis poveikis“, - sakė B.Mačiulytė.

Lakūnų artimųjų teigimu, fiksuotas šturvalas liudija, kad iki pat susidūrimo su vandeniu jie siekė kuo ilgiau lėktuvą išlaikyti stabilų ir taip laimėti laiko pasiruošimui jį palikti.

Reikalauja tyrimo

Po susitikimo su J.Oleku vos ašaras tvardantys artimieji pranešė, kad su ministru susitarta dėl tyrimo, kurio tikslas išsiaiškinti, ar organizuojant An-2 bei jo įgulos paieškos ir gelbėjimo operaciją viskas padaryta laiku ir tinkamai.

„Tyrimas turės būti nepriklausomas. Juk Krašto apsaugos ministerija negali pati savęs tikrinti“, - tikino B.Mačiulytė.

J.Olekas sutinka, kad nepriklausomas tyrimas būtų geriausia išeitis. Ir nors neslėpė, jog turi priekaištų dėl vykdytos paieškos ir gelbėjimo operacijos, kaltų įvardyti neskubėjo.

„Dingę pilotai yra kitos institucijos darbuotojai ir ši institucija turėjo atlikti tam tikrus darbus ir pabendrauti su artimaisiais. Jūrų gelbėjimo ir koordinavimo centras taip pat galėjo informacija pasidalinti. Mane apie dingusį lėktuvą informavo šeštadienį vakare ir man pasirodė, kad paieška vyksta intensyviau, nei būna paprastai. Vykdant operaciją visų pirma buvo žvalgomas vandens paviršius visame incidento rajone stengiantis surasti pilotus ir lėktuvą. Ir tik nepavykus to padaryti, priimtas sprendimas išžvalgyti jūros dugną ir tai labai sėkmingai padarė mūsų laivas „Kuršis“. Jį papildomai įtraukti į paieškos ir gelbėjimo operaciją nuspręsta po to, kai paieška virš vandens nedavė laukiamų rezultatų. O dabar jau turbūt artėja laikas, kada operacija bus nutraukta“, - sakė ministras.

Aiškinsis Seimas

Dingusio lėktuvo paieškos ir gelbėjimo operacija vakar aptarta per Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto posėdį. Jo pirmininkas Artūras Paulauskas kol kas nekalba apie galbūt padarytas klaidas: „Buvo koordinacijos trūkumas, per vėlai pasienis pakviestas į šitą gelbėjimo operaciją, buvo priiminėjami sprendimai tai nutraukti, tai atnaujinti paiešką, matyt, nevisiškai teisingi. Komunikacija buvo visiškai prasta, nes reikėjo artimiesiems skambinti ministrui, kad būtų reaguojama, kad būtų tęsiama šita paieška. Tokie pirminiai įspūdžiai, kas buvo, mano nuomone, padaryta negerai.“

Jo teigimu, komitetas ketina grįžti prie šito klausimo jau atlikus detalų tyrimą, iškvietus patį krašto apsaugos ministrą J.Oleką, kariuomenės vadą ir svarbiausia - gelbėjimo operacijos vadovą. Ministras į Seimo plenarinį posėdį kviečiamas jau šiandien ir turės atsakyti, kur buvo sekmadienį, kai dar tebevyko dingusio lėktuvo ir lakūnų paieška, ar tikrai šventė Marijampolėje vienam iš gelbėjimo sraigtasparnių buvo svarbiausias dienos įvykis.

Pasiaiškinti į Seimą šiandien kviečiamas ir susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius. Gelbėjimo operaciją jūroje koordinuojantis Jūrų gelbėjimo ir koordinavimo centras yra Karinių jūrų pajėgų padalinys ir yra pavaldus Krašto apsaugos ministerijai, nors vakar Klaipėdoje J.Olekas tikino, kad jis veikia savarankiškai, o Aeronautikos gelbėjimo koordinacinis centras pavaldus Susisiekimo ministerijai.

Parlamentarai iš ministro R.Sinkevičiaus nori išgirsti, kodėl Aeronautikos gelbėjimo koordinacinis centras Jūrų gelbėjimo ir koordinavimo centrui apie galbūt dingusį orlaivį pranešė tik po dviejų valandų nuo paskutinio kontakto ir tik po beveik valandos nuo planuoto orlaivio nutūpimo oro uoste.


Kieno galvos lėks pirmiausia?


Lyg iš gausybės rago šiomis dienomis pasipylę įvairiausio rango politikų bei šalies vadovų komentarai apie vykstančią An-2 bei jo lakūnų paieškos ir gelbėjimo operaciją ne vienam įdėmiai šios tragedijos įvykius sekančiam žmogui sukėlė elementariausių pamąstymų, kur jie visi buvo sekmadienį, kai operacija oficialiai nutraukta. O pirmadienį operacija atnaujinta tik po to, kai J.Olekui asmeniškai paskambino piloto dukra, o ne kuris nors iš mielai dabar viską komentuojančiųjų.

Vakar aukštas pareigas Karinėse jūrų pajėgose einantys asmenys „Vakaro žinias“ patikino, kad paieškos ir gelbėjimo operacija, remiantis gauta informacija, atlikta laikantis visų reikalavimų, o dingusių pilotų ieškota net ilgiau, nei privalu pagal instrukcijas. Tačiau jie, kaip realiausią, įvardijo galimybę, kad ieškant kaltų lėks būtent šių pajėgų aukščiausių vadovų galvos.

Radus lėktuvą, jo pilotų vakar naktį toliau ieškojo Karinių jūrų pajėgų laivai „Kuršis“ ir „Šakiai“, jūrą ir jos pakrantę žvalgė Valstybės sienos apsaugos tarnybos sraigtasparnis „Eurocopter EC 135“. Dieną prie jų prisijungė Karinių oro pajėgų lėktuvas L-410, taip pat pasirengęs padėti pastarųjų sraigtasparnis Mi-8, į karines pratybas Lietuvoje atvykęs JAV lėktuvas „Hercules“. Jokių susijusių su paieškos operacija objektų jūros paviršiuje neaptikta.

Parengta pagal dienraštį „Vakaro žinios“


Papildomai apžiūrėjus nuskendusį lėktuvą An-2 viduje, galimai, aptiktas vieno iš pilotų kūnas

Gegužės 21 d. naktį nuodugniai iš išorės apžiūrėjus jūros dugne esantį orlaivį An-2, aptiktas galimai vieno iš pilotų kūnas. Operacijai panaudota Karinių jūrų pajėgų priešmininio laivo „Kuršis" ir Klaipėdos universiteto povandeninių objektų apžvalgos videoįranga.

Nauja vaizdo medžiaga iš laivo ketvirtadienį buvo pristatyta į Karinių jūrų pajėgų štabą Klaipėdoje, kur buvo peržiūrėta kartu su pilotų artimaisiais.

Krašto apsaugos ministras Juozas Olekas reiškia užuojautą ir paramą pilotų artimiesiems šiuo sunkiu laukimo laikotarpiu ir toliau dės visas pastangas, kad būtų rasti abu pilotai.

Ketvirtadienio rytą Krašto apsaugos ministerijoje įvyko susitikimas su Susiekimo ministerijos atstovais, kuriame buvo tariamasi dėl orlaivio An-2 iškėlimo iš jūros dugno.

Trečiadienį Krašto apsaugos ministerija kreipėsi į Švedijos gynybos ministeriją su prašymu padėti rasti partnerių, turinčių reikiamos įrangos, Baltijos jūros dugne gulinčiam orlaiviui An-2 iškelti.


J.Olekas atsi
prašė už lėktuvo paieškos operacijos klaidas

Krašto apsaugos ministras Juozas Olekas dingusių pilotų artimųjų atsiprašė už prastai koordinuotą paieškos ir gelbėjimo operaciją.

"Noriu savo vardu, krašto apsaugos sistemos vardu atsiprašyti artimųjų, draugų, pilotų, su kuriais teko jiems skraidyti, kad turbūt ne viską padarėme taip, kaip reikėjo padaryti ir kad niekam nekiltų abejonių, jog visa operacija vykdoma taip, kaip ją reikia vykdyti", - Seime kalbėjo ministras.

Pasak J. Oleko, remiantis dabartiniu gelbėjimo ir paieškos operacijų planu, gavus pavojaus signalą, į orą nedelsiant pakeliamas vienas sraigtasparnis ir siunčiamas vienas laivas, kartu ruošiant ir papildomas priemones. Pastarąjį kartą šis planas buvo keičiamas 2009 m.

"Deja, reikia pastebėti, kad šis planas yra keistinas. Anksčiau nesusidūriau su tokia situacija ir tie dalykai nebuvo išryškėję", - parlamente kalbėjo J. Olekas, pridūręs, kad kariuomenės vadui Jonui Vytautui Žukui bus pavesta peržiūrėti gelbėjimo operacijų plano procedūras.

Seime atsakinėdamas į parlamentarų klausimus, ministras informavo, kad Jūrų gelbėjimo ir koordinavimo centras nelaimės signalą iš Vilniaus aeronautikos gelbėjimo centro šeštadienį, 18 val. 09 min., o netrukus į orą buvo pakeltas ir Nemirsetoje budintis sraigtasparnis "Mi-8". J. Oleko teigimu, Švedijos kariniai radarai "An-2" paskutinį kartą užfiksavo 16 val. 35 min, tačiau ši informacija Lietuvą pasiekė tik kitos dienos rytą.


J.Olekas: iškėlus „An-2“ paaiškės, ar jis nebuvo paveiktas iš išorės

Tarp galimų lėktuvo "An-2" katastrofos priežasčių bus tiriama ir nesavaiminio incidento versijos, sako krašto apsaugos ministras Juozas Olekas.

Versiją, kad "An-2" katastrofa galėjo įvykti dėl išorinių jėgų poveikio, ketvirtadienį Vyriausybės valandos Seime metu iškėlė parlamentaras Vytautas Antanas Matulevičius.

"Pastaraisiais metais oro erdvė Europoje tapo nesaugi. Jau yra buvęs ne vienas incidentas, tarkime, kad ir virš Šiaurės jūros, kai vos nesusidūrė keleiviniai ir kariniai lėktuvai. Ar dėl "An-2" nėra pagrindo tirti nesavaiminio incidento versijos?" - klausė Seimo narys.

Krašto apsaugos ministras patikino, kad į klausimą, ar orlaivis susidūrė ar buvo pažeistas iš išorės, bus galima atsakyti, kai orlaivis bus iškeltas iš jūros dugno.

"Tada, matyt, specialistai galės, matydami jį, įvertinti ir pasakyti, koks tas gedimas buvo. Kiek aš žinau, šiame orlaivyje nėra juodosios dėžės, kuri galėtų fiksuoti, bet, matyt, ta mechaninė apžiūra, mechaninis tyrimas galėtų atsakyti ir į šiuos klausimas", - kalbėjo J. Olekas.

Pasak jo, turimomis žiniomis, negauta informacijos, kad nelaimės metu arti erdvėje buvo koks kitas objektas, galėjęs paveikti "An-2".

"Bet, sakau, iškėlus orlaivį, mes, atrodo, kad galėtume turėti papildomų žinių ir atsakymų į šitą klausimą, nes tokios versijos taip pat buvo svarstomos, girdimos nuo pat pradžių ir, kaip žinote, šiuo klausimu yra pradėti ikiteisminiai tyrimai, kurie tirs šios nelaimės atvejį", - tikino ministras.


J.Olekas: paieškos operacija jūroje gali būti nutraukta šiandien


Krašto apsaugos ministras Juozas Olekas teigia, kad Baltijos jūroje nuskendęs lėktuvas "An-2" buvo apžiūrėtas dar kartą, įvertinus gautą medžiagą bus priimtas sprendimas - tęsti paieškos operaciją ar ją nutraukti.

"Šiuo metu mes laukiame medžiagos iš "Kuršio" laivo, kai gausime tą medžiagą, mes ją analizuosime ir bus priimami tolesni sprendimai (...), aš manau, kad per porą valandų", - po 8 valandos ryto ketvirtadienį "Žinių radijui" sakė J. Olekas.

Ministras pabrėžė, kad paieškos operacijos turi tam tikrą laiko limitą, tačiau sprendimą dėl šios operacijos paieškos priims profesionalai, o ne politikai.

"Aš manau, kad jie turės pasakyti. Vieną kartą jau pasakė, galbūt ne visai tinkama forma, kas labiausiai mus visus sutrikdė (...) Mano turimomis žiniomis, to atsakymo galima laukti po papildomos medžiagos įvertinimo, kurią jie bus surinkę", - teigė ministras.


L.Graužinienė: tikiu, kad ministrai patys prisiims atsakomybę

Seimo Pirmininkė Loreta Graužinienė sako, kad ištyrus avariją patyrusio lėktuvo "An-2" gelbėjimo operacijos vykdymą ir išsiaiškinus krašto apsaugos ir susisiekimo ministrų atsakomybių ribas, ministrai patys prisiims politinę atsakomybę.

"Mes kalbame apie tikrai rimtą atvejį ir absoliutų nekoordinavimą. (...) Pirmiausia reikia nustatyti atsakomybės ribas ir tikiu, kad ministrai patys yra tiek atsakingi ir sąmoningi, kad patys prisiimtų atsakomybę", - ketvirtadienį žurnalistams sakė L. Graužinienė.

Jis nesiėmė atsakyti, ar politinę atsakomybę turėtų prisiimti krašto apsaugos ministras Juozas Olekas, ar susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius, nes tyrimo metu turėtų būti išsiaiškintos visos aplinkybės.

"Pirmiausia turi būti išsiaiškintos visos aplinkybės. Politinę atsakomybę turi prisiimti, o kuris ministras - reikia dar išsiaiškinti, kurio sistemoje buvo padaryta daugiausia klaidų - ar susisiekimo, ar krašto apsaugos. Todėl Seimui bus teikiamas nutarimo projektas dėl tyrimo komisijos sudarymo. Esu įsitikinusi, kad tyrimo metu bus išsiaiškinta, kurio atsakomybė buvo didesnė. Esu įsitikinusi, kad vien dėl to, kad taip atsainiai politikai - ministrai žiūrėjo į šitą įvykį jie turi prisiimti atsakomybę. Jeigu aš būčiau ministras, tai jau šeštadienį būčiau buvus Klaipėdoje ir sukvietus kitus ministrus, kurių žinybos turėtų koordinuoti, ir tikrai tokių nesusipratimų turbūt nebūtų buvę", - sakė L. Graužinienė.


Prokuratūra tiria pilotų gelbėjimo operacijos organizavimo aplinkybes

Generalinės prokuratūros Baudžiamojo persekiojimo departamentas pavedė Klaipėdos apygardos prokuratūrai vadovauti ikiteisminiam tyrimui dėl galimo tarnybos pareigų neatlikimo organizuojant ir koordinuojant dviejų pilotų, dingusių skrydžio metu šių metų gegužės 15 d., paiešką ir gelbėjimą.

Toks sprendimas, anot prokuratūros pranešimo, buvo priimtas atsižvelgiant į tai, kad Klaipėdos apygardos prokuratūra vadovauja pirmadienį pradėtam ikiteisminiam tyrimui dėl į Baltijos jūrą nukritusio orlaivio "An-2" pilotų paieškos, kuriame, prokuroro nurodymu, taip pat nustatinėjamos ir aplinkybės, susijusios su pilotų gelbėjimo operacijos organizavimu. Klaipėdos apygardos prokuratūrai pavesta priimti sprendimą dėl šių tyrimų sujungimo.

Generalinė prokuratūra informuoja, kad ketvirtadienį gautame krašto apsaugos ministro pasirašytame rašte prašoma ikiteisminio tyrimo metu išsiaiškinti, ar Lietuvos kariuomenės karinių jūrų pajėgų Jūrų gelbėjimo koordinavimo centras ir valstybės įmonės "Oro navigacija" Aeronautikos gelbėjimo koordinacinis centras tinkamai vykdė ir koordinavo pilotų paieškos ir gelbėjimo operaciją.

Ikiteisminį tyrimą dėl dingusių pilotų paieškos kontroliuoja Klaipėdos apygardos prokuratūros 1-asis baudžiamojo persekiojimo skyrius.

Iš Švedijos į Lietuvą skridęs orlaivis "An-2" su dviem patyrusiais pilotais į Baltijos jūrą nukrito šeštadienio popietę. Lėktuvo nuolaužas 124 metrų gylyje antradienį rado karinių jūrų pajėgų laivas "Kuršis", preliminarios apžiūros duomenimis, lakūnų kūnų kabinoje nėra.

Krašto apsaugos ministras J. Olekas šiuo metu yra iškviestas į Seimą ir atsakinėja į parlamentarų klausimus dėl Baltijos jūroje nuskendusio lėktuvo "An-2" ir gelbėjimo bei lakūno paieškos operacijos.

Operacija jūroje gali būti nutraukta jau ketvirtadienį. Dėl specialios komisijos įvykiui tirti sudarymo penktadienį į neeilinį posėdį šaukiama Vyriausybė.


Seimo NSGK tirs, kaip buvo vykdoma avariją patyrusio lėktuvo gelbėjimo operacija


Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komitetas (NSGK) tirs, ar tinkamai buvo vykdoma šių metų gegužės 16 d. virš Baltijos jūros avariją patyrusio "Klaipėdos avialinijų" lėktuvo "An-2" paieškos ir įgulos gelbėjimo operacija.

Šiam komitetui laikinosios tyrimo komisijos įgaliojimus savo sprendimu suteikė Seimas.

Už tokį Seimo Darbo partijos frakcijos seniūno Kęstučio Daukšio pateiktą nutarimą ketvirtadienį balsavo 81 Seimo narys, niekas nebuvo prieš, vienas parlamentaras susilaikė.

NSGK tyrimą turės atlikti iki šių metų birželio 30 d.


D.Grybauskaitė dėl lėktuvo katastrofos paragino prisiimti asmeninę atsakomybę

Prezidentė Dalia Grybauskaitė sako, kad dėl lėktuvo "An-2" katastrofos turi būti atliktas ne tik tyrimas, bet ir prisiimta politinė atsakomybė.

Klausiama, kaip vertina krašto apsaugos ministro Juozo Oleko kompetenciją šių įvykių kontekste, D. Grybauskaitė sakė, kad, pirmiausia, turi būti atliktas tyrimas.

"Turime dvi institucijas - tiek Susisiekimo ministerijai priklausiančias, tiek paskui jau ir krašto apsaugos kuravimo srityje. Žinome aiškiai, kad koordinacija tarp žinybų buvo nepakankama, kad paieška buvo ir pavėluota, ir neefektyvi iš pat pradžių. Turi būti atliktas tyrimas ir, be jokios abejonės, atsakomybė ne tiktai techniniame lygmenyje, bet ir politiniame lygmenyje, atsakomybė turi būti prisiimta", - ketvirtadienį žurnalistams sakė šalies vadovė.

Krašto apsaugos ministras J. Olekas šiuo metu yra iškviestas į Seimą ir atsakinėja į parlamentarų klausimus dėl Baltijos jūroje nuskendusio lėktuvo "An-2" ir gelbėjimo bei lakūno paieškos operacijos.

Operacija jūroje gali būti nutraukta jau ketvirtadienį. Dėl specialios komisijos įvykiui tirti sudarymo penktadienį į neeilinį posėdį šaukiama Vyriausybė.

Iš Švedijos į Lietuvą skridęs orlaivis "An-2" su dviem patyrusiais pilotais į Baltijos jūrą nukrito šeštadienio popietę. Lėktuvo nuolaužas 124 metrų gylyje antradienį rado karinių jūrų pajėgų laivas "Kuršis", preliminarios apžiūros duomenimis, lakūnų kūnų kabinoje nėra.


Prokuratūra tiria pilotų gelbėjimo operacijos organizavimo aplinkybes


Generalinės prokuratūros Baudžiamojo persekiojimo departamentas pavedė Klaipėdos apygardos prokuratūrai vadovauti ikiteisminiam tyrimui dėl galimo tarnybos pareigų neatlikimo organizuojant ir koordinuojant dviejų pilotų, dingusių skrydžio metu šių metų gegužės 15 d., paiešką ir gelbėjimą.

Toks sprendimas, anot prokuratūros pranešimo, buvo priimtas atsižvelgiant į tai, kad Klaipėdos apygardos prokuratūra vadovauja pirmadienį pradėtam ikiteisminiam tyrimui dėl į Baltijos jūrą nukritusio orlaivio "An-2" pilotų paieškos, kuriame, prokuroro nurodymu, taip pat nustatinėjamos ir aplinkybės, susijusios su pilotų gelbėjimo operacijos organizavimu. Klaipėdos apygardos prokuratūrai pavesta priimti sprendimą dėl šių tyrimų sujungimo.

Generalinė prokuratūra informuoja, kad ketvirtadienį gautame krašto apsaugos ministro pasirašytame rašte prašoma ikiteisminio tyrimo metu išsiaiškinti, ar Lietuvos kariuomenės karinių jūrų pajėgų Jūrų gelbėjimo koordinavimo centras ir valstybės įmonės "Oro navigacija" Aeronautikos gelbėjimo koordinacinis centras tinkamai vykdė ir koordinavo pilotų paieškos ir gelbėjimo operaciją.

Ikiteisminį tyrimą dėl dingusių pilotų paieškos kontroliuoja Klaipėdos apygardos prokuratūros 1-asis baudžiamojo persekiojimo skyrius.

Krašto apsaugos ministras J. Olekas šiuo metu yra iškviestas į Seimą ir atsakinėja į parlamentarų klausimus dėl Baltijos jūroje nuskendusio lėktuvo "An-2" ir gelbėjimo bei lakūno paieškos operacijos.

Eltos info.

Patiko straipsnis? Leisk mums apie tai sužinoti. Nepamiršk pasidalinti Facebook!
L
0
F
Parašykite savo komentarą:
 
Komentuoti
Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.

Dienos klausimas

Ar esate patenkinti naudojamo banko paslaugomis?

balsuoti rezultatai

Apklausa

Kur šiemet atostogausite?

balsuoti rezultatai

Respublika
rekomenduoja

Labiausiai
skaitomi

Daugiausiai komentuoti

Orų prognozė

Šiandien Rytoj Poryt

-1 +4 C

-2 +4 C

+1 +5 C

+1 +8 C

+5 +12 C

+2 +8 C

0-6 m/s

0-6 m/s

0-8 m/s