respublika.lt

2018 rugpjūčio 16, ketvirtadienis

Vilniaus reklama užkariavo pasaulį: bendra auditorija - 600 milijonųnuotraukos (8)

2018 rugpjūčio mėn. 10 d. 15:15:11
Eleonora Budzinauskienė, Elta

Ketvirtadienį oficialiai prasidėjusi Vilniaus reklamos kampanija prikaustė pasaulio dėmesį - apie Vilnių atsirado daugiau nei tūkstantis naujų straipsnių užsienio žiniasklaidoje.

 

Vos prasidėjus reklamos kampanijai per pirmąją parą svetainėje www.vilniusgspot.com apsilankė daugiau nei 25 tūkstančiai žmonių iš viso pasaulio. Daugiausiai užsienio lankytojų sulaukta iš Jungtinės Karalystės, Vokietijos ir JAV, iš viso - iš 130 šalių. Ypač daug dėmesio sulaukė vaizdo klipai, kurių peržiūrų skaičius internete vien per pirmąją parą jau viršijo 100 tūkstančių. Žmonės aktyviai dalijasi informacija apie kampaniją socialiniuose tinkluose, giria jos humorą bei vadina „nuostabia“.

Žinia apie kampanijos startą pasirodė net 1087 publikacijose. Jungtinėje Karalystėje apie Vilnių pasirodė 321, JAV - 375 straipsniai. Šia naujiena ypač domėjosi anglakalbė žiniasklaida visame pasaulyje: Kanadoje pasirodė 70, Australijoje - 43, Pietų Afrikos Respublikoje - 39, Naujojoje Zelandijoje - 7, Airijoje - 4 publikacijos. Apie naująją Vilniaus reklamos kampaniją nemažai rašė Europos šalys - Vokietija, Švedija, Prancūzija, Graikija. Žinia pasiekė tokius tolimus kraštus kaip Indija, Singapūras, Meksika. Bendra žiniasklaidos kanalų auditorija viršija 600 milijonų.

Šią savaitę apie Vilnių rašė tokie pasaulyje garsūs žiniasklaidos kanalai kaip „Newsweek“, „New York Times“, „Washington Post“, „Buzzfeed“, „The Independent“, „Reuters“, „Stern“, „Deutche Welle“, „Associated press“, „The Sun“, „Daily Mail“, „The Times“, „Sky News“, „Metro“, „Werben&Verkaufen“, „Euronews“, „Der Standard“ ir kiti.

Žinia apie Vilnių nuvilnijo ir įvairių pasaulio šalių spaudoje, radijuje ir televizijos naujienų laidose. Apie Vilnių televizijos reportažą viso pasaulio televizijoms išplatino tarptautinė naujienų agentūra „Reuters“ bei Europos transliuotojų sąjunga. Vilniaus kampaniją linksmai komentavo viena populiariausių Prancūzijos rytinių naujienų laidų „Telematin“, apie ją pranešė ir kitų šalių televizijos. Vokietijos visuomeninis transliuotojas MDR reportažą apie Vilnių rodys penktadienio popietės žinių laidoje „Heute im Osten“. Tai tik dalis televizijos reportažų, apie kuriuos iki šiol pavyko sužinoti.

„Publikacijos tarptautinėje žiniasklaidoje, iliustruotos ne tik pagrindiniu kampanijos vizualu, bet ir Vilniaus panoramų, Pilies gatvės, ir kitų turistinių Vilniaus vietų nuotraukomis bei Vilniaus lokaciją nurodančiu Europos žemėlapiu patvirtina, kad mums pavyko atkreipti pasaulio dėmesį, - sakė Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė. - Sudėtinga tiksliai paskaičiuoti publikacijų vertę, tačiau galima numanyti, kad reklama tokiuose kanaluose siektų milijonus.„

Didžiulę jaunimo auditoriją turintis interneto portalas „Buzzfeednews.com“ publikavo Vilniaus panoramų nuotraukas ir klausė savo skaitytojų „Ar žinote, iš kur ši žavi nuotrauka? O kaip dėl šio idiliško vaizdo? Abiejose nuotraukose vaizduojama Lietuvos sostinė Vilnius.“

Reklama įkvėpė aktyvias diskusijas socialiniuose tinkluose ir žiniasklaidos straipsnių komentaruose. Vokietijos naujienų portalas „Horizont“ netgi pakvietė skaitytojus išreikšti nuomonę apie Vilniaus reklamą, ir absoliuti dauguma (86 proc.) skaitytojų balsavo, kad Lietuvos sostinės reklama nėra pernelyg provokuojanti.

„Lonely Planet“ Vilnių pavadino viena geriausių Europos kelionių krypčių 2018-aisiais ir tai, kartu su dėmesiu, kurį greičiausiai pritrauks naujoji kampanija, garantuoja, kad miesto turizmo industrijos ateitis yra šviesi“, - rašė vienas didžiausių Jungtinės Karalystės žiniasklaidos kanalų „Independent“.

„Lietuvos sostinė pataiko į dešimtuką, - teigė vienas didžiųjų Vokietijos žiniasklaidos kanalų „Stern“. - Pagaliau Vilnius tapo pokalbių tema.“


Pasidalink:
Pasidalink: Facebook Pasidalink: Frype
Straipsnio komentarai
 
  Skaityti komentarus (8)

  • Janbajevas 2018 rugpjūčio mėn. 13 d. 13:13:46

    Hm nesvanki!?Geriau nei nuoteku Vamzdis,bet menas yra menas.Beje NESVANKI
    tik visas gardumynas iesko,iesko,A paskui uh radau...Cia reklamoje kazkokia
    abeceline raide ,sitiek triuksmo sukelia juk necylibatinai
    personazai?!,Virsune tiesiog Virsune,jei kyla kazkas nesvankaus tai laikas
    apsylankyti iti vienoje istaigeleje,kuri nukreip ikita istaiga a turbut is
    ten papulsis kur priklauso che che

  • senis 2018 rugpjūčio mėn. 11 d. 16:07:54

    Vilniaus meras rudoji Europos viduriu skyle! Naudokites! Nebrangiai!

  • Pritariu 2018 rugpjūčio mėn. 10 d. 20:21:58

    Pritariu VILNIEČIO komentarui,lygiai taip ir aš suprantu tą
    ''nepaprastą''susidomėjimą ir peržiūrų skaičių.Gėda Vilniui ir
    visai Lietuvai dėl tokios reklamos,čia kaip koks anekdotas dabar pasklis
    po pasaulį,o kūrėjai didžiuojasi...

  • Nieko 2018 rugpjūčio mėn. 10 d. 17:37:31

    naujo.Kaip laudyje sakoma, toks toki pazino ir pabendraut pavadino.Ar
    pluduriukai is savivaldybes jau mano, kad Vilnius bus vertinamas kaip
    rimtas turizmo traukos centras?Atplauks tokie, kurie atvyke klaus - tai kor
    cia tos su "G" taskais.

  • VILNIETIS 2018 rugpjūčio mėn. 10 d. 16:44:03

    ABSURDAS JEI PAGAL TAI MATUOTI. ĮĖKIT REKLAMĄ KAD VISOS LT MOTERYS DYKAI
    ČIULPIA UŽSENIAČIAMS- TAI PERŽIŪRŲ BUS 1000 KARTŲ DAUGIAU.

  • Chm 2018 rugpjūčio mėn. 10 d. 16:10:30

    Pietų Afrikoje net 39 reklamos.Juodukai išsiilgę mėsos.Ten
    kanibalizmas siautėja.Ten už 10 eurų gali užmušti baltąjį
    žmogų.Pavojingiausia Afrikos šalis.Dabar reklamuotis pavojinga.Ypač
    tokiems "snargliams" jurgiams neatsakingai svaidantiems kompo mygtukais
    reklamas.Laukite ir sulauksite 'ant savo galvų".Bėdų.

  • Manau, 2018 rugpjūčio mėn. 10 d. 15:52:54

    reklama pasitarnaus svetimšalių imigracijai į Lietuvą.Paslėpta
    reklama,ponai.Nieko gero iš to.Tai kvietimas svetimšaliams į naują
    šalį.Apie darmojedus,naujuosius okupantus kalbu.

  • Oi, tik nereikia! 2018 rugpjūčio mėn. 10 d. 15:46:45

    Tiek pat populiari pasaulio "žiniasklaidoje" Kardašjan šikynė ir mūsų
    G taškas.

Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.
  • MUITAI: tvyrant diplomatiniam ir prekybos ginčui su JAV, Turkija trečiadienį padidino tarifus JAV pagamintiems produktams - nuo automobilių iki tabako.
  • GRĖSMĖ: Pietinės Japonijos Kučinoerabu salos gyventojai raginami ruoštis evakuotis, nes saloje buvo padidintas ugnikalnio išsiveržimo pavojaus lygis.
Daugiau

Respublika
rekomenduoja

Labiausiai
skaitomi
(per 72 val.)

Daugiausiai komentuoti
(per 72 val.)

Ar reikia naujas Vilniaus gatves pavadinti Kovo 11-osios Nepriklausomybės atkūrėjų pavardėmis?

balsuoti rezultatai

Kaip vertinate naująją Vilniaus miesto reklamą "G taškas"?

balsuoti rezultatai
Šiandien Rytoj   Poryt

 

   

  +12   +15 C

   +10  +14 C

 

   +14 +16 C

  +18  +21 C

   +22  +24 C

 

   +22  +24 C

   3-5 m/s

  2-5 m/s

 

    2-3 m/s

 

reklama
Ukis 2018