respublika.lt

Kodėl užkliuvo planai liberalizuoti techninių apžiūrų tvarką? - straipsnio komentarai:

  • valstybės monopoliui 2019 gegužės mėn. 19 d. 07:24:15

    Ką čia kliedi, TA jau trisdešimt metų privačiose rankose, tik
    valstybė(valstybės tarnautojai) už atitinkamą pakišiuką "pasirinko" įmones,
    kurios teikia TA paslaugas trisdešimt metų. O tamstai dar vis vaidenasi valstybės
    monopolis.

  • purkstukas 2019 gegužės mėn. 15 d. 09:45:34

    Sakote,kad benzininio legvojo automobilio M1 automobilio TA kaina 14,48EUR,o,jeigu
    idetos duju irenginys dar papildomai 8,98 EUR.,uz kokia paslauga tokia neadakvati
    kaina ir ka tie kontrolieriai tikrina....duju baliono galiojimo laika,cia ir
    prasisdeda,imones kurios turi atlikti sia paslauga ima apie 30EUR uz sia paslauga,o
    ka tikria ar pasidomi kontroliuojancios imones.....praktiskai nieko....paraso pazyma
    ir iskala ant baliono skaicius.......taip pat bus ir su TA servizuose atliekanciomis
    imonemis....pamastykite buve ministrai,bemokslaiai aferistai..

  • emigrant 2019 gegužės mėn. 15 d. 08:42:49

    jai įvyktų stebuklas, teisę įgautų tikrinti ir tam pasiruošusios įmonės, tai
    manau į tuvlitas, pas tuos piktnaudžiaujančius kontrolierius nelabai kas ir
    bevažiuotų, o butkevičiams ir panašiems turėtų būti labai gėda, nes jie
    sukūrė, atsiprašant kyšininkų rojų, budami daugelį metų visokio tipo
    ministrais

  • 32 2019 gegužės mėn. 15 d. 07:40:38

    Gal jei tas pasakas apie korupcijos nebuvimą Butkevičius seka tai ir jom pats tiki?
    Tokiu atveju naivus iki panagių , bet greičiau papirktas ir atstovauja konkrečius
    interesus. Atsakingai sakau , už pinigus gali pravaryti tech apžiūrą bet kokiai
    lupenai , kuri dar pati įvažiuoja , svarbiausia pasiskolinti galiojantį
    gesintuvą.

  • daugelį 2019 gegužės mėn. 15 d. 01:08:38

    metų esu dirbęs mechaniku didelėse transporto įmonėse, tai mes turėjome kelis
    tikrintojus, kurie mums padėdavo atlikti TA praktiškai visoms mašinoms, lygiai
    taip pat tvarkosi ir kito įmonės, aišku turėdami savo dirbtuves, šaltkalvius,
    mes jai reikėdavo pastoviai tvarkydavome mašinas, bet pagal tuos reikalavimus,
    nebūtu nei vienas automobilis praėjęs be "pagalbos", o uabai jai yra darbų, tai
    dirbama įveikiant, bet kokias problemas, tame tarpe ir apžiūrų ir tai pvz.
    Tuvlitos vadovai, pradedant apie 25 metus dirbančiu direktoriumi Imbrasu,
    puikiausiai žino ir supranta

  • pirmiausia- kliento interesai>Blinda 2019 gegužės mėn. 14 d. 22:30:04

    labai ir labai sutinku su Blinda nuomone ,kad vaistai taip pat privalo būti
    pardavinėjami bent jau "ir"sunaikintame valstybiniame vaistinių tinkle .Mano
    nuomone ,tai būtina stengiantis pirmiausia dėl mūsų ligoniukų - kiaulystė ,kai
    privatininkai sudaro kelių privačių tinklų kartelinį susitarimą ir net nuo
    didelėn bėdon dėl sveikatos problemų patekusių nesismulkindami lupa
    privatininkiškus devynis kailius nuo tų vargšų

  • ceslovas 2019 gegužės mėn. 14 d. 20:24:25

    Aiskiai matyt, jog Butkevicius yra prikises nagus prie TA monopolio. Gal sie
    korifiejai galetu pateikti duomenys koks procentas nuo bendro avaringumo yra ivyke
    del techninio stovio. Konkurencija visuomet yra geriau nei monopolis

  • Blinda 2019 gegužės mėn. 14 d. 18:50:32

    Kad runkelistanas nepajaustu per daug laisves ji visa laika reikia laikyti
    prismaugus, ka ir daro TA. Tik vienas pastebejimasm kidel tada visa farmacijos
    pramone atiduota i privatininku rankas, kur si sritis yra strategine valsrtbine
    sritis, nes atsako uz zmoniu sveikata. Pagal pirma komentara vaistai turetu but
    valstybes rankose, bet deja, viskas nupirkta su zibutemis.

  • dabar 2019 gegužės mėn. 14 d. 18:25:56

    Vilniuje atliekant TA dažnai net tvarkingiaqusi automobiliai nepraeina iš pirmo
    karto, paklausiau pažįstamą, paaiškino taip, kad kontrolieriai pravarinėdami
    "verslo" mašinas, turi parodyti savo statistikoje, kad atlieka darbus
    pilnavertiškai, taigi gaunasi, kad netvarkingos praeina, o tvarkingos ne

  • valstybės monopolis - toli gražu ne visuomet yra blogis 2019 gegužės mėn. 14 d. 18:08:43

    TA iš valstybės rankų išleist negalima/neapsimoka . Negalima ,nes valstybė
    privalo prisiimti aiškią atsakomybę už bendrą eismo saugumo būklę.
    Privatininkai to jokiu būdu nepadarys ir neįstengs dėl savo galimybių menkumo
    (atsakyt tektų už VISOS šalies eismo saugumą) .Vartotojams neapsimoka, nes ,kaip
    jau parodė kitų šalių patirtis paslauga ženkliai tampa brangesnė,kai TA
    perduota privačioms imonėms.

Parašykite savo komentarą:
  Grįžti į straipsnį
Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.
  • TRIUMFAS: Lietuvos vyrų krepšinio lygos pirmosiose pusfinalio rungtynėse trečiadienį vicečempionas Vilniaus „Rytas“ klubas išvykoje 75:46 nugalėjo Klaipėdos „Neptūno“ komandą ir serijoje iki dviejų pergalių išsiveržė į priekį 1-0.
  • MALAIZIJA: Kvala Lumpūro ligoninėje mirė buvęs Malaizijos karalius Ahmadas Šahas, valstybės vadovo pareigas ėjęs nuo 1979 iki 1984 m.; dėl buvusio monarcho mirties Pahango valstijoje paskelbtas 40 dienų gedulas.
Daugiau

Respublika
rekomenduoja

Labiausiai
skaitomi
(per 72 val.)

Daugiausiai komentuoti
(per 72 val.)

Kaip vertinate R.Meilutytės sprendimą baigti karjerą?

balsuoti rezultatai

Ar bijote skraidyti lėktuvais?

balsuoti rezultatai
Šiandien Rytoj   Poryt

 

   

 +14 +16 C

  +15 +17 C

 

 +12 +14 C

+25 +27 C

 +26 +28 C

 

+19  +21 C

0-2 m/s

 0-2 m/s

 

 0-3 m/s

 

reklama
Ūkis
reklama
Sveikata ir grožis