respublika.lt
 

Viešos egzekucijos ilgesys - straipsnio komentarai:

  • :))))) 2019 rugpjūčio mėn. 24 d. 10:46:39

    neįsivaizduoju savęs laikančio pakankamai išsilavinusio Lietuvoje žmogaus
    nesusipažinusio su lietuviškos klasikos įžimybėmis. Nusivyliau Stulpinu- eik
    mokytis pradžiamokslio,žmogau.

  • O jus 2019 rugpjūčio mėn. 16 d. 18:10:01

    O jus pagalvokit kam reikia sendien rusijoje skleisti Litofobija daugelis rusu
    normalus bet yra tokia grupe kuriems reikia skaldyti jus tik pagalvokit kas atsitiktu
    jei lietuviai su rusais susidraugautu nor ir susipyke nesam tik komunistai negali
    atleisti kad del kazkokiu lietuviu tiek siltu kedziu prarasta Taigi palieku atvira
    tema kam daudinga rusijojeLitofobija

  • Marytė 2019 rugpjūčio mėn. 10 d. 01:33:26

    Kalbėjo du išmintingi, dori žmonės. Visada gera skaityti protingus kalbėjimus..
    Pritariu p.Stulpinui 100 proc. Ačiū žurnalistei.

  • trūkčiojančiam vadeles 2019 rugpjūčio mėn. 08 d. 12:51:51

    Nieko jūs neginate. Istorija jums neįdomi. Pakankamai yra dokumentų, liudijančių
    "vėtros" darbelius, o ir konclageryje nežinia ką jis ten veikė, gal buvo
    obercapo? Lukiškių aikštėje norite išsikasti bunkerius, pasistatyti kartuves?
    Gal tada nugriaukite ir Morovjovo-koriko rūmus Vilniuje, kad neprimintų kaip buvo
    naikinami mūsų sukilėliai,kovotojai už Lietuvą.

  • Virgis 2019 rugpjūčio mėn. 06 d. 15:14:16

    Rička, man irgi pofik. tik rusų kareiviai tai jau ne.

  • Apmaudu 2019 rugpjūčio mėn. 06 d. 09:47:56

    Labai gaila, kad taip mąstantys , kaip šio straipsnio autorius, Lietuvoje yra
    tyliausi, - jų balsas girdimas mažiausiai, nes viską užgožia rėkiantys
    nacistiniai analfabetai.

  • Ri 2019 rugpjūčio mėn. 06 d. 08:57:44

    Teko keleta kartu lengvai pabendraut Kedainiuose, pas M. Protingas zmogus ir su
    nuomone. Gerbiu.

  • Liberalbolševikai-ui 2019 rugpjūčio mėn. 06 d. 08:55:54

    Tamsta- drauge, čia ne paminklėliai, bet kaip ir tu- komunizmo idėjų skleidimo
    tęsėjai. Mat runkeliams ir save pasidrasinantiems staliniečiams atrodo, kad jei
    balvonai ar kabo ar stovi, reiškia idėja teisinga. O kai tokių daug, tai ir tautos
    atmatom atrodo jog jie ne vieniši. Čia kaip tame anekdote. Chaimas, pasikinkęs
    arkli, su kromeliu važiuoja naktį per gūdų miška. Bijo ir vilkų ir plėšikų.
    Rado išeitį. Nusiėmė kepurę, užmovė ant botkočio, pasistatė šalia ir
    garsiai kalba: "kas du tai ne vienas, kas du tai ne vienas, ..".

  • vilkelis 2019 rugpjūčio mėn. 06 d. 08:18:47

    cioce sake(citata)-Būkit geri, sakė ji, paprasta kaimo moteris, tik neatsigręžkit
    atgal, neskaičiuokite, kas ir kaip mus daužė, kiek mes praradome, - vienintelio
    jūsų prašau, tiktai nekeršykit už mus. O kodel zydai iesko po visa pasauli juos
    "skriaudusius"ir tikraja zodzio prasme - naikina.Kiekvienas uz blogus darbus turi
    atsakyti,jei zinos,kad tokie gerieciai kaip cioce ir p.Stulpinas atleidzia viska,tai
    blogieciai isbujos visuomeneje ir jie diktuos savo nuostatas ir isitikinimus.

  • senis 2019 rugpjūčio mėn. 05 d. 12:23:34

    kalbant, kaip mus stipriai skriaude rusai, nereiketu uzmirsti, kad nuo 1990 metu
    Lietuva valdo Kremliaus Lansbergiui palikti kgbistai. Visiems tai tinka, visiems
    labai patinka. Nei vienas signataras, nei vienas Adamkus, nei viena Grybauskaite,
    Rusijos Valstybes paslaptis, nei vienas seimo narys, neparode balso, nepasake au-au,
    kai 25-ais Lietuvos nepriklausomybes metais, tie Kremliaus kgbistai uzsislaptino dar
    75 metams. Sitas pridurkas irgi tylejo, turbut bijo kad paviesins ir jo eiles numeri
    kgbistu sarase. Tik lenku partijai rupi, kad kgbistai butu paviesinti, uz tai lenkus
    sendien Anusauskus ivardino kaip pavojingus Lietuvai. O gal paciam Anusauskui
    pavojingi lenkai? Gali ivardyti smulkuti stirlica?

  • Suvalkiotas -tęsinys 2019 rugpjūčio mėn. 05 d. 11:41:06

    bet jas įgyvendinti puola aferistai, kurie akiplėšiškai naudoja tik jiems
    tinkamus metodus, kad įsitvirtintų valdžioje, o idėjų autorius neutralizuoja,
    trypia ,niekina ir naikina /net ir fiziškai/ . Drg. Leninas V.I. pagirtų - teisingu
    kaliu einate, draugai.

  • Suvalkiotas -tęsinys 2019 rugpjūčio mėn. 05 d. 11:31:52

    jas įgyvendinti puola aferistai, nes jie savo įžūlumu sutrypia ramius,
    protaujančius , demokratiškus tikruosius tautos patriotus.

  • Suvalkiotas 2019 rugpjūčio mėn. 05 d. 11:28:17

    Ramiai ir be emocijų paanalizuokime Lietuvos istorijos paskutinius aštuonis
    dešimtmečius ir pamatysime, kad beveik visą tą laikotarpį valstybėje vyko tik
    praeities griovimas.Bolševikinė valdžia viską griovė kaip buržuazinę atgyveną
    ir skelbė, kad ant griuvėsių naują pasaulį pastatys. Lietuvai išėjus iš TSRS
    sudėties lietuviškieji ultrapatriotai Lietuvoje veikė ir dabar bando veikti tais
    pačiais bolševikiniais metodais - kas liko iš tarybinių laikų, viską sugriauti,
    sunaikinti ir ant tų griuvenų atkurti nepriklausomą Lietuvą. O kodėl taip
    vyksta? Todėl, kad "nepriklausomą Lietuvą" valdo bolševikiniai palikuonys,
    bolševikinių idėjų tęsėjai - Landsbergių šemynėlės klanas, buvęs
    bolševikiniais klapčiukais, KGB ir Rusijos paslaptis buvusi prezidentė
    Grybauskaitė Dalia, ir prie jų prisiplakę visokiausi chameleonai, keičiantys savo
    politines spalvas pagal politinį orą - tai Laurinkus, Sabutis, Paulauskas,
    Juknevičienė, Kubilius, ... Sakoma, kad idėjos kyla protingų žmonių galvose,
    bet jas

  • Liberalbolševikai 2019 rugpjūčio mėn. 05 d. 09:23:23

    jau iš prigimties yra griovejai,griauna šeimas,tautos savastį,viską vardan
    globalaus pasaulio /pasaulinio komunimo/ O čia tik paminklėliai...

  • A 2019 rugpjūčio mėn. 05 d. 09:12:16

    Skaitau komentarus ir galvoju ko pasaulyje daugiau kvailų ar išmintingų

  • klauimėlis 2019 rugpjūčio mėn. 05 d. 08:11:09

    sukčius bando sulyginti Lietuvos didvyrius ir išdavikus

  • zemaitis 2019 rugpjūčio mėn. 05 d. 00:09:42

    O kuom sovietine buvo Kryzkalnio Motina is tolo puosusi Kruzkalni,galejai pasigeret
    is tolo,bet kazkuom uzkliuvo oziui griovikui ir reikejo ja issprogdint,dadar vienisa
    stovi Gruto parke ir manau smerkia tuos griovejus,kurie moka tik griaut,tik deja
    nemoka nieko doro sukurt

  • Aurelijus Bambalas 2019 rugpjūčio mėn. 04 d. 23:34:12

    Dekoju už ištikimybę SAU. Šiandien mažai kas paleidžia savo mintis bėgti
    atviru ir paprastu sąžinės keliu. Žmogus laikydamas rankas savo kisenese ir tik
    pasiūlydamas mintis viešumai, nepiršdamas jų po lozungais ar tautos istorijos
    vertybių subjektais mažiau vertingas nei sėdintis už veidrodinio stiklo
    apsikabines sau počiam išduotais ordinais?
    . Smagu kad yra iš ko mokintis ir žinoti kad Viltis visad yra. Fundamentalu. Valio.
    o iš tikrųjų....... vakarų ar rytų koks skirtumas kai gyveni sau.........

  • O kur Stalino paminklai? 2019 rugpjūčio mėn. 04 d. 22:26:01

    Taigi negalima buvo griauti?

  • Onne 2019 rugpjūčio mėn. 04 d. 21:45:47

    Cvirka vaikysteje skaiciau ir net labai patiko.

  • Manàu 2019 rugpjūčio mėn. 04 d. 21:42:14

    Griovimas prasidejo nuo Pirciupio motinos.

  • vilniete 2019 rugpjūčio mėn. 04 d. 20:42:29

    puikios mintys

  • Pensininkė ( tęsinys) 2019 rugpjūčio mėn. 04 d. 19:10:01

    Pagarba architektui. Pro P.Cvirkos paminklą vaikščiojau rytais į darbą ir atgal
    gal kokį 10 metų. Dabar kartais užsuku, atėjusi į Centro polikliniką. Visada,
    pamačius jį, prisimenu jo laidotuves kuriose vaikus kaip aveles iš Salomėjos
    Nėries gimnazijos vedė, pradžioje prie Švietimo Ministerijos, o vėliau į kalną
    ir Rasų kapines. Buvau antroje gimnazijos klasėje, todėl mažai prisimenu, bet tą
    masę žmonių ir eiseną...
    Gaila jauno suklaidinto žmogaus kaip ir kitų per visą okupacijos laikmetį...O
    kiek jų buvo??? Dabar sunku suskaičiuoti ir atrinkti kas kaltas, kas teisus???

  • oi 2019 rugpjūčio mėn. 04 d. 17:55:58

    vos neverkiau,- koks paprastumas, aiskumas, zmoniskumas,gyvenimiskumas.Aciu,Zmogau

  • to trukt už vadžių 2019 rugpjūčio mėn. 04 d. 17:37:00

    perskaitei, bet taip nieko ir nesupratai. Dar prisapaliojai. Tai gal ir tamstele
    cioce kiokia tai - važiuok ir tu į brukselį

  • Trukt už vadžių- vėl iš pradžių 2019 rugpjūčio mėn. 04 d. 17:13:41

    Šis architektas, mano nuomone- sovietmečio gynymo auksaburnis. Lyg ir šneka gerai,
    kad užliuliuoti, o žiūrėk jau ir gina balvonus. Ta jo ciocė prašė
    nesigręžioti atgal, manydama, kad po nepriklausomybės paskelbimo sovietinis raugas
    sėdės ausis suglaudęs. Gerai būtų, kad taip būtų. Tačiau jis viską užėmė
    ir plečiasi. Tas raugas jau ne tik cioces, bet ir partizanus su š maišo. Gerai
    suomiams, nes rytų kaimynas, žinodamas tautos nuostatas, jų nepuls, o ir austrai
    nuo jo tolokai. Tad ir gali sau leisti atsipalaiduoti. O lietuvaičiai turi ne tik
    penktą kolona, bet per tokius liberalius kaip Stulpinas, jau ir šeštą
    užsiaugino. O tos dvi klolonos ir neleidžia lietuviams žinoti savo istorijos, savo
    kovų už laisvę. Juk tik per jas Lukiškių aikštėje nestovi memorialas, kuriame
    būtų visa Lietuvos istorija, o Vytis būtų tik dalelytė to. Tad ponuli netauzyk
    niekų, pasakyk kur būni kai vyksta teismai prieš, o mitingai už Lietuvos
    istoriją Lukiškių aikštėje?

  • Ačiū Žurnalistei D.Šepetytei už interviu su Lietuvos šviesuoliais ! 2019 rugpjūčio mėn. 04 d. 16:21:55

    Puiku skaityti protingus pastebėjimus ! Kodėl valdantieji ,tiek Seime,
    tiek savivaldybėse nemąsto ir nesivadovauja įžymių žmonių nuomone ?
    Įsivaizduoja save visagaliais ir gali elgtis, kaip panorėję . Kas po jų tokių
    SPRENDIMŲ - jiems nerūpi ?

  • Safyras 2019 rugpjūčio mėn. 04 d. 15:21:56

    Labai gaila, kad nevertinama lietuvių rašytojų, poetų , kompozitorių kūryba,
    bet bandoma ieškoti trūkumų jų asmeniniame gyvenime, nors šiuolaikiniai
    politikai dažnai labiau juokina liaudį savo darbais , kalbomis ir asmeniniais
    gyvenimais... Ar nors viename šeimos ar draugų baliuje kas nors bando dainuoti
    angliškai net ir žinomiausių dainininkų dainas? O TV projektuose tapo norma, kai
    net vaikai dainuoja ne savo amžiuje tinkamas dainas, bet bando kopijuoti užsienio
    atlikėjus. Lietuvių kalba pakankamai sena ir labai turtinga žodžiais, o bandoma
    ją sumenkinti... Niekada žurnalai žmogui tiek įtakos nepadarys, kaip knygos.
    Tačiau žinoti ir mėgti, tai skirtingi dalykai. Juk dabar ne inkvizicijos laikai,
    kad už žodžius reikėtų deginti ant laužo, bet kai kam nepatinkančius meno
    kūrinius galima išmesti, kaip vienkartinius indus, tik užmirštama, jog nuo tokio
    veiksmo žmonės nepasidaro geresniais, o tik rodomas pavyzdys, jog bet ką galima
    laužyti ir už nieką neatsiskaityti...

  • sveiks, kolega, 2019 rugpjūčio mėn. 04 d. 14:47:43

    gal vėl susitikę pasilabinsim prie Cvirkos

  • puikus straipsnis 2019 rugpjūčio mėn. 04 d. 14:46:13

    Sutinku su jo mintimis. Nors P.Cvirką vertinu ir kaip puikų rašytoją.

Parašykite savo komentarą:
  Grįžti į straipsnį
Respublika.lt pasilieka teisę pašalinti nekultūringus, keiksmažodžiais pagardintus, su tema nesusijusius, kito asmens vardu pasirašytus, įstatymus pažeidžiančius, šlamštą reklamuojančius ar nusikalsti kurstančius komentarus. Jei kurstysite smurtą, rasinę, tautinę, religinę ar kitokio pobūdžio neapykantą, žvirbliu išskridę jūsų žodžiai grįždami gali virsti toną sveriančiu jaučiu - specialiosioms Lietuvos tarnyboms pareikalavus suteiksime jūsų duomenis.
  • PERGALĖ: Klaipėdos „Neptūnas“ draugiškame susitikime namuose už uždarų durų 89:84 (22:16, 17:23, 26:21, 24:24) įveikė „Ventspils“ (Latvija) krepšininkus.
  • PRIEAUGIS: Federalinis atsargų bankas (FED) antradienį paskelbė apie JAV pramonės didžiausią produkcijos prieaugį rugpjūčio mėnesį.
Daugiau

Respublika
rekomenduoja

Labiausiai
skaitomi
(per 72 val.)

Daugiausiai komentuoti
(per 72 val.)
reklama
Tobago Anthony Joseph.

Kaip vertinate prezidento iniciatyvas kuriant gerovės valstybę?

balsuoti rezultatai

Kaip vertinate tai, kad Vilniuje stadionas „statomas“ jau 30 metų?

balsuoti rezultatai
Šiandien Rytoj   Poryt

 

   

+8 +10 C

 +5 +7 C

 

 +6 +8 C

+15 +13 C

+12 +13 C

 

 +12 +13 C

0-5 m/s

 0-5 m/s

 

0-4 m/s

 

reklama
Ūkis