Vos praūžus Karališkojo filharmonijos orkestro koncertui, Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre (LNOBT) laukiamas dar vienas ypatingas įvykis. Spalio 7 d. teatro scenoje koncertuos latvių operos primadona Kristynė Opolais, vadinama pagrindiniu šių dienų Džakomo Pučinio (Giacomo Puccini) sopranu.
Vilniuje solistė dainuos griežiant LNOBT simfoniniam orkestrui, diriguojamam Niujorko "Metropolitan Opera" dirigento Sesto Kvatrinio (Sesto Quatrini).
Niujorko "Metropolitan Opera" (MET) pastaraisiais metais tampa antraisiais solistės namais, čia ji dainuoja Madam Baterflai, Manon Lesko, Mimi, Toską, o jos neįtikėtini debiutai paskatino įtakingą žurnalą "Opera News" pavadinti K. Opolais pagrindiniu šių dienų Dž. Pučinio sopranu.
"Atiduodu viską ir net daugiau, - sako žavi ir garsi dainininkė koncerto Vilniuje išvakarėse. - Man svarbu žmonėms suteikti ypatingų įspūdžių, kad jie ilgai prisimintų koncertą. Mano šūkis - daryti daugiau nei galiu. Neklausau didžiųjų dainininkų patarėjų, teigiančių: "Niekada neatiduok visko". Jei ir atrodau it ledo karalienė, iš tikrųjų labai myliu savo publiką ir visiškai atsiveriu scenoje".
K. Opolais sceninę karjerą prieš dešimtmetį pradėjo Rygoje. Šiandien 36-erių solistė dainuoja pagrindines soprano partijas daugelyje didžiausių pasaulio operos scenų. Jos tarptautinės karjeros krikštatėviu laikomas garsus dirigentas Danielis Barenboimas (Daniel Barenboim), pasiūlęs dainuoti Dž. Pučinio "Toską" ir Sergejaus Prokofjevo "Lošėją" (Dmitrijaus Černiakovo pastatymas) Berlyno valstybinėje operoje. Vėliau K. Opolais Miunchene parengė Antonino Dvoržako operos "Undinė" premjerą - neįprastas režisieriaus Martino Kušejaus pastatymas ypač išgarsino solistę. Reikšmingas buvo K. Opolais debiutas madam Baterflai vaidmeniu Londono karališkojoje operoje.
Už Atlanto latvių primadona debiutavo 2013 m. Magdos vaidmeniu operoje "Kregždutė", o po metų MET scenoje sudainavo madam Baterflai garsiajame Entonio Mingelos (Anthony Minghella) pastatyme (tai Anglijos nacionalinės operos, LNOBT ir Niujorko "Metropolitan Opera" koprodukcija). Po didžiulio pasisekimo K. Opolais kitą dieną debiutavo dar vienu vaidmeniu - susirgus numatytai solistei "Bohemoje" atliko Mimi partiją. Spektaklis buvo tiesiogiai transliuojamas viso pasaulio kino teatruose.
Praėjusį sezoną K. Opolais sublizgėjo naujame MET "Manon Lesko" pastatyme. Šį sezoną ji toliau dainuos Manon - jos scenos partneris bus garsus tenoras Marčelas Alvaresas (Marcelo Alvarez), taip pat K. Opolais įkūnys Mimi klasikinėje Franko Zefirelio (Franco Zeffirelli) "Bohemos" inscenizacijoje bei rengsis naujam "Undinės" pastatymui.
Tarp kitų solistės pasirodymų verta paminėti koncertinį "Aidos" atlikimą šią vasarą Tanglvudo festivalyje (JAV) greta Violetos Urmanos Amneris diriguojant Bostono simfoninio orkestro muzikos vadovui - K. Opolais sutuoktiniui Andriui Nelsonui.
K. Opolais koncertas Vilniuje yra dalis jos Baltiškojo turo, organizuojamo Latvijoje veikiančio Andrejaus Žagaro kultūros paramos ir vystymo fondo. Koncerto LNOBT mecenatė - Nerija Kasparienė.